Kiedy oraz czy w ogóle planowane jest wprowadzenie protokołów autoryzacj Oauth2, które później posłużą też np do wysyłki SMTP.
Protokoły jak SMTP AUTH są stare i mało bezpieczne, większość dostawców już rezygnuje z dalszej obsługi tego protokołu.
Jak będzie w przypadku Sugester?
Kiedy można spodziewać się wprowadzenia takich rozwiązań?
Sugester - forum sugestii
W chwili obecnej ( w nowej i starej bazie wiedzy) gdy w polu wyszukiwania wpiszemy hasło - pojawiają się wszystkie tematy które w nazwie lub treści mają zadane hasło (wynika to z naszych obserwacji).
Brakuje nam wyszukiwania po tagach - czy wpisanie hasła mogło by szukać również po tagach? - to było by rozwiązanie idealne [dla nas :)]
Można też dodać wyszukiwanie zaawansowane w bazie wiedzy - i tam dodać opcję szukaj w tagach lub podobną
Brak sortowania / wyszukiwania klientów np. wg. miast, województw, statusów, branż itp.
W momencie kiedy BL wypluje nam co trzeba zamówić oraz w jakiej ilości, chciał bym mieć możliwość sortowania ilości która jest teraz na stanie aby widzieć która pozycja jest z najniższym stanem magazynowym aby zamówić ją w pierwszej kolejności.
Moje projekty skladają się w zasadzie z tych samych zadań. Przydała by mi się opcja aby po utworzeniu projektu z szablonu, automatycznie tworzyły się zadania do przypisania, połączone z utworzonym projektem.
Czy planujecie takie połączenie? byłoby to bardzo przydatne.
Kółka zębate - domyślam się że są tam ustawienia ale nie udało mi się tego aktywować na żadnym - po klknięciu nie ma akcji
Statusy - brak możliwości edycji statusów i dodawania nowych
Dodanie - klienta - po dodaniu z automatu otrzymuje status stracony :)
Aktualnie Baselinker oferuje możliwość przypisania stawki VAT do danej oferty.
Jest to kłopotliwe przy większej skali i w momencie gdy w modelu FBA sprzedaż odbywa się np. z Niemiec do Francji.
Inne narzędzie synchronizujące przekazuje stawki na podstawie tagu "Tax_Rate" z Amazona.
Amazon przydziela vat sprzedażowy wg tych kryteriów:
https://sellercentral.amazon.de/help/hub/reference/G202088390
Automatycznie zatem przypisuje stawkę do kraju do którego produkt jest sprzedawany.
Czy istnieje możliwość stworzenia algorytmu, dzięki któremu na podstawie w/w tabeli takie stawki będą przypisywane do produktu w zamówieniu?
Pracownicy wykonujący pracę w innych godzinach niż godziny otwarcia biura poszukują opcji możliwości wysyłki maila w określonej dacie - godzinie. Komunikacja wychodzi w godzinach pracy biura. Czyli poszukujemy opcji wysyłki maila z opóźnieniem. Coś na wzór aktualnej opcji wyślij i przypomnij natomiast w tym przypadku chodzi o to, aby system sam za nas wysłał maila według określonego harmonogramu.
Możliwość ustawiania automatycznych wiadomości/powiadomień ustawianych bezpośrednio w CRM -> klienci. Np.: funkcja "dodaj powiadomienie" z opcją wysyłki cyklicznej w danych odstępach czasu. Funkcja podobna do mailingu natomiast w tym przypadku jest to powiadomienie a nie mailing.
Brakuje opcji wysyłania przez Sugester powiadomienia e-mail w momencie pojawienia się odpowiedzi w zadaniu do osoby, która to zadanie zgłosiła/utworzyła.
Takie powiadomienie pojawia się w systemie ale aby zgłaszający został o nim poinformowany musiałby cały czas być zalogowany do systemu.
Powiadomienie e-mail bardzo by ułatwiło komunikację i przyśpieszyło realizację zadań.
Proponuję zmianę koloru tła i czcionki.
Niebiesko-szare tło i szara czcionka są słabo widoczne- jakiś inny kontraścik przyjemniejszy dla oka ?
W zakładce VoIP podczas dołączania kontaktu do istniejącego w bazie klienta, powinna być możliwość jego zdefiniowania (np. imię i nazwisko). Obecnie, po zakończonej rozmowie, można dodać do klienta jedynie numer telefonu bez jego opisu.
