Wróć do www.sugester.pl ↩

Sugester

Prosimy o uwagi do Sugestera......


0 głosów

Stopka tymczasowa sugestia Rozwiązane

Ciekawa byłaby opcja dodawania w mailu stopek tymczasowych np. na okres świąteczny :)


anonim 2019-12-04 09:32 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
stopki możecie Państwo zmieniać w dowolnym momencie - wystarczy wejść w Ustawienia > Konfiguracja poczty email > Skrzynki email. Tam, na samym dole strony będzie można edytować stopkę.
Pozdrawiamy.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

czasy równoległe na zadaniu pytanie Rozwiązane

Czy w tym samym czasie mogę rejestrować dwa zadania jednocześnie w czasie rzeczywistym


anonim 2019-11-28 16:04 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
w czacie rzeczywistym można rejestrować czas tylko jednego zadania.
Pozdrawiam
Zuzanna

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

numer projektu sugestia Rozwiązane

Numer projektu powinien byc nadawany i widoczny od razu po otwarciu "dodaj projekt". Dopiero potem można dodac swój opis.
BAARDZO uciążliwy jest brak możliwości wyszukiwania po numerze projektu.

Powiniem być również automatycznie nadawany numer klienta.


anonim 2019-11-22 10:26 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujęmy za sugestię, na pewno ją rozważymy podczas wprowadzania zmian w systemie. Natomiast numer klienta jest nadawany automatycznie, jest to ID systemowe widoczne w pasku URL na otwartej karcie klienta..
Pozdrawiamy

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Sugestia - zamiana w zadanie sugestia Rozwiązane

Witam,
Obecnie, trzeba wejść w mail, żeby zamienić go w zadanie - wtedy dopiero jest dostępne menu. Szybciej, by było, gdyby z pozycji listy można było zaznaczyć kilka zgłoszeń i móc je zmienić na zadanie.


anonim 2019-11-04 09:10 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
można zmienić mail w zadanie z pozycji listy wiadomości. Wystarczy kliknąć w ikonkę koła zębatego po prawej stronie maila i wybrać opcję "zamień w zadanie".
Nie ma jednak możliwości grupowej zmiany. Oddawanie głosów na ten post pomoże sprawdzić Nam zapotrzebowanie Użytkowników Sugestera na wprowadzenie tego typu udogodnienia.

Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Projekty sugestia Rozwiązane

Bardzo dziękuję za wprowadzenie nowego pola 'Projekty', które umożliwia przypisywanie jednego klienta do wielu projektów:)
Czy jest możliwe aby nazwy wszystkich projektów przypisanych do danego klienta były widoczne w kolumnie 'Projekt', po dodaniu tej kolumny w 'Opcje wyświetlania'?
Obecnie widać tylko projekt wpisany w poprzednie pole 'Projekt', a nie 'Projekty'.
Pozdrawiam Jarosław Sawa


anonim 2019-11-02 11:51 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
niestety takiej możliwości nie mamy - ze wzgledu na to, że jeden klient może mieć przypisanych nawet kilkadziesiąt projektów, takie ustawienie mogłoby spowodować bałagan na liście. Z tego powodu umożliwiamy wyświetlanie na liście tylko głównego projektu.

Pozdrawiamy

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Wydruk zgłoszenia sugestia Rozwiązane

Podczas wydruku zlecenia jest ono bardzo okrojone, tzn brak jest informacji o kliencie, numeru zlecenia, osoby odpowiedzialnej itd. Propozycja aby rozbudować informacje umieszczone na wydruku. Obecnie wielu klientów potrafi sprawiać problemy dot. wykonywanych usług, a możliwość wydrukowania zlecenia które zawierało by więcej informacji oraz miejsce w którym klient mógłby podpisać się pod zleceniem rozwiązało by wiele niepotrzebnych zatargów z klientami.


anonim 2019-09-06 08:18 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
w tej sytuacji polecam ze skorzystania z funkcji Szablonów dokumentów. Do szablonu mogą się zaciągać dane klienta i wszystkie inne niezbędne informacje. Opcja ta jest opisana w tym artykule:https://pomoc.sugester.pl/9191131-Szablony-dokumentow-Generator-dokumentow-przyklady-szablonow-wraz-z-kodem

