Wróć do www.sugester.pl ↩ Sugester

Prosimy o uwagi do Sugestera......


1 głos

Edycja Szablonów sugestia Rozwiązane

Aktualnie użytkownik musi mieć dostęp do ustawień konta aby móc edytować szablony. Nawet jak stworzy własny i chciałby go poprawić to już nie może. Prośba o potraktowanie procesu tworzenia szablonów tak jak np. Tworzenie postów na forum: (aktualne uprawnienie do edycji szablonu daje zbyt dużo możliwości ingerowania w konto pracownika)
Posty na forum
Dostęp do własnych postów
Dostęp do postów przypisanych do dowolnej osoby
Dodawania postów
Edycja własnych postów
Edycja postów przypisanych do dowolnej osoby
Kasowanie własnych postów
Kasowanie postów przypisanych do dowolnej osoby


anonim 2018-07-18 16:00 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam serdecznie,

Nie posiadamy takiej opcji.
Możliwe, że się pojawi w przyszłości, jeśli będzie wiele zapytań o takową funkcjonalność programu.

Pozdrawiam ciepło

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

wyloguj się sugestia Rozwiązane


anonim 2018-07-16 17:15 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
w czym możemy pomóc?

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów


anonim 2018-07-10 15:37 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

wszystkie pytania proszę kierować na adres info@sugester.pl

Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów


anonim 2018-07-10 14:56 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

jeśli jest jakiś problem, proszę o wysłanie maila na adres info@sugester.pl

Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

halo l sugestia Rozwiązane


anonim 2018-07-10 14:53 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

czy mogę w czymś pomóc?

Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

nic? sugestia Rozwiązane


anonim 2018-07-10 14:50 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

czy możemy w czymś pomóc?

Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów


anonim 2018-07-10 13:54 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

jest to Forum sugestii programu Sugester. Jeśli mają Państwo problem z systemem - proszę o wysłanie maila na adres info@sugester.pl

Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów
0 głosów

Problem
Przy dużej ilości interesów (aktualnie ponad 15k), przy tworzeniu nowego interesu, wyszukiwarka dla pola Nazwa zabija słabsze komputery (skrypt js generuje 15k elementów html).

Rozwiązanie
Zastosować wyszukiwarkę taką samą jak dla pól Klient i Kontakt, gdzie lista wyników jest doładowywana, np. przy scrollowaniu lub wpisaniu tekstu.


anonim 2018-07-06 23:43 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, dziękujemy za sugestię. Przyjrzymy się sprawie, i jeśli będziemy wprowadzać jakiekolwiek zmiany w wyszukiwarce interesów, poinformujemy naszych Klientów.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Po wysłaniu mailingu, na koncie konkretnego klienta brak informacji o wysłanym mailu w kampanii mailingowej. Szkoda bo taka informacja byłaby bardzo cenna.


anonim 2018-07-06 20:24 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
będziemy mieli tę sugestię na uwadze. Jak tylko pozwoli na to czas przyjrzymy się jej bliżej. Obecnie trafi ona na kolejkę zadań oczekujących na realizację.
Pozdrawiam ciepło.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

E-mail - wyświetlanie sugestia Rozwiązane

Ogromna prośba o zmianę sposobu wyświetlania maili w wątku - aktualnie wyświetla pierwszego nadawcę jeśli w danym wątku pojawi się nowa informacja. Często ten sam mail jest przekazywany dalej i już inna osoba odpowiada i bardzo mylące jest kiedy pojawia sie pierwszy adresat jako nadawca.

Przykład:
1. Sugester wysyła do mnie mail o tytule: e-mail (nadawca sugester - odbiorca Ja
2. Przekazuję ten mail do mojego pracownika (nadawca Ja - odbiorca pracownik)
3. Pracownik odpisuje na tego maila (nadawca pracownik - odbiorca Ja)

W punkcie trzecim pojawia się problem system pokaże jakby to sugester do mnie napisał a nie mój pracownik - więc odruchowo w treści szukam tekstu od sugestera.


anonim 2018-06-29 14:46 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujemy za sugestię, jednak żeby lepiej ją zrozumieć (i ewentualnie wdrożyć), prosiłabym o wysłanie nam linka do takiej wiadomości drogą mailową

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Własny numer ?? sugestia Rozwiązane

Witam, dlaczego nie ma opcji wprowadzenie własnego numeru?


anonim 2018-06-22 22:26 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, czy mogę prosić o sprecyzowanie o jaki numer chodzi? I w którym miejscu miałby być?