Bardzo pomocne byłoby grupowe usuwanie użytkowników dzięki multiwyborowi - przy dużej liczbie gości, idącej w dziesiątki tysięcy, usuwanie ich pojedynczo jest bardzo żmudne i czasochłonne.
Interfejs powinien mieć możliwość wyboru układu trójkolumnowego. Jak w gmail.
Co to oznacza i jak to zmienic ze dany adresat jest na czarnej liście i nie mozemy wysłać do niego wiadomości.
Dzień dobry,
sprawa pierwsza - wiadomości, pomimo, że są odtagowane jako spam, trafiają do spamu
czy nie może powstać ani-biała ani-czarna lista nadawców, taka poza automatyką, żeby temu zapobiec? Albo jeszcze lepiej - nie odrzucajcie e-maili od klientów.
Kolejna sprawa, kiedy już wiadomość mam w spamie i chcę ją zamknąć, usunąć - permamentnie tam pozostaje, nie daje się usunąć.
Czy informacja o załączniku może mieć jakiś większy spinacz, najlepiej w jakimś innym kolorze niż wybrana kolorystyka - ziemisto, szaro, niebieskim.
Często szukam faktur w wątkach z klientami i załączników.
Jeżeli wymiana e-maili to 10-20 e-maili w wątku, po prostu nie mogę łatwo namierzyć załącznika.
Dlatego proszę, jak wyżej, żeby w nagłówku dla każdej wiadomości, powiększyć spinacz, ew. dodać jakiś kolor (30 px końcowe nagłówka takiego wątku) w jakimś kolorze.
Ewentualnie fajna byłaby funkcja, gdyby na ekranie po prawej lub po lewej (w tych bocznych e-mailach) pojawiło się podmenu:
Załączniki z konwersacji
wysłane
otrzymane lub podobnie
Myślę, że bardzo ułatwi to pracę z systemem
Jest jakiś problem z AJAX/polem nadawcy.
Bardzo często, szczególnie kiedy używam komórki, nie mogę ot tak dodać nadawcy (bo brakuje entera z klawiatury), wpisywanie e-maila i wyjście z tego pola, do następnego, powoduje usunięcie nadawcy.
Jest to wielokrotny błąd, który osobiście mnie bardzo *******.
Nie pisałem, bo nie miałem tutaj konta, ale jeśli już założyłem, to od razu poskarżę się na tę funkcję.
Dzień dobry,
funkcja wyszukiwania to chyba najważniejsza funkcja w CRM
Tutaj jest po prostu beznadzienija...
1. dlaczego w trybie mobilnym pole szukaj znajduje się gdzieś na samym dole... kurcze, przenieście je na samą górę
2. zadana fraza - nie wyszukuje jej w adresie e-mail.
czasami wiem, że szukam e-maila od kowalski@jakiś.email.com ... i za żadne skarby nie wyszukuje mi po frazie kowalski... muszę logować się do natywnej poczty, żeby znaleźć nadawcę
3. dlaczego wyszukiwane są tylko otwarte tematy, domyślnie wolałbym szukać wszsytkiego a w razie W po kliknięciu na zaawansowane - dowolnego innego stanu, aktualnie wygląda to tak, że za każdym razem muszę bawić się w przełączanie
4. wyszukiwanie powinno działać domyślnie w każdym dostępnym wątku, podobna uwaga dotycząca ograniczenia wyników jak w pkt. 3
Dziękuję i proszę oszybkie korekty. Szczególnie ważny jest dla mnie pkt. 1 i 2
Witam,
Problem jest następujący: pobieram plik z Sugestera - niech to będzie test.txt.
Zmieniam jego zawartość. Starą wersje usuwam. Wgrywam nową.
Wchodzę w plik test.txt i wciąż widzę starą wersje pliku.
Dopiero wgranie go z inna nazwą pomaga.
Bardzo ważne pytanie związane z przyszłością pracy na Państwa systemie. Ostatnie nowości w systemie wprowadzili Państwo stosunkowo dawno bo w lipcu 2020. Czy wstrzymali Państwo prace rozwojowe nad sugesterem, nie ma również żadnych nowych webinarów, filmów na youtube czy nawet postów na FB oraz żadnych informacji o nowych funkcjonalnościach?
Czy w najbliższym czasie dojdą jakieś nowości w systemie?
Dziwna sytuacja uruchamiając sugestera na komórce w przeglądarce nie widziałem zgłoszeń z 4 czerwca.
Dzisiaj uruchamiając sugestera na laptopie zauważyłem stare nieobsłużone zgłoszenia z 4 czerwca.