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witajcie, myślę że w okresie kiedy to zdalna pomoc jest bardzo mocno rozpowszechniona dobrym pomysłem była by możliwość zintegrowania sugestera z systemem do zdalnej pomocy (Anydesk, Teamviewer, RDP itp) Jako że korzystam z sugestera w formie helpdesku, mocno ułatwiło by pracę gdyby do każdego klienta można było zintegrować odnośnik (aplikacje) do zdalnej pomocy.


anonim 2019-09-06 08:13 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
będziemy mieli tą sugestię na uwadze, jak tylko pozwoli na to czas przyjrzymy się jej bliżej. Obecnie trafi ona na kolejkę zadań oczekujących na realizację.
Pozdrawiam
Zuzanna

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Mail powiązany sugestia Rozwiązane

Analogicznie do możliwości dodawania zadania powiązanego do zgłoszenia, warto by było wprowadzić funkcję dodawania maila powiązanego ze zgłoszeniem. Byłoby to pomocne w sytuacji, gdzie aby udzielić odpowiedzi na zgłoszenie musimy wysłać osobny mail z pytaniem do innej osoby. Wtedy wchodząc w jeden z dwóch maili widzimy czego dotyczyły i możemy prześledzić całe zgłoszenie.


anonim 2019-08-29 08:44 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujemy za sugestię. Wspomniana przez Pana funkcja jest bardzo przydatna i na pewno ją omówimy, kiedy będziemy omawiać zmiany w module poczty.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Wysyłanie maili z opóźnieniem sugestia Rozwiązane

Przydatna funkcja to napisanie maila i zlecenie wysłania go później czy o wskazanej godzinie.
Jakieś plany w tym temacie?


anonim 2019-08-20 19:15 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, przekazałam Pani sugestię do odpowiedniego działu - na pewno weźmiemy ją pod uwagę podczas wprowadzania zmian w tym zakresie. Zdajemy sobie sprawę, że funkcja byłaby bardzo przydatna. Pozdrawiamy.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Wyszukiwanie za pomocą tagów sugestia Rozwiązane

Używaniu tagów do kontaktów jest bardzo wygodne. Natomiast, proszę o przemyślenie sposobu wyszukiwania kontaktu za pomocą tagów. Obecnie jeżeli jeden klient ma tag ,,zielony", a drugi klient ma tag ,,zielony" i ,,czerwony", to po wpisaniu w polu wyszukiwania tagów ,,zielony" ,, czerwony" pojawią się obaj klienci jako wynik wyszukiwania. Bardziej intuicyjne byłoby, gdyby wpisanie kolejnego tagu zawężało wyszukiwanie. Czyli wpisanie kolejnego tagu było rozumiane jako ,,zielony" AND ,,czerwony". Wtedy jako wynik pojawią się tylko klienci mający przypisane oba tagi.


anonim 2019-08-20 14:48 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
rzeczywiście w tym momencie wyszukiwanie działa w sposób, jaki Pan opisał.
Prosimy o głosy w tej sprawie. Jeżeli liczba głosów będzie się zwiększała i będziemy widzieć zapotrzebowanie użytkowników się na tę modyfikację, zdecydujemy się wprowadzić takie rozwiązanie.
Pozdrawiam
Zuzanna

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Schemat zastępstw + przycisk sugestia Rozwiązane

Proponuję wprowadzenie możliwości ustawienia schematu zastępstw dla użytkowników oraz przycisku dla użytkownika, którym mógłby przerzucić wszystkie swoje otwarte tematy na osobę go zastępującą. Obecnie jest taka funkcja z poziomu administratora.


anonim 2019-08-12 10:04 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, dziękujemy za sugestię. Na pewno poruszymy Pana pomysł, jeśli będziemy wprowadzać zmiany w funkcji "Wakacje/zastępstwo".

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
2 głosów

Dzień dobry, brakuje mi jednej opcji.

