Dzień dobry,
dziękujemy za trafną sugestię. Oczywiście w miarę rozwoju systemu postaramy się w przyszłości wprowadzić wspomniane integracje oraz czat wewnętrzny.
Pozdrawiam,
Zuzanna
Możliwość rozliczenia w zakładce KASA na koniec dnia na jednym wydruku:
1. Osobno pozycja KP/KW
2. Osobno pozycja BP/BW
3. RAZEM danego dnia
4. Całkowity stan kasy danego pracownika
Fajny dokument tylko do niczego nieprzydatny, proszę aby pokazywał cenę brutto sprzedażową - idealny dokument dla magazyniera przyjmującego towar , może metkować. dodał bym jeszcze aktualny stan magazynowy - przydatne przy zmianie cen.
Po wyjściu z zadań zawsze wraca do "przydzielone do: Twoje i nieprzypisane", jeżeli pracuję częściej na innym koncie niż moje to za każdym razem muszę wybierać użytkownika, dobrze by było żeby zostawał na wybranym koncie albo, żeby była taka opcja ustawiana w konfiguracji "Domyślne przydzielone do"
Dzień dobry,
sposób Pastwa pracy jest specyficzny. Większość klientów pracuje jednak na swoich zadaniach, stąd takie działanie systemu. W chwili obecnej nie ma możliwości zmiany. Nie wykluczone, że w przyszłości pojawią się w systemie modyfikacje w tym zakresie.
Pozdrawiam
Dzień dobry,
pierwsze wysyłki kampanii mailowych wymagają autoryzacji przez system. Kiedy treść wysyłanych wiadomości jest w porządku konto zostaje oznaczone jako zaufane a kampanie mailowe są wysyłane od tego momentu bez autoryzacji.
Czy planują Państwo integrację z Baselinker.com? Ten system do obsługi zamówień jest coraz bardziej popularny i taka integracja byłaby niezwykle pomocna.
Zamówienia z Baselinkera mogłyby pojawiać się na karcie klienta.
Przykładowa integracja Baselinkera z Gmail: https://baselinker.blogspot.com/2020/10/integracja-gmail.html
Dzień dobry,
na pewno jest to ciekawy pomysł. Jednak jest to bardzo pracochłonna integracja, dlatego też w tym roku nie będzie możliwa do zrealizowania. Nie wykluczamy jednak, że w dalszej przyszłości się ona nie pojawi w Sugesterze.
Kiedy otwieram wiadomość e-mail w Sugesterze, po prawej stronie widać kartę klienta (imię i nazwisko i adres e-mail).
Karta klienta byłaby zdecydowanie bardziej użyteczna, gdyby było tam widać (obok otwartej wiadomości e-mail, bez dodatkowego klikania):
- tagi klienta,
- status klienta,
- projekt (lub projekty), do których klient jest przypisany.
Dzień dobry,
dziękujemy za ciekawą sugestię. Rzeczywiście byłoby to pomocne w pracy, zwłaszcza przy przydzielaniu maili do pracowników czy folderów. Postaramy się dodać te informacje.
Pozdrawiam
Dzień dobry,
W bazie wiedzy oraz na forum zamiennie pojawiają się linki. Prowadzą one do podstawowego adresu sugestera a chciałbym to zmienić by wskazywały adres własny wskazany w konfiguracji. Chciałbym wiedzieć czy można wyłączyć te przyciski oraz czy jest możliwość zmiany ich treści ponieważ chcąc używać forum takżę jako zgłoszenia serwisowe (helpdesk) lepiej byłoby by przycisk był opisany "Zgłoś problem lub sugestię". Czy jest możliwe dodanie własnych przycisków?
Wyjaśnię że obecnie własny adres i SSL korzystając z reverse-proxy i WAF i tak docelowo ma to działać - działa znakomicie poza wątpliwościami z tymi przyciskami.
Kontrola częstotliwości zakupów klientów bywa utrudniona, jeśli w naszej bazie znajduje się kilka tysięcy klientów zakupowych.
Niestety nie ma możliwości, aby ustawić filtry w taki sposób, aby system wyświetlał klientów, którzy nie zrobili zakupu od np. 30 dni.