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
2 głosów

Integracje sugestia Rozwiązane

Fajnie jakbyście zintegrowali wasz system z WFIRMĄ oraz FCN/Tlenofon :) znaczenie by to ułatwiło i oczywiście podpisuję się poniżej czyli google apps


anonim 2018-06-17 01:17 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, na ten moment nie planujemy integracji z w.w. programami, natomiast monitorujemy sytuację i zapotrzebowanie naszych Użytkowników, więc być może w przyszłości taka integracja się pojawi.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Przydałaby się opcja (przycisk) DUPLIKUJ / DODAJ PODOBNY INTERES. Czasem trzeba dodać taki sam lub podobny interes dla tego samego klienta, który miałby te same wartości lub podobne. Np klient złozył takie same zamówienie jak w przeszłości. Dzięki temu można zaoszczedzić czas i uniknąc błędów przy wpisywaniu lub wklejaniu tej samej treści do nowego interesu.


anonim 2018-06-15 00:54 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. Na ten moment nie planujemy wprowadzenia proponowanej przez Pana funkcji, ale jeśli więcej osób uważa ją za przydatną, z pewnością rozważymy jej dodanie.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Spam sugestia Rozwiązane

Ręczne oznaczanie jako spam plus automatyczna odpowiedz do nadawcy z emailem z zadaniem wykasowania naszego emaila ze wszystkich baz danych nadawcy. Obecne ręczne nadawanie statusu spam nie chroni przed spamem. Dostajemy tego masę...


anonim 2018-06-12 20:30 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry. Nasza poczta działa na zasadzie przekierowania, więc na skrzynkę w Sugesterze trafią wiadomości oznaczone jako spam przez Państwa serwer. Zredukować problem można przez dodanie filtrów antyspamowych, instrukcje jak je stworzyć znajdziecie Państwo w naszej Bazie Wiedzy: https://pomoc.sugester.pl/1354229-Wlasne-filtry-emaili-spam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Masowe pobieranie zalacznikow sugestia Rozwiązane

Mamy comiesięczny problem z drukowaniem faktur z załącznika dla księgowej. Czy istniałaby możliwość zaznaczenia zakresu emaili i pobrania samych załączników ? W windowsie jest funkcja druku zaznaczonych pdf.


anonim 2018-06-12 20:05 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam serdecznie,

Nie posiadamy takiej opcji.

Możliwe, że się pojawi w przyszłości, jeśli będzie wiele zapytań o takową funkcjonalność programu.

Pozdrawiam ciepło

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Magazyn hasel sugestia Rozwiązane

Potrzebujemy aplikacji do gromadzenia i przechowywania haseł. Dobrze byłoby, aby możliwość przydzielania dostępu do poszczególnych haseł odpowiednim użytkownikom. W menegerze widziałbym tez możliwość umieszczenia linku do strony logowania. Coś na wzór zoho vaults.


anonim 2018-06-12 20:02 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry, w tym momencie nie planujemy wprowadzenia wspomnianej funkcji, ale gdyby coś miało zmienić się w tej kwestii, będziemy informować na bieżąco. Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
3 głosów

Byłoby miło aby w końcu ta opcja się pojawiła już ze dwa razy było blisko jej wdrożenia :)


anonim 2018-05-28 22:10 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry, faktycznie chwilowo zawiesiliśmy prace nad IMAPem, ale w przyszłości na pewno się pojawi:) W razie jakichkolwiek zmian będziemy informować. Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
3 głosów

Proszę o dodanie opcji umożliwiającej pracownikom/klientom obserwowanie zadania. Czyli jeśli będzie aktualizacja zadania to wszyscy dostają powiadomienie (mailowe) o tym że coś się zmieniło. Działy nie rozwiązują tego problemu - gdyż czasami ktoś z innego działu może chcieć obserwować zgłoszenie. Klienci również nie otrzymują aktualizacji o swoich zgłoszeniach - muszą codziennie wchodzić i sprawdzać zgłoszenia.


anonim 2018-04-20 15:03 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. Dodamy ją do kolejki nowych funkcji do wdrożenia.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

W tej chwili jest opcja Dodania nowego komentarza wewnętrznego w zadaniach które powstały na podstawie maila. Czemu więc nie ma możliwość dodania komentarza wewnętrzenego w zadaniach? Klient może widzieć wszystkie komentarza jeśli ma dostęp do panelu. W każdym systemie zgłoszeń helpdesk jest możliwość zamieszczania komentarzy wewnętrznych. Powoduje to że przy zgłoszeniach robionych nie z emaila - system jest niefunkcjonalny.
Wnioskuję o dodanie opcji komentarza wewnętrznego w zadaniach nie tworzonych z emaila


anonim 2018-04-20 14:58 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. Wspomniana opcja jest bardzo przydatna, więc z pewnością przedyskutujemy dodanie takiej funkcji, kiedy będziemy wprowadzać zmiany do systemu.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
3 głosów