Dodawanie do zgłoszenia elementów, które zostały wykorzystane do jego rozwiązania
- usługa (np. dojazd, dodatkowa godzina pracy)
- towar (materiał wykorzystany do naprawy).
Następnie możliwość wystawienia zbiorczej FV z kilku zleceń na koniec miesiąca.


anonim 2019-08-08 16:15 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, dziękuję za sugestię - przekazałam ją do działu rozwoju produktu. Proszę pamiętać, że do zadań możecie Państwo dodawać pola własne i tu zapisywać ważne informacje: https://pomoc.sugester.pl/1297685-Wlasne-pola-w-widoku-zadan. Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Proponuję żeby załączniki maili wyświetlały się na początku maila a nie na samym końcu. Czasami historia danej korespondencji jest bardzo długa i trzeba przewijać wszystko, żeby zobaczyć co jest załączone, a później wracać do treści na samą górę. Jest to moim zdaniem zupełnie niepraktyczne. Wiem, że tak jest chyba w gmailu, ale to jest, moim zdaniem, rozwiązanie pozbawione sensu.


anonim 2019-07-31 12:39 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękuję za przesłanie sugestii. Zachęcam również do głosowania. Ilość głosów pozwoli nam poznać zapotrzebowanie Użytkowników na poszczególne funkcje oraz wpłynie na przyspieszenie ich implementacji.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
3 głosów

Czy jest możliwość załączenia instrukcji połączenia przez API z wykorzystaniem gotowego modułu https://support.integromat.com/hc/en-us/articles/360006248533-HTTP Będzie dużo szybciej niż pisanie modułów a możliwości integracji sugestera są wtedy ogromne


anonim 2019-07-31 12:10 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
będziemy mieli tą sugestię na uwadze, jak tylko pozwoli na to czas przyjrzymy się jej bliżej.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Bardzo przydatna byłaby funkcja, która mapowałaby formularz umieszczany na stronie w taki sposób, że część z informacji z formularza tworzyłaby nowy interes, a inne dane z formularza np. NIP tworzyłby nowego klienta ew. dopisywałyby ten interes do już istniejącego.


anonim 2019-06-13 10:00 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujemy za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

live czat sugestia Rozwiązane

Obecnie nie ma możliwości zbiorczego usunięcia starych rozmów. Ze względu na Rodo nie chcę przetrzymywać niepotrzebnie danych, a teraz każdą rozmowę muszę usuwać oddzielnie.
Uważam, że powinny być dwie opcje:
1. zaznaczanie rozmów checkiem i możliwość usuwania wybranych rozmów
2. ustawienie automatycznego usuwania o ustalonym / wybranym czasie


anonim 2019-06-02 16:21 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam,
dziękuję za sugestię, jeżeli pojawi się większe zainteresowanie tematem ze strony klientów, wprowadzimy aktualizację.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Gantt dla projektów i zadań sugestia Rozwiązane

Sugeruję zbudowanie raportu gantt z widokiem projektu i jego zadań rozłożonych w czasie.


anonim 2019-05-22 16:40 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. Zapiszemy Pana pomysł i na pewno weźmiemy ją pod uwagę, kiedy będziemy planować zmiany w module projektów.
Pozdrawiamy

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Widok formularze sugestia Rozwiązane

Warto dodać kolumnę z datą i godziną dodania ostatniego wpisu. Bez wchodzenia w wyniki formularza czy też w powiadomienia pocztowe można było by sprawdzić czy został dodany nowy rekord.


anonim 2019-05-08 11:52 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujemy za trafną sugestię. Trafi ona do kolejni zadań do wprowadzenia do systemu.
O wprowadzeniu zmiany poinformujemy w naszych Nowościach.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
7 głosów

W Sugesterze jest możliwość automatyzowania pewnych działań za pomocą makr i filtrów. Między innymi można wysyłać automatycznie powiadomienia w odpowiedzi na zdarzenia, które występują w systemie, przykładowo powiadomienie klienta o zawieszeniu usługi powiedzmy z powodu zaległości płatniczych. I to jest super.
Niestety, tak wysłane wiadomości nie dodają się do historii korespondencji w kartotece klienta i to jest potężny brak, bo nie mamy pełnego obrazu współpracy z klientem, nie wiemy co i kiedy zostało mu wysłane.
W związku z tym postuluję o rozszerzenie wspomnianego mechanizmu o zapewnienie kompletnej historii korespondencji, najlepiej zarówno mail jak i SMS.
A szczytem rozkoszy byłoby, gdyby dało się synchronizować również powiadomienia z systemów zintegrowanych, np. Fakturownia.