Gdyby wprowadzić "Datę ostatniego zakupu" z możliwością ustalenia dni wstecz (od jakiego czasu klient u nas nie zamawiał), swobodnie można by takie kontrolować wszelkie "spadki czy brak aktywności" regularnych klientów danej firmy.
Dla nas ta funkcja jest niezbędna. Myślę, że dla wielu firm handlowych również.
Jako Państwa klient, bardzo prosimy o wprowadzenie takiej funkcji do systemu.
w Sugesterze, od planu Max, istnieje możliwość dostosowania systemu do wymagań Klienta. Jeśli brakuje pewnych funkcji, możecie Państwo drogą mailową przesłać nam dokładny ich opis, a wtedy my skonsultujemy z działem technicznym, czy będzie możliwe ich wprowadzenie, a jeśli tak, wycenimy zmiany. Zgłoszenia dotyczące automatyzacji będziemy przyjmować już w kwietniu, także jeśli Państwa prośba będzie nadal aktualna, zachęcamy do kontaktu na info@sugester.pl
Dzień dobry,
stopki możecie Państwo zmieniać w dowolnym momencie - wystarczy wejść w Ustawienia > Konfiguracja poczty email > Skrzynki email. Tam, na samym dole strony będzie można edytować stopkę.
Pozdrawiamy.
Numer projektu powinien byc nadawany i widoczny od razu po otwarciu "dodaj projekt". Dopiero potem można dodac swój opis.
BAARDZO uciążliwy jest brak możliwości wyszukiwania po numerze projektu.
Powiniem być również automatycznie nadawany numer klienta.
Dzień dobry,
dziękujęmy za sugestię, na pewno ją rozważymy podczas wprowadzania zmian w systemie. Natomiast numer klienta jest nadawany automatycznie, jest to ID systemowe widoczne w pasku URL na otwartej karcie klienta..
Pozdrawiamy
Witam,
Obecnie, trzeba wejść w mail, żeby zamienić go w zadanie - wtedy dopiero jest dostępne menu. Szybciej, by było, gdyby z pozycji listy można było zaznaczyć kilka zgłoszeń i móc je zmienić na zadanie.
Dzień dobry,
można zmienić mail w zadanie z pozycji listy wiadomości. Wystarczy kliknąć w ikonkę koła zębatego po prawej stronie maila i wybrać opcję "zamień w zadanie".
Nie ma jednak możliwości grupowej zmiany. Oddawanie głosów na ten post pomoże sprawdzić Nam zapotrzebowanie Użytkowników Sugestera na wprowadzenie tego typu udogodnienia.
Bardzo dziękuję za wprowadzenie nowego pola 'Projekty', które umożliwia przypisywanie jednego klienta do wielu projektów:)
Czy jest możliwe aby nazwy wszystkich projektów przypisanych do danego klienta były widoczne w kolumnie 'Projekt', po dodaniu tej kolumny w 'Opcje wyświetlania'?
Obecnie widać tylko projekt wpisany w poprzednie pole 'Projekt', a nie 'Projekty'.
Pozdrawiam Jarosław Sawa
Dzień dobry,
niestety takiej możliwości nie mamy - ze wzgledu na to, że jeden klient może mieć przypisanych nawet kilkadziesiąt projektów, takie ustawienie mogłoby spowodować bałagan na liście. Z tego powodu umożliwiamy wyświetlanie na liście tylko głównego projektu.
Podczas wydruku zlecenia jest ono bardzo okrojone, tzn brak jest informacji o kliencie, numeru zlecenia, osoby odpowiedzialnej itd. Propozycja aby rozbudować informacje umieszczone na wydruku. Obecnie wielu klientów potrafi sprawiać problemy dot. wykonywanych usług, a możliwość wydrukowania zlecenia które zawierało by więcej informacji oraz miejsce w którym klient mógłby podpisać się pod zleceniem rozwiązało by wiele niepotrzebnych zatargów z klientami.
Witajcie, myślę że w okresie kiedy to zdalna pomoc jest bardzo mocno rozpowszechniona dobrym pomysłem była by możliwość zintegrowania sugestera z systemem do zdalnej pomocy (Anydesk, Teamviewer, RDP itp) Jako że korzystam z sugestera w formie helpdesku, mocno ułatwiło by pracę gdyby do każdego klienta można było zintegrować odnośnik (aplikacje) do zdalnej pomocy.
