Dzień dobry, tak jak informowaliśmy wcześniej, integracja z kalendarzem Google jest planowana w nowej wersji systemu. O wszystkim będziemy Państwa informować :)
Witam, integracja z kalendarzem Google jest obecnie w pierwszej kolejności na naszej liście. Będziemy chcieli zacząć prace w niedługim czasie, także proszę nas podpytywać w tej sprawie.
Przepraszamy za późną odpowiedź. Dziękujemy za zgłoszenie. Postaramy się rozwiązać sytuację jak najszybciej.
Dziękujemy za uwagę. Interesy służą monitorowaniu historii finansowej klienta. Nie mamy u nas w programie jako takich produktów, dlatego rzeczywiście na tę chwilę trzeba dodawać pozycje w interesach oddzielnie. Natomiast będziemy myśleć w przyszłości o dodawaniu produktów do Sugestera. Jak tylko się pokażą w systemie, będziemy o tym informować naszych klientów. Także prosimy o cierpliwość :)
Super, bardzo się cieszę:) Polecamy się na przyszłość!
W Sugesterze standardowo jeśli mamy danego klienta w bazie i ma on w kontaktach zapisany swój adres mailowy, to za każdym razem kiedy będzie wysyłał do nas wiadomość z tego adresu, podepnie się ona do profilu tego klienta. Jeśli dodatkowo w profilu klienta uzupełnimy pole Domena, to jeżeli klient napisze z innego adresu mailowego, ale w tej samej unikalnej domenie, to system automatycznie przypisze go do odpowiedniego klienta, który posiada już kontakt w tej domenie. W przypadku adresów mailowych typu @gmail.com, @wp.pl itd jeżeli klient pisze do nas z innego adresu mailowego niż dotychczas, zawsze można go z pozycji inboxu przypisać ręcznie do określonego klienta, korzystając z ikonki koła zębatego po prawej stronie posta i opcji Utwórz/Dołącz klienta.
Przepraszamy za opóźnienie w odpowiedzi. Ale mamy za to dobrą wiadomość:) Za chwilę pokaże się w Sugesterze nowy raport aktywności usera, gdzie będą widoczne wszystkie aktywności danego usera, uwzględniające wszystkie maile, zadania, notatki, spotkania i każdą inną aktywność dodaną ręcznie do profilu klienta. W nowym raporcie będzie można wyświetlać takie informacje per user i w porównaniu z innymi userami z teamu/działu. Także znacznie ułatwi to analizę pracy każdego pracownika. Natomiast jeśli chodzi o dodatkowy przycisk na dashboardzie, to na chwilę obecną nie chcielibyśmy go dodawać, a to tylko dlatego, że planujemy, by w niedalekiej przyszłości dashboard był konfigurowalny per konto i żeby każdy nasz klient miał wpływ na to, co ma mu się na dashboardzie wyświetlać. Nie podam niestety na ten moment konkretnego terminu zmian, ale są to plany na bliższą przyszłość :)
Przepraszamy za późną odpowiedź. Sugestia fajna, dziękujemy. Jak tylko zbierze ona większe poparcie, pomyślimy o jej wdrożeniu do Sugestera. O wszystkich nowościach informujemy naszych klientów w naszej bazie wiedzy http://pomoc.sugester.pl/Nowosci-w-systemie
Dziękujemy za sugestie i wskazówki. Zauważyliśmy, że ten temat cieszy się dużym zainteresowaniem, ponieważ był też poruszany w innym wątku na naszym forum:) Taka integracja jest rzeczywiście bardzo wygodna, natomiast wymagałaby on nas dużego nakładu pracy. Niestety w najbliższym czasie ciężko nam będzie znaleźć wolną chwilę, gdyż cały czas pracujemy, by rozszerzać dla Was funkcjonalności Sugestera. Ale będziemy pamiętać, że taka integracja byłaby dla Was przydatna i jak tylko pojawi się wolna chwila na horyzoncie, wykorzystamy ją, by przyjrzeć się tej sugestii bliżej:)
