Wróć do www.sugester.pl ↩

Sugester

Prosimy o uwagi do Sugestera......


0 głosów

rezygnacja sugestia Rozwiązane

Chciałbym zrezygnować z założonego dzisiaj konta


anonim 2021-02-08 17:29 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
aby usunąć konto wystarczy wejść w ustawienia -> ustawienia konta -> przycisk "usuń konto".
Pozdrawiam
Zuzanna

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Chat sugestia Rozwiązane

Przydałby się wewnętrzny komunikator dla pracowników. Brakuje integracji z W firmą, Baselinkerem, Sales Manago.


anonim 2021-01-05 12:31 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujemy za trafną sugestię. Oczywiście w miarę rozwoju systemu postaramy się w przyszłości wprowadzić wspomniane integracje oraz czat wewnętrzny.
Pozdrawiam,
Zuzanna

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Możliwość rozliczenia w zakładce KASA na koniec dnia na jednym wydruku:
1. Osobno pozycja KP/KW
2. Osobno pozycja BP/BW
3. RAZEM danego dnia
4. Całkowity stan kasy danego pracownika


anonim 2020-12-17 15:23 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
w Sugesterze nie mamy funkcji opisanych przez Pana. Wydaje mi się, że jest to pomyłka.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Rozliczenie pracowników sugestia Rozwiązane

Możliwość wystawienia WZ zapłacone – powiązania WZ z KP/BP


anonim 2020-12-17 15:22 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
wydaje mi się, że to pomyłka. W Sugesterze nie ma możliwości wystawienia dokumentu WZ.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

INFORMACJA O ZAKUPIE sugestia Rozwiązane

Fajny dokument tylko do niczego nieprzydatny, proszę aby pokazywał cenę brutto sprzedażową - idealny dokument dla magazyniera przyjmującego towar , może metkować. dodał bym jeszcze aktualny stan magazynowy - przydatne przy zmianie cen.


anonim 2020-12-17 15:20 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
wydaje mi się, że to pomyłka. Nie mamy w Sugesterze funkcji opisanych przez Pana.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Powrót do "przydzielone do" sugestia Rozwiązane

Po wyjściu z zadań zawsze wraca do "przydzielone do: Twoje i nieprzypisane", jeżeli pracuję częściej na innym koncie niż moje to za każdym razem muszę wybierać użytkownika, dobrze by było żeby zostawał na wybranym koncie albo, żeby była taka opcja ustawiana w konfiguracji "Domyślne przydzielone do"


anonim 2020-11-03 21:17 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
sposób Pastwa pracy jest specyficzny. Większość klientów pracuje jednak na swoich zadaniach, stąd takie działanie systemu. W chwili obecnej nie ma możliwości zmiany. Nie wykluczone, że w przyszłości pojawią się w systemie modyfikacje w tym zakresie.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

wysyłka email pytanie Rozwiązane

Co ro znaczy KONTO NIEZAUFANE jak chce wysłać pocztę masową ?


anonim 2020-10-28 20:47 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
pierwsze wysyłki kampanii mailowych wymagają autoryzacji przez system. Kiedy treść wysyłanych wiadomości jest w porządku konto zostaje oznaczone jako zaufane a kampanie mailowe są wysyłane od tego momentu bez autoryzacji.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Integracja z Baselinker sugestia Rozwiązane

Dzień dobry,

Czy planują Państwo integrację z Baselinker.com? Ten system do obsługi zamówień jest coraz bardziej popularny i taka integracja byłaby niezwykle pomocna.
Zamówienia z Baselinkera mogłyby pojawiać się na karcie klienta.
Przykładowa integracja Baselinkera z Gmail: https://baselinker.blogspot.com/2020/10/integracja-gmail.html

Pozdrawiam


anonim 2020-10-23 10:46 4 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
na pewno jest to ciekawy pomysł. Jednak jest to bardzo pracochłonna integracja, dlatego też w tym roku nie będzie możliwa do zrealizowania. Nie wykluczamy jednak, że w dalszej przyszłości się ona nie pojawi w Sugesterze.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
2 głosów

Kiedy otwieram wiadomość e-mail w Sugesterze, po prawej stronie widać kartę klienta (imię i nazwisko i adres e-mail).