Dzień dobry,
będziemy mieli tą sugestię na uwadze, jak tylko pozwoli na to czas przyjrzymy się jej bliżej. Obecnie trafi ona na kolejkę zadań oczekujących na realizację.
Pozdrawiam
Zuzanna
Analogicznie do możliwości dodawania zadania powiązanego do zgłoszenia, warto by było wprowadzić funkcję dodawania maila powiązanego ze zgłoszeniem. Byłoby to pomocne w sytuacji, gdzie aby udzielić odpowiedzi na zgłoszenie musimy wysłać osobny mail z pytaniem do innej osoby. Wtedy wchodząc w jeden z dwóch maili widzimy czego dotyczyły i możemy prześledzić całe zgłoszenie.
Dzień dobry,
dziękujemy za sugestię. Wspomniana przez Pana funkcja jest bardzo przydatna i na pewno ją omówimy, kiedy będziemy omawiać zmiany w module poczty.
Pozdrawiam
Dzień dobry, przekazałam Pani sugestię do odpowiedniego działu - na pewno weźmiemy ją pod uwagę podczas wprowadzania zmian w tym zakresie. Zdajemy sobie sprawę, że funkcja byłaby bardzo przydatna. Pozdrawiamy.
Używaniu tagów do kontaktów jest bardzo wygodne. Natomiast, proszę o przemyślenie sposobu wyszukiwania kontaktu za pomocą tagów. Obecnie jeżeli jeden klient ma tag ,,zielony", a drugi klient ma tag ,,zielony" i ,,czerwony", to po wpisaniu w polu wyszukiwania tagów ,,zielony" ,, czerwony" pojawią się obaj klienci jako wynik wyszukiwania. Bardziej intuicyjne byłoby, gdyby wpisanie kolejnego tagu zawężało wyszukiwanie. Czyli wpisanie kolejnego tagu było rozumiane jako ,,zielony" AND ,,czerwony". Wtedy jako wynik pojawią się tylko klienci mający przypisane oba tagi.
Dzień dobry,
rzeczywiście w tym momencie wyszukiwanie działa w sposób, jaki Pan opisał.
Prosimy o głosy w tej sprawie. Jeżeli liczba głosów będzie się zwiększała i będziemy widzieć zapotrzebowanie użytkowników się na tę modyfikację, zdecydujemy się wprowadzić takie rozwiązanie.
Pozdrawiam
Zuzanna
Proponuję wprowadzenie możliwości ustawienia schematu zastępstw dla użytkowników oraz przycisku dla użytkownika, którym mógłby przerzucić wszystkie swoje otwarte tematy na osobę go zastępującą. Obecnie jest taka funkcja z poziomu administratora.
Dodawanie do zgłoszenia elementów, które zostały wykorzystane do jego rozwiązania
- usługa (np. dojazd, dodatkowa godzina pracy)
- towar (materiał wykorzystany do naprawy).
Następnie możliwość wystawienia zbiorczej FV z kilku zleceń na koniec miesiąca.
Dzień dobry, dziękuję za sugestię - przekazałam ją do działu rozwoju produktu. Proszę pamiętać, że do zadań możecie Państwo dodawać pola własne i tu zapisywać ważne informacje: https://pomoc.sugester.pl/1297685-Wlasne-pola-w-widoku-zadan. Pozdrawiam
Proponuję żeby załączniki maili wyświetlały się na początku maila a nie na samym końcu. Czasami historia danej korespondencji jest bardzo długa i trzeba przewijać wszystko, żeby zobaczyć co jest załączone, a później wracać do treści na samą górę. Jest to moim zdaniem zupełnie niepraktyczne. Wiem, że tak jest chyba w gmailu, ale to jest, moim zdaniem, rozwiązanie pozbawione sensu.
Dzień dobry,
dziękuję za przesłanie sugestii. Zachęcam również do głosowania. Ilość głosów pozwoli nam poznać zapotrzebowanie Użytkowników na poszczególne funkcje oraz wpłynie na przyspieszenie ich implementacji.
rezygnacja sugestia Rozwiązane
Chciałbym zrezygnować z założonego dzisiaj konta
Dzień dobry,
aby usunąć konto wystarczy wejść w ustawienia -> ustawienia konta -> przycisk "usuń konto".
