W zakładce VoIP podczas dołączania kontaktu do istniejącego w bazie klienta, powinna być możliwość jego zdefiniowania (np. imię i nazwisko). Obecnie, po zakończonej rozmowie, można dodać do klienta jedynie numer telefonu bez jego opisu.
Opis kontaktu VoIP
sugestia Rozwiązane
anonim
2022-06-01
Odpowiedź główna
Dzień dobry, dziękujemy za przesłanie sugestii. Jeśli inni Użytkownicy systemu chcieliby ujrzeć taką opcję w systemie, zachęcamy do głosowania na daną sugestię - zainteresowanie Użytkowników może wpłynąć na proces dodawania nowych funkcji w systemie. Pozdrawiam, Zuzanna
Głosów 2:
+ 2
anonim
Komentarze
zuzanna
dziękujemy za przesłanie sugestii. Jeśli inni Użytkownicy systemu chcieliby ujrzeć taką opcję w systemie, zachęcamy do głosowania na daną sugestię - zainteresowanie Użytkowników może wpłynąć na proces dodawania nowych funkcji w systemie.
Pozdrawiam,
Zuzanna
2022-07-06 16:32
Dodaj komentarz