Wróć do www.sugester.pl ↩ Sugester

Prosimy o uwagi do Sugestera......


0 głosów

Proszę o dodanie opcji umożliwiającej pracownikom/klientom obserwowanie zadania. Czyli jeśli będzie aktualizacja zadania to wszyscy dostają powiadomienie (mailowe) o tym że coś się zmieniło. Działy nie rozwiązują tego problemu - gdyż czasami ktoś z innego działu może chcieć obserwować zgłoszenie. Klienci również nie otrzymują aktualizacji o swoich zgłoszeniach - muszą codziennie wchodzić i sprawdzać zgłoszenia.


anonim 2018-04-20 15:03 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. Dodamy ją do kolejki nowych funkcji do wdrożenia.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

W tej chwili jest opcja Dodania nowego komentarza wewnętrznego w zadaniach które powstały na podstawie maila. Czemu więc nie ma możliwość dodania komentarza wewnętrzenego w zadaniach? Klient może widzieć wszystkie komentarza jeśli ma dostęp do panelu. W każdym systemie zgłoszeń helpdesk jest możliwość zamieszczania komentarzy wewnętrznych. Powoduje to że przy zgłoszeniach robionych nie z emaila - system jest niefunkcjonalny.
Wnioskuję o dodanie opcji komentarza wewnętrznego w zadaniach nie tworzonych z emaila


anonim 2018-04-20 14:58 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. Wspomniana opcja jest bardzo przydatna, więc z pewnością przedyskutujemy dodanie takiej funkcji, kiedy będziemy wprowadzać zmiany do systemu.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Synchronizacja kalendarzy sugestia Rozwiązane

nie widzę możliwiosci synchronizacji kalendarza z kalendarzami zewnętrznymi- googgla czy ical


anonim 2018-03-21 23:14 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, na ten moment niestety nie posiadamy takiej synchronizacji. Mamy oczywiście w Sugesterze własny kalendarz zintegrowany z inboxem i CRMem. Ułatwia to zarządzanie zadaniami i ich planowanie, przeglądanie tych archiwalnych, czy też sprawdzanie terminu realizacji. W kalendarzu Sugestera zadania można przeglądać w widoku dziennym, tygodniowym i miesięcznym. Dodatkowo może Pan korzystać z funkcji Timeline, co ułatwia weryfikację zadań pracowników w danym dniu lub tygodniu. Aby skorzystać z widoku kalendarza należy wejść w zakładkę "Zadania" i wybrać "Kalendarz". Planujemy dodać taką integrację już w tym roku, być może nawet w pierwszej połowie. Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

integracja z callpage sugestia Rozwiązane

tym razem taki pomysł po prostu...


anonim 2018-03-09 17:47 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
nie planujemy w najbliższym czasie integracji z programem Callpage. Jednak pojawi się u nas niedługo taka funkcja. Poinformujemy o tym oczywiście w naszych nowościach.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Ta wyszukiwarka działa w sposób wybiórczy i jak mi to zostało wytłumaczone jakiś czas temu przez Panią Zuzannę w zasadzie nie powinno działać w ogóle, jednak wg mnie to dość kluczowa funkcja - tzn mam określone Interesy i chcę znaleźć Klientów, którzy mają dany Interes (np. wygrany) i jednocześnie spełniają jakieś warunki, które mam w polach "Klienta", albo nawet rozliczyć efektywność współpracy z danym Partnerem (przypisany do Klienta) wg liczby / statusów uzyskanych w Interesach.


anonim 2018-03-09 17:44 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
jeśli chce Pan znaleźć klientów, którzy maja wygrany interes a jednocześnie spełniają inne warunki z karty klienta to proszę wejść w Klientów, w wyszukiwarce prostej zaznaczyć "stracony"i następnie w wyszukiwarce zaawansowanej wyszukać informacje z pozostałych pól.
Jeśli potrzebuje Pan pomocy - prosimy o kontakt z Działem Obsługi - chętnie wszystko wytłumaczymy.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Zupełnie nie rozumiem działania "działów" w odniesieniu do Interesów, skoro przesuwam konkretny interes do działu do którego określony użytkownik ma nie mieć dostępu a on i tak poprzez znalezienie Klienta nie tylko widzi, że Interes jest (co jeszcze jest ok) ale może w niego wejść i go edytować i zmieniać? O co tu chodzi?
Wg mnie w ten sposób działy stają się mało użyteczne a i zarządzanie dostępami staje się trochę iluzoryczne.