Propozycja bardzo ciekawa, natomiast wymaga to sporej pracy z naszej strony, dlatego będziemy mogli pomyśleć o takiej integracji jak tylko znajdziemy chwilę oddechu. A ponieważ staramy się cały czas rozwijać system i skupiamy się na wprowadzaniu nowych funkcjonalności, wolny czas znajdzie się pewnie w nieco dalszej przyszłości:) Ale cieszymy się, że macie sugestie, zawsze chętnie się im przyglądamy i jak tylko możemy to je wdrażamy:)
Dziękujemy za wszelkie sugestie. Jak tylko zabierzemy się za prace nad aplikacją, na pewno będziemy uwzględniać wszystkie uwagi naszych klientów. Na razie konkretny termin pojawienia się aplikacji mobilnej nie jest znany, ale być może uda nam się Was zaskoczyć:)
Przepraszamy za późną odpowiedź. Jeśli chcą Państwo wyszukać klientów, z którymi się Państwo ostatnio kontaktowali, należy w wyszukiwaniu zaawansowanym klientów wpisać warunek podobny do tego: Ostatnia aktywność <= {{today}} Ostatnia aktywność >= {{7 days ago}} Oczywiście zakres czasowy ustalają Państwo sami. System wyświetli wtedy wszystkich klientów, z którymi mieli Państwo kontakt w przeciągu ostatniego tygodnia. Jeżeli będzie potrzebować pomocy przy innych warunkach wyszukiwania, prosimy o kontakt z nami na adres info@sugester.pl
Dziękujemy za sugestię. Staramy się, by nasz program był funkcjonalny i przejrzysty, dlatego zdecydowaliśmy, by możliwość wyboru dodatkowych opcji na karcie klienta była w formie rozwijanej listy. Nie wszyscy nasi klienci korzystają ze wszystkich buttonów, a zależy nam by Sugester był uniwersalnym narzędziem. Oczywiście jeśli sugestia zdobędzie poparcie, pojawi się na pewno w systemie :)
Witam. Takie zmiany możemy wprowadzać dla każdego klienta, także proszę się do nas odezwać na adres info@sugester.pl, podamy wtedy dalsze instrukcje:)
Witam, dziękujemy za zgłoszenie. W celu weryfikacji problemu proszę o kontakt na adres mailowy: info@sugester.pl. Proszę też o podanie linku do przykładu takiej sytuacji oraz o udzielenie dostępu dla pomocy technicznej.
Nie ma problemu. Poinformuję Państwa jak zmiana zostanie wprowadzona.
Dziękujemy za sugestię. Jeśli chodzi o zmianę miejsca jakiegokolwiek pola na karcie klienta, jesteśmy to w stanie zrobić dla Państwa javascriptem. Wystarczy tylko zlecić nam taką zmianę. W tym celu można się z nami kontaktować na adres info@sugester.pl.
Witam, rzeczywiście przez chwilę pojawiły się w zakładce Zadania wszystkie taski - otwarte i zamknięte, ponieważ wydawało nam się, że dzięki pełnemu obrazowi wszystkich zadań, będzie nimi łatwiej zarządzać. Słuchając jednak głosu naszych klientów, wycofaliśmy te zmiany, gdyż okazało się, że domyślny widok tylko zadań otwartych jest dla Państwa bardziej przejrzysty. Cieszymy się, że nasi klienci są czujni i szybko dają nam znać, jeśli zmiana nie przypadła im do gustu:)
Dobrze, w takim razie proszę dać znać gdyby grupy stały się problemowe.
Założeniem opcji tworzenia grup było dodawanie ich "na bieżąco", jeśli jest potrzeba, by więcej niż jedna osoba zobaczyła zadanie. Nie zawsze przecież potrzebujemy przydzielić 1 zadanie kilku osobom, częściej jednak zdarza się, że przypisujemy je 1 userowi. Oczywiście kombinacji przy dużej liczbie userów jest sporo, ale wystarczy dodawać grupy wtedy, kiedy jest taka potrzeba.
Rzeczywiście przydałaby się taka opcja:) Pomyślimy o jej dodaniu do Sugestera.
