Dzień dobry,
sprawa pierwsza - wiadomości, pomimo, że są odtagowane jako spam, trafiają do spamu
czy nie może powstać ani-biała ani-czarna lista nadawców, taka poza automatyką, żeby temu zapobiec? Albo jeszcze lepiej - nie odrzucajcie e-maili od klientów.
Kolejna sprawa, kiedy już wiadomość mam w spamie i chcę ją zamknąć, usunąć - permamentnie tam pozostaje, nie daje się usunąć.
Brak możliwości usunięcia wiadomości w spamie i błędne tagowanie spamu
błąd RozwiązaneOdpowiedź główna
Dzień dobry, wiadomości zostają uznane za spam już na poziomie dotarcia na serwer, nie w samym Sugesterze. W Konfiguracji poczty mamy opcję "Pomiń blokadę spam dla adresów ze swoich kontaktów ". Po jej zaznaczeniu maile z adresów będących na liście kontaktów nie będą oznaczane jako spam. Usunąć ręcznie wiadomości z folderu spam nie można, system automatycznie usuwa wiadomości po upływie 30 dni. Pozdrawiam
Głosów 0:
+
anonim
Komentarze
zuzanna
wiadomości zostają uznane za spam już na poziomie dotarcia na serwer, nie w samym Sugesterze. W Konfiguracji poczty mamy opcję "Pomiń blokadę spam dla adresów ze swoich kontaktów ". Po jej zaznaczeniu maile z adresów będących na liście kontaktów nie będą oznaczane jako spam.
Usunąć ręcznie wiadomości z folderu spam nie można, system automatycznie usuwa wiadomości po upływie 30 dni.
Pozdrawiam
2021-12-02 13:15
Dodaj komentarz