Pozdrawiam
Zuzanna
Chat sugestia Rozwiązane
Przydałby się wewnętrzny komunikator dla pracowników. Brakuje integracji z W firmą, Baselinkerem, Sales Manago.
Dzień dobry,
dziękujemy za trafną sugestię. Oczywiście w miarę rozwoju systemu postaramy się w przyszłości wprowadzić wspomniane integracje oraz czat wewnętrzny.
Pozdrawiam,
Zuzanna
Rozliczenie pracowników - zamknięcie dnia sugestia Rozwiązane
Możliwość rozliczenia w zakładce KASA na koniec dnia na jednym wydruku:
1. Osobno pozycja KP/KW
2. Osobno pozycja BP/BW
3. RAZEM danego dnia
4. Całkowity stan kasy danego pracownika
Dzień dobry,
w Sugesterze nie mamy funkcji opisanych przez Pana. Wydaje mi się, że jest to pomyłka.
Pozdrawiam
Rozliczenie pracowników sugestia Rozwiązane
Możliwość wystawienia WZ zapłacone – powiązania WZ z KP/BP
Dzień dobry,
wydaje mi się, że to pomyłka. W Sugesterze nie ma możliwości wystawienia dokumentu WZ.
Pozdrawiam
INFORMACJA O ZAKUPIE sugestia Rozwiązane
Fajny dokument tylko do niczego nieprzydatny, proszę aby pokazywał cenę brutto sprzedażową - idealny dokument dla magazyniera przyjmującego towar , może metkować. dodał bym jeszcze aktualny stan magazynowy - przydatne przy zmianie cen.
Dzień dobry,
wydaje mi się, że to pomyłka. Nie mamy w Sugesterze funkcji opisanych przez Pana.
Pozdrawiam
Powrót do "przydzielone do" sugestia Rozwiązane
Po wyjściu z zadań zawsze wraca do "przydzielone do: Twoje i nieprzypisane", jeżeli pracuję częściej na innym koncie niż moje to za każdym razem muszę wybierać użytkownika, dobrze by było żeby zostawał na wybranym koncie albo, żeby była taka opcja ustawiana w konfiguracji "Domyślne przydzielone do"
Dzień dobry,
sposób Pastwa pracy jest specyficzny. Większość klientów pracuje jednak na swoich zadaniach, stąd takie działanie systemu. W chwili obecnej nie ma możliwości zmiany. Nie wykluczone, że w przyszłości pojawią się w systemie modyfikacje w tym zakresie.
Pozdrawiam
wysyłka email pytanie Rozwiązane
Co ro znaczy KONTO NIEZAUFANE jak chce wysłać pocztę masową ?
Dzień dobry,
pierwsze wysyłki kampanii mailowych wymagają autoryzacji przez system. Kiedy treść wysyłanych wiadomości jest w porządku konto zostaje oznaczone jako zaufane a kampanie mailowe są wysyłane od tego momentu bez autoryzacji.
Integracja z Baselinker sugestia Rozwiązane
Dzień dobry,
Czy planują Państwo integrację z Baselinker.com? Ten system do obsługi zamówień jest coraz bardziej popularny i taka integracja byłaby niezwykle pomocna.
Zamówienia z Baselinkera mogłyby pojawiać się na karcie klienta.
Przykładowa integracja Baselinkera z Gmail: https://baselinker.blogspot.com/2020/10/integracja-gmail.html
Pozdrawiam
Dzień dobry,
na pewno jest to ciekawy pomysł. Jednak jest to bardzo pracochłonna integracja, dlatego też w tym roku nie będzie możliwa do zrealizowania. Nie wykluczamy jednak, że w dalszej przyszłości się ona nie pojawi w Sugesterze.
Więcej informacji w karcie klienta widocznej w skrzynce e-mail sugestia Rozwiązane
Kiedy otwieram wiadomość e-mail w Sugesterze, po prawej stronie widać kartę klienta (imię i nazwisko i adres e-mail).
Karta klienta byłaby zdecydowanie bardziej użyteczna, gdyby było tam widać (obok otwartej wiadomości e-mail, bez dodatkowego klikania):
- tagi klienta,
- status klienta,
- projekt (lub projekty), do których klient jest przypisany.