W Sugesterze jest to rozwiązane grupami, czyli tworząc grupę można przypisać jedno zadanie kilku osobom. Załączam link do podpowiedzi z naszej bazy wiedzy http://pomoc.sugester.pl/4609984-Zadania-przydzielone-do-kilku-uzytkownikow-grupy-uzytkownikow-
Dziękuję za sugestię. Myślę, że uda nam się wdrożyć taką zmianę w niedługim czasie, także proszę sprawdzać nowości:)
Tak, dokładnie. Wchodząc w Opcje wyświetlania w prawym rogu na liście klientów, można zaznaczyć do 100 rekordów wyświetlanych na stronie. Tutaj jest to opisane: http://pomoc.sugester.pl/3234784-Jak-zmieniac-kolejnosc-wyswietlania-i-widocznosc-kolumn-w-klientach-CRM
Dziękuję za sugestię. Na potrzeby naszych klientów zmieniliśmy właśnie, żeby pole Przydziel do było puste. Nasi klienci argumentowali to tym, że częściej tworzy się zadania dla kolegów/koleżanek z teamu niż dla siebie. Nie będziemy chcieli tego niestety ponownie zmieniać. Takie ustawienia są natomiast dostępne przy customizacji w planie Enterprise.
Rzeczywiście to bardzo dobra sugestia, postaramy się zmodyfikować dodawanie notatek do klienta. Pewnie nie pojawi się to od razu w systemie, ale proszę śledzić nasze zmiany.
Dziękujemy za sugestię. To ciekawa opcja, o którą rzeczywiście klienci pytają, dlatego dodaję ją do naszej listy nowych funkcji. Jak tylko opcja pojawi się w Sugesterze, będziemy o niej informować naszych klientów.
witam, w zakładce Klienci oprócz notatki głównej, którą - dodając rzeczywiście trzeba edytować klienta - mają Państwo możliwość dodania notatek dodatkowych. W łatwy sposób mogą one funkcjonować jako komentarze i tworzyć historię kontaktu. Aby dodać taką notatkę, wystarczy rozwinąć strzałkę przy przycisku Wyślij mail na karcie klienta.
Żeby zmienić/usunąć logo na forum, należy wejść w Ustawienia>Konfiguracja feedbacku>Dostosowanie wyglądu. Przy wklejonym logo znajduje się ikonka kosza. Gdyby miał Pan dodatkowe pytania, jesteśmy do dyspozycji.
Dziękujemy za sugestię. Na pewno będziemy poszerzać możliwości SMSAPI. W najbliższym czasie pojawi się możliwość tworzenia kampanii smsowych, będzie to działało na podobnych zasadach co kampanie mailingowe i wtedy informacja o tym że sms został wysłany będzie widoczna na karcie klienta. Co do pozostałych sugestii - bramki sms i godzin, w których można wysyłać wiadomości - na te chwilę niestety nie będziemy mogli ich wdrożyć, ale będziemy je mieć na uwadze.
Bardzo dziękuję za odpowiedź. Będziemy rozszerzać funkcjonalność TODO, także na pewno weźmiemy Państwa sugestie pod uwagę. Proszę śledzić informacje o nowych funkcjach w programie na naszej bazie wiedzy, w kategorii Nowości w systemie http://pomoc.sugester.pl/Nowosci-w-systemie
Hi, could you give some English websites cause I don't know what you mean. Thanks in advance
Dziękujemy za zgłoszenie. Niestety na chwilę obecną nie planujemy zmian widoku filtrów w inboxie, założenie było takie, żeby wszystkie filtry znajdowały się w jednym miejscu, by wyszukiwanie było intuicyjne i nie wymagało zbyt wielu akcji na koncie.
Dziękujemy za sugestię. Będziemy myśleć o rozróżnieniu graficznie maili przypisanych do odpowiednich userów, ale raczej będzie to rozróżnienie przy pomocy avatarów użytkowników, nie kolorów. Proszę śledzić zmiany w Sugesterze http://pomoc.sugester.pl/Nowosci-w-systemie
Dziękujemy za sugestię. Jak tylko zbierze ona poparcie naszych klientów, będziemy myśleć o jej wdrożeniu do systemu.
Dziękujemy bardzo za sugestię. Na chwilę obecną nie planujemy niestety w tym względzie zmian, ponieważ przy statusie np "w trakcie" mają Państwo możliwość odłożenia maila na później, co spowoduje, że nie trafi on do "opóźnionych". Aby odłożyć mail na inną datę wystarczy kliknąć ikonkę trybiku po prawej stronie wiadomości i wybrać "Przesuń na konkretną datę". Mam nadzieję, że to rozwiązanie będzie pomocne.