Karta klienta byłaby zdecydowanie bardziej użyteczna, gdyby było tam widać (obok otwartej wiadomości e-mail, bez dodatkowego klikania):
- tagi klienta,
- status klienta,
- projekt (lub projekty), do których klient jest przypisany.


anonim 2020-07-10 10:43 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujemy za ciekawą sugestię. Rzeczywiście byłoby to pomocne w pracy, zwłaszcza przy przydzielaniu maili do pracowników czy folderów. Postaramy się dodać te informacje.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów
Sugesterlink

Dzień dobry,
W bazie wiedzy oraz na forum zamiennie pojawiają się linki. Prowadzą one do podstawowego adresu sugestera a chciałbym to zmienić by wskazywały adres własny wskazany w konfiguracji. Chciałbym wiedzieć czy można wyłączyć te przyciski oraz czy jest możliwość zmiany ich treści ponieważ chcąc używać forum takżę jako zgłoszenia serwisowe (helpdesk) lepiej byłoby by przycisk był opisany "Zgłoś problem lub sugestię". Czy jest możliwe dodanie własnych przycisków?
Wyjaśnię że obecnie własny adres i SSL korzystając z reverse-proxy i WAF i tak docelowo ma to działać - działa znakomicie poza wątpliwościami z tymi przyciskami.


anonim 2020-04-17 09:17 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
taka zmiana jest możliwa. Bardzo proszę o kontakt na info@sugester.pl, opiszemy szczegóły.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Kontrola częstotliwości zakupów klientów bywa utrudniona, jeśli w naszej bazie znajduje się kilka tysięcy klientów zakupowych.

Niestety nie ma możliwości, aby ustawić filtry w taki sposób, aby system wyświetlał klientów, którzy nie zrobili zakupu od np. 30 dni.
Gdyby wprowadzić "Datę ostatniego zakupu" z możliwością ustalenia dni wstecz (od jakiego czasu klient u nas nie zamawiał), swobodnie można by takie kontrolować wszelkie "spadki czy brak aktywności" regularnych klientów danej firmy.

Dla nas ta funkcja jest niezbędna. Myślę, że dla wielu firm handlowych również.
Jako Państwa klient, bardzo prosimy o wprowadzenie takiej funkcji do systemu.


anonim 2020-01-29 14:48 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

w Sugesterze, od planu Max, istnieje możliwość dostosowania systemu do wymagań Klienta. Jeśli brakuje pewnych funkcji, możecie Państwo drogą mailową przesłać nam dokładny ich opis, a wtedy my skonsultujemy z działem technicznym, czy będzie możliwe ich wprowadzenie, a jeśli tak, wycenimy zmiany. Zgłoszenia dotyczące automatyzacji będziemy przyjmować już w kwietniu, także jeśli Państwa prośba będzie nadal aktualna, zachęcamy do kontaktu na info@sugester.pl

Pozdrawiamy

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Stopka tymczasowa sugestia Rozwiązane

Ciekawa byłaby opcja dodawania w mailu stopek tymczasowych np. na okres świąteczny :)


anonim 2019-12-04 09:32 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
stopki możecie Państwo zmieniać w dowolnym momencie - wystarczy wejść w Ustawienia > Konfiguracja poczty email > Skrzynki email. Tam, na samym dole strony będzie można edytować stopkę.
Pozdrawiamy.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

czasy równoległe na zadaniu pytanie Rozwiązane

Czy w tym samym czasie mogę rejestrować dwa zadania jednocześnie w czasie rzeczywistym


anonim 2019-11-28 16:04 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
w czacie rzeczywistym można rejestrować czas tylko jednego zadania.
Pozdrawiam
Zuzanna

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

numer projektu sugestia Rozwiązane

Numer projektu powinien byc nadawany i widoczny od razu po otwarciu "dodaj projekt". Dopiero potem można dodac swój opis.
BAARDZO uciążliwy jest brak możliwości wyszukiwania po numerze projektu.