Dzień dobry,
dziękujemy za ciekawą sugestię. Rzeczywiście byłoby to pomocne w pracy, zwłaszcza przy przydzielaniu maili do pracowników czy folderów. Postaramy się dodać te informacje.
Pozdrawiam
Zmiana przycisku przejdź do bazy wiedzy/dodaj sugestię pytanie Rozwiązane
Dzień dobry,
W bazie wiedzy oraz na forum zamiennie pojawiają się linki. Prowadzą one do podstawowego adresu sugestera a chciałbym to zmienić by wskazywały adres własny wskazany w konfiguracji. Chciałbym wiedzieć czy można wyłączyć te przyciski oraz czy jest możliwość zmiany ich treści ponieważ chcąc używać forum takżę jako zgłoszenia serwisowe (helpdesk) lepiej byłoby by przycisk był opisany "Zgłoś problem lub sugestię". Czy jest możliwe dodanie własnych przycisków?
Wyjaśnię że obecnie własny adres i SSL korzystając z reverse-proxy i WAF i tak docelowo ma to działać - działa znakomicie poza wątpliwościami z tymi przyciskami.
Dzień dobry,
taka zmiana jest możliwa. Bardzo proszę o kontakt na info@sugester.pl, opiszemy szczegóły.
Data ostatniego zakupu klienta i filtry sugestia Rozwiązane
Kontrola częstotliwości zakupów klientów bywa utrudniona, jeśli w naszej bazie znajduje się kilka tysięcy klientów zakupowych.
Niestety nie ma możliwości, aby ustawić filtry w taki sposób, aby system wyświetlał klientów, którzy nie zrobili zakupu od np. 30 dni.
Gdyby wprowadzić "Datę ostatniego zakupu" z możliwością ustalenia dni wstecz (od jakiego czasu klient u nas nie zamawiał), swobodnie można by takie kontrolować wszelkie "spadki czy brak aktywności" regularnych klientów danej firmy.
Dla nas ta funkcja jest niezbędna. Myślę, że dla wielu firm handlowych również.
Jako Państwa klient, bardzo prosimy o wprowadzenie takiej funkcji do systemu.
Dzień dobry,
w Sugesterze, od planu Max, istnieje możliwość dostosowania systemu do wymagań Klienta. Jeśli brakuje pewnych funkcji, możecie Państwo drogą mailową przesłać nam dokładny ich opis, a wtedy my skonsultujemy z działem technicznym, czy będzie możliwe ich wprowadzenie, a jeśli tak, wycenimy zmiany. Zgłoszenia dotyczące automatyzacji będziemy przyjmować już w kwietniu, także jeśli Państwa prośba będzie nadal aktualna, zachęcamy do kontaktu na info@sugester.pl
Pozdrawiamy
Stopka tymczasowa sugestia Rozwiązane
Ciekawa byłaby opcja dodawania w mailu stopek tymczasowych np. na okres świąteczny :)
Dzień dobry,
stopki możecie Państwo zmieniać w dowolnym momencie - wystarczy wejść w Ustawienia > Konfiguracja poczty email > Skrzynki email. Tam, na samym dole strony będzie można edytować stopkę.
Pozdrawiamy.
czasy równoległe na zadaniu pytanie Rozwiązane
Czy w tym samym czasie mogę rejestrować dwa zadania jednocześnie w czasie rzeczywistym
Dzień dobry,
w czacie rzeczywistym można rejestrować czas tylko jednego zadania.
Pozdrawiam
Zuzanna
numer projektu sugestia Rozwiązane
Numer projektu powinien byc nadawany i widoczny od razu po otwarciu "dodaj projekt". Dopiero potem można dodac swój opis.
BAARDZO uciążliwy jest brak możliwości wyszukiwania po numerze projektu.
Powiniem być również automatycznie nadawany numer klienta.
Dzień dobry,
dziękujęmy za sugestię, na pewno ją rozważymy podczas wprowadzania zmian w systemie. Natomiast numer klienta jest nadawany automatycznie, jest to ID systemowe widoczne w pasku URL na otwartej karcie klienta..