Dziękuję bardzo za tę sugestię. Rzeczywiście nasi klienci coraz częściej dopytują się o tę funkcjonalność, więc dodajemy ją do naszej listy planów wdrożeniowych. Proszę śledzić nasze zmiany na stronie pomoc.sugester.pl w kategorii Nowości.
Dziękuję za uwagę. Będziemy w takim razie śledzić głosowanie naszych klientów na tę propozycję i jak zbierze poparcie, pomyślimy o jej dodaniu.
Dokładnie, w ten sposób rozwiązaliśmy dodawanie notatek do wątków. W takim razie jeśli Państwa sugestia będzie miała poparcie innych klientów, pomyślimy o zmianach. Dziękujemy za Państwa uwagi.
Nie trzeba wchodzić w konkretnego klienta, wystarczy, że na liście klienta zaznaczy Pan checkbox przy pozycji, którą chce Pan oznaczyć tagiem i wybierze odpowiedni tag, klikając przycisk Tag z górnej belki nad listą. Pole tagu w odpowiedzi maila służy tagowaniu maili, dzięki czemu potem w raportach (Lista raportów>Tagi) możemy sprawdzić z jakimi najczęściej zapytaniami/problemami zgłaszają się do nas klienci
Klientów w łatwy sposób można oznaczyć tagiem na liście klientów. Wystarczy wejść w zakładkę Klienci, zaznaczyć checkboxem pozycje, które chcemy otagować, a następnie wybrać tag z belki, jaka pojawi się nad listą klientów. W ten sposób tworzą Państwo też listę tagową, którą można wykorzystać do mailingu.
Dziękujemy bardzo za sugestię. W chwili obecnej Sugester oferuje zapisywanie krótkich notatek przy każdym mailu w wątku w formie komentarza wewnętrznego. Jest on wyróżniony graficznie w całym wątku, więc łatwo go odnaleźć. Polecam korzystanie z tego rozwiązania.
Dziękujemy za sugestię. Proszę o więcej szczegółów jak miałoby to wyglądać, żebyśmy mogli bliżej przyjrzeć się temu pomysłowi
Dziękujemy za sugestię. Dodaliśmy ją do naszej listy. Proszę śledzić zmiany, jakie zachodzą w naszym systemie tutaj: http://pomoc.sugester.pl/Nowosci-w-systemie Opcja w najbliższym możliwym czasie pojawi się w programie.
Dziękuję za szczegóły. Na tę chwilę jest możliwość edycji listy TODO, używając linku: TWOJA_NAZWA_KONTA.sugester.pl/app/todos Jeśli potrzebują Państwo jednak edycji od razu z pozycji listy TODO, proszę o taką informację
Dziękuję za sugestię. Będę wdzięczna za dodatkowe informacje - co przydałoby się przy zarządzaniu tą listą, jakich funkcji Państwo potrzebują? będzie nam wtedy łatwiej ustosunkować się do Państwa sugestii.
Na tę chwilę podział pracy na etapy, wyznaczanie nadrzędności jest możliwe przy projektach, nie zadaniach. Wystarczy stworzyć projekt, następnie dodać podprojekty oraz zadania jako poszczególne etapy pracy.
Dziękujemy bardzo za sugestię, na tę chwilę taka opcja byłaby dostępna, gdybyśmy zrobili customizację na Państwa koncie, w sprawie dodatkowych informacji proszę o kontakt. Natomiast jeżeli sugestia uzyska poparcie pozostałych klientów, w przyszłości zostanie ona dodana do Sugestera.
Witam,<br /> <br /> dziękuję bardzo za zgłoszenie.Prosiłabym o link do konkretnego przykładu, będzie nam wtedy łatwiej zdiagnozować błąd. Z góry dziękuje za pomoc.
Witam,<br /> <br /> opcja Rejestruj czas została poprawiona. Od tej pory, podczas rejestrowania czasu zadania, nie trzeba już ponownie wybierać klienta i projektu, jeśli został on wcześniej wybrany.
Witam,<br /> <br /> proszę o kontakt mailowy i podanie konkretnego przykładu zadania, gdyż funkcja ta powinna działać poprawnie i nam niestety nie udało się powtórzyć błędu.