anonim 2018-03-09 17:36 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujemy za zgłoszenie. Dział interesu nie powinien się zmieniać w chwili przypisania interesu do klienta będącego w innym dziale.
Zadanie jest już u naszym programistów - oczywiście jak najszybciej poprawimy działanie systemu.
Poinformujemy Pana mailowo, kiedy prace się zakończą.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

działanie czatu sugestia Rozwiązane

dwie uwagi:
1. "zaczepka" działa/jest rozumiana przez system jak zgłoszenie Klienta zewnętrznego i powoduje masową produkcję maili / powiadomień
2. przy dwóch osobach / pracownikach obsługujących czat i rozmawiajacych/piszących z dwoma różnymi Klientami robi się trochę masło maślane, bo każdy może zaglądać do rozmowy każdemu - tj rozmowa nie jest "podejmowana" przez konkretnego operatora/pracownika


anonim 2018-03-09 17:30 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

faktycznie, zauważyliśmy wskazany przez Pana błąd i niebawem zostanie on rozwiązany. Co do drugiego problemu, myślimy również o wprowadzeniu możliwości informowania operatorów o tym, że ktoś już prowadzi rozmowę na czacie. Uwagi naszych Klientów są dla nas bardzo ważne, dlatego zachęcam do opublikowania Pana sugestii na naszym forum: https://sugester.sugester.pl/, aby inni użytkownicy również wyrazili swoją opinię na ten temat. Zapraszam także do śledzenia "Nowości"  w Bazie Wiedzy. Dziękuję za uwagi i w razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,
Katarzyna Sobańska

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
5 głosów

Po zmianie wartości w polu: Fora sugestii > Zakładka na stronę > Konfiguracja zakładki > Tytuł nad formatką nic się nie dzieje. Dane są zapisywane ale na stronie nic się nie zmienia a w dostępnym podglądzie zmienia się inne miejsce niż w dokumentacji http://pomoc.sugester.pl/1143276-Tytul-widgetu-sugestii
W efekcie nie można zmienić domyślnych opisów "Twoja sugestia" nad popupem ani "Napisz do nas" jak w dokumentacji.


anonim 2018-03-08 14:08 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

faktycznie zauważyliśmy błąd we wskazanym przez Pana zgłoszeniu. Sprawa została przekazana dalej i problem niebawem zostanie rozwiązany. Poinformujemy Pana jak tylko naprawimy błąd. Dziękujemy za informację i w razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu.

Pozdrawiam,
Katarzyna Sobańska

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
5 głosów

Brakujące funkcjonalności sugestia Rozwiązane

Testowałem Sugester i brakuje mi kilka funkcjonalność:
1. Możliwość wysyłki e-maili do kilku Kontaktów z poziomu Kontaktów (w ukrytej kopii) podobnie jak to jest w Klientach - teraz można wysyłać tylko pojedyncze e-maile co jest bardzo karkołomne w przypadku wysyłania tej samej korespondencji do kilku czy kilkunastu kontaktów.
2. Możliwość zaimportowania e-maili wysłanych do folderu wysłane - teraz wszystko wpada przy imporcie do zamkniętych.
3. Możliwość usunięcia wiadomości z folderu usunięte - teraz nie można usunąć. Chyba trzeba czekać 30 dni na to żeby samo się usunęło.
4. Trzeba ujednolicić dodawanie zadania z poziomu kalendarza i poprzez wciśnięcie buttona dodaj zadanie. Z poziomu kalendarza nie można wpisać wszystkich danych.
5. Layout wersji mobilnej jest trochę mało poręczny