Pozdrawiamy
Sugestia - zamiana w zadanie sugestia Rozwiązane
Witam,
Obecnie, trzeba wejść w mail, żeby zamienić go w zadanie - wtedy dopiero jest dostępne menu. Szybciej, by było, gdyby z pozycji listy można było zaznaczyć kilka zgłoszeń i móc je zmienić na zadanie.
Dzień dobry,
można zmienić mail w zadanie z pozycji listy wiadomości. Wystarczy kliknąć w ikonkę koła zębatego po prawej stronie maila i wybrać opcję "zamień w zadanie".
Nie ma jednak możliwości grupowej zmiany. Oddawanie głosów na ten post pomoże sprawdzić Nam zapotrzebowanie Użytkowników Sugestera na wprowadzenie tego typu udogodnienia.
Pozdrawiam
Projekty sugestia Rozwiązane
Bardzo dziękuję za wprowadzenie nowego pola 'Projekty', które umożliwia przypisywanie jednego klienta do wielu projektów:)
Czy jest możliwe aby nazwy wszystkich projektów przypisanych do danego klienta były widoczne w kolumnie 'Projekt', po dodaniu tej kolumny w 'Opcje wyświetlania'?
Obecnie widać tylko projekt wpisany w poprzednie pole 'Projekt', a nie 'Projekty'.
Pozdrawiam Jarosław Sawa
Dzień dobry,
niestety takiej możliwości nie mamy - ze wzgledu na to, że jeden klient może mieć przypisanych nawet kilkadziesiąt projektów, takie ustawienie mogłoby spowodować bałagan na liście. Z tego powodu umożliwiamy wyświetlanie na liście tylko głównego projektu.
Pozdrawiamy
Wydruk zgłoszenia sugestia Rozwiązane
Podczas wydruku zlecenia jest ono bardzo okrojone, tzn brak jest informacji o kliencie, numeru zlecenia, osoby odpowiedzialnej itd. Propozycja aby rozbudować informacje umieszczone na wydruku. Obecnie wielu klientów potrafi sprawiać problemy dot. wykonywanych usług, a możliwość wydrukowania zlecenia które zawierało by więcej informacji oraz miejsce w którym klient mógłby podpisać się pod zleceniem rozwiązało by wiele niepotrzebnych zatargów z klientami.
Dzień dobry,
w tej sytuacji polecam ze skorzystania z funkcji Szablonów dokumentów. Do szablonu mogą się zaciągać dane klienta i wszystkie inne niezbędne informacje. Opcja ta jest opisana w tym artykule:https://pomoc.sugester.pl/9191131-Szablony-dokumentow-Generator-dokumentow-przyklady-szablonow-wraz-z-kodem
Integracja ze zdalnym zarządzaniem sugestia Rozwiązane
Witajcie, myślę że w okresie kiedy to zdalna pomoc jest bardzo mocno rozpowszechniona dobrym pomysłem była by możliwość zintegrowania sugestera z systemem do zdalnej pomocy (Anydesk, Teamviewer, RDP itp) Jako że korzystam z sugestera w formie helpdesku, mocno ułatwiło by pracę gdyby do każdego klienta można było zintegrować odnośnik (aplikacje) do zdalnej pomocy.
Dzień dobry,
będziemy mieli tą sugestię na uwadze, jak tylko pozwoli na to czas przyjrzymy się jej bliżej. Obecnie trafi ona na kolejkę zadań oczekujących na realizację.
Pozdrawiam
Zuzanna
Mail powiązany sugestia Rozwiązane
Analogicznie do możliwości dodawania zadania powiązanego do zgłoszenia, warto by było wprowadzić funkcję dodawania maila powiązanego ze zgłoszeniem. Byłoby to pomocne w sytuacji, gdzie aby udzielić odpowiedzi na zgłoszenie musimy wysłać osobny mail z pytaniem do innej osoby. Wtedy wchodząc w jeden z dwóch maili widzimy czego dotyczyły i możemy prześledzić całe zgłoszenie.
Dzień dobry,
dziękujemy za sugestię. Wspomniana przez Pana funkcja jest bardzo przydatna i na pewno ją omówimy, kiedy będziemy omawiać zmiany w module poczty.