Powiniem być również automatycznie nadawany numer klienta.


anonim 2019-11-22 10:26 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujęmy za sugestię, na pewno ją rozważymy podczas wprowadzania zmian w systemie. Natomiast numer klienta jest nadawany automatycznie, jest to ID systemowe widoczne w pasku URL na otwartej karcie klienta..
Pozdrawiamy

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Sugestia - zamiana w zadanie sugestia Rozwiązane

Witam,
Obecnie, trzeba wejść w mail, żeby zamienić go w zadanie - wtedy dopiero jest dostępne menu. Szybciej, by było, gdyby z pozycji listy można było zaznaczyć kilka zgłoszeń i móc je zmienić na zadanie.


anonim 2019-11-04 09:10 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
można zmienić mail w zadanie z pozycji listy wiadomości. Wystarczy kliknąć w ikonkę koła zębatego po prawej stronie maila i wybrać opcję "zamień w zadanie".
Nie ma jednak możliwości grupowej zmiany. Oddawanie głosów na ten post pomoże sprawdzić Nam zapotrzebowanie Użytkowników Sugestera na wprowadzenie tego typu udogodnienia.

Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Projekty sugestia Rozwiązane

Bardzo dziękuję za wprowadzenie nowego pola 'Projekty', które umożliwia przypisywanie jednego klienta do wielu projektów:)
Czy jest możliwe aby nazwy wszystkich projektów przypisanych do danego klienta były widoczne w kolumnie 'Projekt', po dodaniu tej kolumny w 'Opcje wyświetlania'?
Obecnie widać tylko projekt wpisany w poprzednie pole 'Projekt', a nie 'Projekty'.
Pozdrawiam Jarosław Sawa


anonim 2019-11-02 11:51 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
niestety takiej możliwości nie mamy - ze wzgledu na to, że jeden klient może mieć przypisanych nawet kilkadziesiąt projektów, takie ustawienie mogłoby spowodować bałagan na liście. Z tego powodu umożliwiamy wyświetlanie na liście tylko głównego projektu.

Pozdrawiamy

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Wydruk zgłoszenia sugestia Rozwiązane

Podczas wydruku zlecenia jest ono bardzo okrojone, tzn brak jest informacji o kliencie, numeru zlecenia, osoby odpowiedzialnej itd. Propozycja aby rozbudować informacje umieszczone na wydruku. Obecnie wielu klientów potrafi sprawiać problemy dot. wykonywanych usług, a możliwość wydrukowania zlecenia które zawierało by więcej informacji oraz miejsce w którym klient mógłby podpisać się pod zleceniem rozwiązało by wiele niepotrzebnych zatargów z klientami.


anonim 2019-09-06 08:18 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
w tej sytuacji polecam ze skorzystania z funkcji Szablonów dokumentów. Do szablonu mogą się zaciągać dane klienta i wszystkie inne niezbędne informacje. Opcja ta jest opisana w tym artykule:https://pomoc.sugester.pl/9191131-Szablony-dokumentow-Generator-dokumentow-przyklady-szablonow-wraz-z-kodem

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witajcie, myślę że w okresie kiedy to zdalna pomoc jest bardzo mocno rozpowszechniona dobrym pomysłem była by możliwość zintegrowania sugestera z systemem do zdalnej pomocy (Anydesk, Teamviewer, RDP itp) Jako że korzystam z sugestera w formie helpdesku, mocno ułatwiło by pracę gdyby do każdego klienta można było zintegrować odnośnik (aplikacje) do zdalnej pomocy.


anonim 2019-09-06 08:13 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
będziemy mieli tą sugestię na uwadze, jak tylko pozwoli na to czas przyjrzymy się jej bliżej. Obecnie trafi ona na kolejkę zadań oczekujących na realizację.
Pozdrawiam
Zuzanna

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Mail powiązany sugestia Rozwiązane

Analogicznie do możliwości dodawania zadania powiązanego do zgłoszenia, warto by było wprowadzić funkcję dodawania maila powiązanego ze zgłoszeniem. Byłoby to pomocne w sytuacji, gdzie aby udzielić odpowiedzi na zgłoszenie musimy wysłać osobny mail z pytaniem do innej osoby. Wtedy wchodząc w jeden z dwóch maili widzimy czego dotyczyły i możemy prześledzić całe zgłoszenie.


anonim 2019-08-29 08:44 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujemy za sugestię. Wspomniana przez Pana funkcja jest bardzo przydatna i na pewno ją omówimy, kiedy będziemy omawiać zmiany w module poczty.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Wysyłanie maili z opóźnieniem sugestia Rozwiązane

Przydatna funkcja to napisanie maila i zlecenie wysłania go później czy o wskazanej godzinie.
Jakieś plany w tym temacie?