anonim 2019-04-05 11:35 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, dziękujemy za sugestię. Z pewnością funkcje, które Pan opisuje, byłyby przydatne, dlatego na pewno je rozważymy kiedy tylko będziemy wprowadzali zmiany w karcie klienta i w powiadomieniach. Pozdrawiam.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Mail wysyłany z Sugestera do kilku klientów, których adresy wpisano w polu BCC, nie jest widoczny na karcie klienta. Widać go tylko w Aktywnościach systemowych z karty klienta.


anonim 2019-04-03 00:24 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
jest to domyślne działanie systemu. Funkcja BCC działa na podobnej zasadzie jak "Wielu odbiorców", więc po wysłaniu kopii ukrytej wiadomości będą widoczne tylko w aktywnościach systemowych na karcie klienta.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Szanowni Państwo! Połączenie wiadomości z Ebay z Sugesterem jest bardzo skomplikowane. Proszę to uprościć. Czy jest to możliwe - tak jak w integracji z Fakturownią.


anonim 2019-04-01 22:19 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
w chwili obecnej połączenie jest możliwe tylko w konfiguracji opisanej na stronie: https://pomoc.sugester.pl/10869216-Tworzenie-klienta-z-powiadomien-Ebay. Niestety na ten moment nie dysponujemy innym sposobem, ale z pewnością weźmiemy pod uwagę Pani sugestię.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Integracja z Ebay pytanie Rozwiązane

Szanowni Państwo! Czy planują Państwo dodanie możliwości stworzenia integracji z Ebay? Jeśli tak, to kiedy?


anonim 2019-04-01 22:14 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
obecnie jest możliwość tworzenia klienta z powiadomień Ebay. Rozwijania tej integracji w najbliższym czasie nie planujemy.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Aplikacja mobilna na IOS pytanie Rozwiązane

Szanowni Państwo! Kiedy Sugester będzie dostępny jako aplikacja w AppStorze? Byłoby to bardzo przydatne.


anonim 2019-04-01 21:54 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
stale pracujemy nad aplikacją, jednak nie mamy jeszcze konkretnego terminu jej udostępnienia. Oczywiście będziemy informować klientów o zakończeniu prac w zakładce "Nowości" w Bazie Wiedzy.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Integracja z Allegro pytanie Rozwiązane

Szanowni Państwo! Czy planują Państwo integrację Sugestera z Allegro?


anonim 2019-04-01 21:53 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
oczywiście nie wykluczamy możliwości takiej integracji w przyszłości, natomiast nie planujemy jej w najbliższym terminie.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Szanowni Państwo! Bardzo proszę o sprawdzenie zaetykietowania przycisków i łączy w Sugesterze pod kątem ich odczytywania przez screenreader dla osób niewidomych Supernova. To bardzo ważne, ponieważ chcę przenieść firmę do Sugestera, a tam pracują osoby niewidome. Bardzo proszę o wiadomość i pozdrawiam - Anna Wietecha


anonim 2019-04-01 21:50 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
bardzo proszę o wysłanie maila na adres info@sugester.pl z dokładniejszymi informacjami, które elementy wymagają poprawy zaetykietowania.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »

Pomoc

zachęcamy do zgłaszania uwag do Sugestera - dzięki temu możemy go ciągle udoskonalać więcej

  • Twoje głosy
  • Pozostało Ci 10 głosów
Odpowiadają na sugestie
zuzanna
katarzyna
Aktywni użytkownicy więcej »
ukr462973
uma355172
pawel.makowiecki
damiansmal
ua.444959
csdp
ub.469446
Seba3008
udk472745
Adam
Marzena Oniszczuk
ubo470753
uka530343
uka280912
marcin
uk.438577