Pozdrawiam
Wysyłanie maili z opóźnieniem sugestia Rozwiązane
Przydatna funkcja to napisanie maila i zlecenie wysłania go później czy o wskazanej godzinie.
Jakieś plany w tym temacie?
Dzień dobry, przekazałam Pani sugestię do odpowiedniego działu - na pewno weźmiemy ją pod uwagę podczas wprowadzania zmian w tym zakresie. Zdajemy sobie sprawę, że funkcja byłaby bardzo przydatna. Pozdrawiamy.
Wyszukiwanie za pomocą tagów sugestia Rozwiązane
Używaniu tagów do kontaktów jest bardzo wygodne. Natomiast, proszę o przemyślenie sposobu wyszukiwania kontaktu za pomocą tagów. Obecnie jeżeli jeden klient ma tag ,,zielony", a drugi klient ma tag ,,zielony" i ,,czerwony", to po wpisaniu w polu wyszukiwania tagów ,,zielony" ,, czerwony" pojawią się obaj klienci jako wynik wyszukiwania. Bardziej intuicyjne byłoby, gdyby wpisanie kolejnego tagu zawężało wyszukiwanie. Czyli wpisanie kolejnego tagu było rozumiane jako ,,zielony" AND ,,czerwony". Wtedy jako wynik pojawią się tylko klienci mający przypisane oba tagi.
Dzień dobry,
rzeczywiście w tym momencie wyszukiwanie działa w sposób, jaki Pan opisał.
Prosimy o głosy w tej sprawie. Jeżeli liczba głosów będzie się zwiększała i będziemy widzieć zapotrzebowanie użytkowników się na tę modyfikację, zdecydujemy się wprowadzić takie rozwiązanie.
Pozdrawiam
Zuzanna
Schemat zastępstw + przycisk sugestia Rozwiązane
Proponuję wprowadzenie możliwości ustawienia schematu zastępstw dla użytkowników oraz przycisku dla użytkownika, którym mógłby przerzucić wszystkie swoje otwarte tematy na osobę go zastępującą. Obecnie jest taka funkcja z poziomu administratora.
Dzień dobry, dziękujemy za sugestię. Na pewno poruszymy Pana pomysł, jeśli będziemy wprowadzać zmiany w funkcji "Wakacje/zastępstwo".
HelpDesk - zgłoszenia płatne + FV sugestia Rozwiązane
Dzień dobry, brakuje mi jednej opcji.
Dodawanie do zgłoszenia elementów, które zostały wykorzystane do jego rozwiązania
- usługa (np. dojazd, dodatkowa godzina pracy)
- towar (materiał wykorzystany do naprawy).
Następnie możliwość wystawienia zbiorczej FV z kilku zleceń na koniec miesiąca.
Dzień dobry, dziękuję za sugestię - przekazałam ją do działu rozwoju produktu. Proszę pamiętać, że do zadań możecie Państwo dodawać pola własne i tu zapisywać ważne informacje: https://pomoc.sugester.pl/1297685-Wlasne-pola-w-widoku-zadan. Pozdrawiam
załączniki widoczne na górze maila sugestia Rozwiązane
Proponuję żeby załączniki maili wyświetlały się na początku maila a nie na samym końcu. Czasami historia danej korespondencji jest bardzo długa i trzeba przewijać wszystko, żeby zobaczyć co jest załączone, a później wracać do treści na samą górę. Jest to moim zdaniem zupełnie niepraktyczne. Wiem, że tak jest chyba w gmailu, ale to jest, moim zdaniem, rozwiązanie pozbawione sensu.
Dzień dobry,
dziękuję za przesłanie sugestii. Zachęcam również do głosowania. Ilość głosów pozwoli nam poznać zapotrzebowanie Użytkowników na poszczególne funkcje oraz wpłynie na przyspieszenie ich implementacji.
Integracja z modułem API integromat.com sugestia Rozwiązane
Czy jest możliwość załączenia instrukcji połączenia przez API z wykorzystaniem gotowego modułu https://support.integromat.com/hc/en-us/articles/360006248533-HTTP Będzie dużo szybciej niż pisanie modułów a możliwości integracji sugestera są wtedy ogromne
Dzień dobry,
będziemy mieli tą sugestię na uwadze, jak tylko pozwoli na to czas przyjrzymy się jej bliżej.