Synchronizacja kalendarzy sugestia Rozwiązane

nie widzę możliwiosci synchronizacji kalendarza z kalendarzami zewnętrznymi- googgla czy ical


anonim 2018-03-21 23:14 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry, na ten moment niestety nie posiadamy takiej synchronizacji. Mamy oczywiście w Sugesterze własny kalendarz zintegrowany z inboxem i CRMem. Ułatwia to zarządzanie zadaniami i ich planowanie, przeglądanie tych archiwalnych, czy też sprawdzanie terminu realizacji. W kalendarzu Sugestera zadania można przeglądać w widoku dziennym, tygodniowym i miesięcznym. Dodatkowo może Pan korzystać z funkcji Timeline, co ułatwia weryfikację zadań pracowników w danym dniu lub tygodniu. Aby skorzystać z widoku kalendarza należy wejść w zakładkę "Zadania" i wybrać "Kalendarz". Planujemy dodać taką integrację już w tym roku, być może nawet w pierwszej połowie. Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

integracja z callpage sugestia Rozwiązane

tym razem taki pomysł po prostu...


anonim 2018-03-09 17:47 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
nie planujemy w najbliższym czasie integracji z programem Callpage. Jednak pojawi się u nas niedługo taka funkcja. Poinformujemy o tym oczywiście w naszych nowościach.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Ta wyszukiwarka działa w sposób wybiórczy i jak mi to zostało wytłumaczone jakiś czas temu przez Panią Zuzannę w zasadzie nie powinno działać w ogóle, jednak wg mnie to dość kluczowa funkcja - tzn mam określone Interesy i chcę znaleźć Klientów, którzy mają dany Interes (np. wygrany) i jednocześnie spełniają jakieś warunki, które mam w polach "Klienta", albo nawet rozliczyć efektywność współpracy z danym Partnerem (przypisany do Klienta) wg liczby / statusów uzyskanych w Interesach.


anonim 2018-03-09 17:44 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
jeśli chce Pan znaleźć klientów, którzy maja wygrany interes a jednocześnie spełniają inne warunki z karty klienta to proszę wejść w Klientów, w wyszukiwarce prostej zaznaczyć "stracony"i następnie w wyszukiwarce zaawansowanej wyszukać informacje z pozostałych pól.
Jeśli potrzebuje Pan pomocy - prosimy o kontakt z Działem Obsługi - chętnie wszystko wytłumaczymy.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Zupełnie nie rozumiem działania "działów" w odniesieniu do Interesów, skoro przesuwam konkretny interes do działu do którego określony użytkownik ma nie mieć dostępu a on i tak poprzez znalezienie Klienta nie tylko widzi, że Interes jest (co jeszcze jest ok) ale może w niego wejść i go edytować i zmieniać? O co tu chodzi?
Wg mnie w ten sposób działy stają się mało użyteczne a i zarządzanie dostępami staje się trochę iluzoryczne.


anonim 2018-03-09 17:36 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujemy za zgłoszenie. Dział interesu nie powinien się zmieniać w chwili przypisania interesu do klienta będącego w innym dziale.
Zadanie jest już u naszym programistów - oczywiście jak najszybciej poprawimy działanie systemu.
Poinformujemy Pana mailowo, kiedy prace się zakończą.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

działanie czatu sugestia Rozwiązane

dwie uwagi:
1. "zaczepka" działa/jest rozumiana przez system jak zgłoszenie Klienta zewnętrznego i powoduje masową produkcję maili / powiadomień
2. przy dwóch osobach / pracownikach obsługujących czat i rozmawiajacych/piszących z dwoma różnymi Klientami robi się trochę masło maślane, bo każdy może zaglądać do rozmowy każdemu - tj rozmowa nie jest "podejmowana" przez konkretnego operatora/pracownika


anonim 2018-03-09 17:30 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

faktycznie, zauważyliśmy wskazany przez Pana błąd i niebawem zostanie on rozwiązany. Co do drugiego problemu, myślimy również o wprowadzeniu możliwości informowania operatorów o tym, że ktoś już prowadzi rozmowę na czacie. Uwagi naszych Klientów są dla nas bardzo ważne, dlatego zachęcam do opublikowania Pana sugestii na naszym forum: https://sugester.sugester.pl/, aby inni użytkownicy również wyrazili swoją opinię na ten temat. Zapraszam także do śledzenia "Nowości"  w Bazie Wiedzy. Dziękuję za uwagi i w razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,
Katarzyna Sobańska

Zgłoś naruszenie zasad więcej »

Pomoc

zachęcamy do zgłaszania uwag do Sugestera - dzięki temu możemy go ciągle udoskonalać więcej

  • Twoje głosy
  • Pozostało Ci 10 głosów
Odpowiadają na sugestie
sylwia
katarzyna
marcin
zuzanna
Aktywni użytkownicy więcej »
ukr462973
ubo470753
damiansmal
Mateusz
Adam
pawel.makowiecki
uk.438577
csdp
ua.444959
uma355172
ub.469446
Adrian Stenka
Seba3008
udk472745
Marzena Oniszczuk
uka280912