Dodatkowo, opcja ponownego wybierania projektu i klienta w przypadku rejestracji czasu zadań zostanie zmieniona w ciągu najbliższych dni.
Witam,<br /> <br /> dziękuję za informację. Łatwiej jednak będzie przyjrzeć się problemowi na konkretnym przykładzie, ponieważ nie udało nam się powtórzyć błędu i ta funkcja powinna działać poprawnie.
Witam,<br /> <br /> dziękujemy bardzo za tę sugestię. Będzie ona rzeczywiście pomocna, dlatego postanowiliśmy ją wprowadzić. W ciągu 1-2 dni funkcja ta będzie już dostępna.
Witam,<br /> <br /> czy na pewno pamiętają Państwo o zapisaniu zmian po zaznaczeniu, że zadanie zostało zamknięte? Poprawnie wykonany zapis powinien skutkować tym, że zadanie zniknie od razu z Inboxu. Jeśli jednak tak się nie dzieje, najlepiej skontaktować się z nami mailowo, podać przykład zadania, można dodać zrzut ekranu, gdzie będzie widoczny problem.
Witam,<br /> <br /> najlepiej, jeśli sprawdzimy bezpośrednio na koncie co się dzieje z ta funkcją. Proszę udzielić nam tymczasowego dostępu do konta. Tutaj podpowiedź jak to zrobić http://pomoc.sugester.pl/1896829-Jak-udzielic-dostepu-Pomocy-Technicznej.
Witam,<br /> <br /> bardzo dziękujemy za uwagę. Jest to pomysł, który rzeczywiście usprawni jeszcze pracę z Sugesterem, dlatego postanowiliśmy dodać tę opcję. Zmian można się spodziewać w najbliższym czasie.
Witam,<br /> <br /> najlepiej, jeśli sprawdzimy bezpośrednio na koncie co się dzieje z ta funkcją. Proszę udzielić nam tymczasowego dostępu do konta. Tutaj podpowiedź jak to zrobić http://pomoc.sugester.pl/1896829-Jak-udzielic-dostepu-Pomocy-Technicznej. Łatwiej nam będzie też sprawdzić tę funkcję, jeśli wyślą nam Państwo na mail link, gdzie widać błąd.<br /> <br />
Witam,<br /> <br /> dziękujemy za tę sugestię. Na ten moment niestety nie mamy w planach wprowadzania takiej funkcji, ale na pewno jest to opcja do przemyślenia na przyszłość. Jeśli pomysł zostanie wdrożony, wszyscy nasi klienci będą o tym powiadomieni.
Witam,<br /> <br /> bardzo dziękujemy za tę uwagę, jest dla nas bardzo cenna i na pewno ją uwzględnimy.
Witam,<br /> <br /> dziękujemy bardzo na zwrócenie uwagi na ten temat, na pewno uwzględnimy tę sugestię.<br />
Dzień dobry,<br /> <br /> chciałam poinformować, że funkcjonalność, o którą Pan prosił jest już dostępna. Jeśli system nie wysyła przez Sugester "AUTH PLAIN" to automatycznie wykryje i się przełączy na AUTH LOGIN. Jeśli coś nie będzie działać to proszę dać znać, bo to jest nowy kod, dopiero co wgrany.<br /> <br /> W razie dodatkowych pytań proszę pisać.
Witam,<br /> <br /> dziękuję za sugestię. Jak najbardziej jest to możliwe. Niebawem pojawi się taka opcja, o czym oczywiście poinformujemy, także proszę śledzić nasze posty.<br /> <br /> W razie pytań zachęcam do kontaktu.
Dzień dobry,<br /> dziękujemy za sugestię. Oczywiście weźmiemy ją pod uwagę.<br /> <br /> W razie dodatkowych sugestii, pytań proszę pisać.
Dzień dobry,<br /> <br /> bardzo dobra sugestia. Jest to na naszej liście funkcji do dodania i pracujemy już nad tym, także niedługo można się spodziewać tej funkcjonalności. Oczywiście poinformujemy o tym.<br /> <br /> W razie dodatkowych sugestii, pytań proszę pisać.
Dziękujemy za podpowiedź. Jest to bardzo dobry pomysł. Postaramy się dodać tę funkcjonalność jak najszybciej.