anonim 2019-08-20 19:15 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry, przekazałam Pani sugestię do odpowiedniego działu - na pewno weźmiemy ją pod uwagę podczas wprowadzania zmian w tym zakresie. Zdajemy sobie sprawę, że funkcja byłaby bardzo przydatna. Pozdrawiamy.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Wyszukiwanie za pomocą tagów sugestia Rozwiązane

Używaniu tagów do kontaktów jest bardzo wygodne. Natomiast, proszę o przemyślenie sposobu wyszukiwania kontaktu za pomocą tagów. Obecnie jeżeli jeden klient ma tag ,,zielony", a drugi klient ma tag ,,zielony" i ,,czerwony", to po wpisaniu w polu wyszukiwania tagów ,,zielony" ,, czerwony" pojawią się obaj klienci jako wynik wyszukiwania. Bardziej intuicyjne byłoby, gdyby wpisanie kolejnego tagu zawężało wyszukiwanie. Czyli wpisanie kolejnego tagu było rozumiane jako ,,zielony" AND ,,czerwony". Wtedy jako wynik pojawią się tylko klienci mający przypisane oba tagi.


anonim 2019-08-20 14:48 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
rzeczywiście w tym momencie wyszukiwanie działa w sposób, jaki Pan opisał.
Prosimy o głosy w tej sprawie. Jeżeli liczba głosów będzie się zwiększała i będziemy widzieć zapotrzebowanie użytkowników się na tę modyfikację, zdecydujemy się wprowadzić takie rozwiązanie.
Pozdrawiam
Zuzanna

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Schemat zastępstw + przycisk sugestia Rozwiązane

Proponuję wprowadzenie możliwości ustawienia schematu zastępstw dla użytkowników oraz przycisku dla użytkownika, którym mógłby przerzucić wszystkie swoje otwarte tematy na osobę go zastępującą. Obecnie jest taka funkcja z poziomu administratora.


anonim 2019-08-12 10:04 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, dziękujemy za sugestię. Na pewno poruszymy Pana pomysł, jeśli będziemy wprowadzać zmiany w funkcji "Wakacje/zastępstwo".

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
2 głosów

Dzień dobry, brakuje mi jednej opcji.

Dodawanie do zgłoszenia elementów, które zostały wykorzystane do jego rozwiązania
- usługa (np. dojazd, dodatkowa godzina pracy)
- towar (materiał wykorzystany do naprawy).
Następnie możliwość wystawienia zbiorczej FV z kilku zleceń na koniec miesiąca.


anonim 2019-08-08 16:15 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, dziękuję za sugestię - przekazałam ją do działu rozwoju produktu. Proszę pamiętać, że do zadań możecie Państwo dodawać pola własne i tu zapisywać ważne informacje: https://pomoc.sugester.pl/1297685-Wlasne-pola-w-widoku-zadan. Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Proponuję żeby załączniki maili wyświetlały się na początku maila a nie na samym końcu. Czasami historia danej korespondencji jest bardzo długa i trzeba przewijać wszystko, żeby zobaczyć co jest załączone, a później wracać do treści na samą górę. Jest to moim zdaniem zupełnie niepraktyczne. Wiem, że tak jest chyba w gmailu, ale to jest, moim zdaniem, rozwiązanie pozbawione sensu.


anonim 2019-07-31 12:39 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękuję za przesłanie sugestii. Zachęcam również do głosowania. Ilość głosów pozwoli nam poznać zapotrzebowanie Użytkowników na poszczególne funkcje oraz wpłynie na przyspieszenie ich implementacji.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
3 głosów

Czy jest możliwość załączenia instrukcji połączenia przez API z wykorzystaniem gotowego modułu https://support.integromat.com/hc/en-us/articles/360006248533-HTTP Będzie dużo szybciej niż pisanie modułów a możliwości integracji sugestera są wtedy ogromne


anonim 2019-07-31 12:10 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
będziemy mieli tą sugestię na uwadze, jak tylko pozwoli na to czas przyjrzymy się jej bliżej.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »

Pomoc

zachęcamy do zgłaszania uwag do Sugestera - dzięki temu możemy go ciągle udoskonalać więcej

  • Twoje głosy
  • Pozostało Ci 10 głosów
Odpowiadają na sugestie
zuzanna
Aktywni użytkownicy więcej »
sylwia
katarzyna
uka530343
powicher