anonim 2018-03-01 14:50 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
1.domyślam się, że ma Pan na myśli wysyłkę kampanii mailowych. Rzeczywiście w tym momencie wiadomość można wysłać tylko do jednego kontaktu z danej firmy. Planujemy jednak wprowadzić w tym temacie zmiany i taka wysyłka będzie możliwa. Jak tylko się to stanie poinformujemy o tym w naszych nowościach.
2. Jeśli będą Państwo importować archiwum mailowe poprzez pliki .eml to wiadomości będą jako wysłane, tylko ze statusem "rozwiązane"
3. Tak, w tym momencie folder opróżnia się sam - wiadomości usuwają się po 30 dniach. Tutaj też planujemy zmiany, o których wszystkich naszych Klientów poinformujemy w Nowościach.
4. Tak, to prawda - do zadania dodanego z poziomu kalendarza nie można w tym momencie podpiąć Klienta. Zapewne w przyszłości taka możliwość się pojawi.
5. Nie mamy jeszcze wersji mobilnej, rozumiem, że miał Pan na myśli stronę wyświetlaną na przeglądarce w telefonie? Proszę napisać, co nie wyświetla się u Pana poprawnie.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

test1 sugestia Rozwiązane

test1


marcin 2018-03-01 10:23 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Grafika błąd Rozwiązane

Witam,
W oknie czatu lista aktywności ma większy z-index niż footer, ale mniejszy niż tekst w stopce. Powoduje to krzaczenie na urządzeniu huawei 5x. Nie wiem jak to wygląda na innych mobilach.
Drobna kosmetyka i wszystko powinno być ok.
Pozdrawiam


ubo470753 2018-02-22 13:41 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
sprawdzimy dlaczego czat nie wyświetla się poprawnie i niezwłocznie to poprawimy.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam,

Jak są zgłoszenia i przy każdym jest strzałka którą je rozwijam i widzę opis. Przydałaby sie mozliwosc rozwinięcia wszystkich jednym ruchem.


Mateusz 2018-02-14 11:39 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam,
będziemy mieli tę sugestię na uwadze. Jak tylko pozwoli na to czas przyjrzymy się jej bliżej. Obecnie trafi ona na kolejkę zadań oczekujących na realizację.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Probowalam zarejestrowac się z dwoch sluzbowych maili
Obie proby nieudane . Jakie moga byc przyczyny.


anonim 2018-02-10 12:40 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
proszę podać mail bądź telefon - skontaktujemy się z Panią i wyjaśnimy tę sprawę.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Bug błąd Rozwiązane

Znalazłam Bug przy usuwaniu klientów :) chciałam usunąć klienta i wywaliło mnie do 404


ufr451531 2017-12-29 14:11 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

dziękuję za zgłoszenie. Skonsultowałam to z programistą - odezwę się do Pani w tej sprawie mailowo.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Integracja z postivo.pl sugestia Rozwiązane

Mamy smsy, mamy maile, ale brakuje możliwości wysyłania dokumentów tradycyjną pocztą.
Oczywiście wszystko za jednym kliknięciem :)

Pozdrawiam


uin201818 2017-12-23 19:41 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam,
ponieważ jest Pan pierwszą osobą zwracającą się z taką sugestią, proszę o zagłosowanie na ten pomysł Ze swojej strony będziemy monitorować tę sugestię. Zwiększająca się ilość głosów na ten post pozwoli nam sprawdzić zapotrzebowanie naszych Użytkowników, co przyspieszy wdrażanie danej funkcjonalności.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

opcja. ... dodaj interes ... mozesz dodać tylko jeden interes np. produkt. Kolejny produkt to nowy ineteres. Mam wrażenie, że sugestera tworzą ludzie niemający totalnego pojęcie o realiach rynku .... skupieni na kontrolowaniu współpracowników a nie kontrahentów


Adam 2017-11-26 22:53 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za uwagę. Interesy służą monitorowaniu historii finansowej klienta. Nie mamy u nas w programie jako takich produktów, dlatego rzeczywiście na tę chwilę trzeba dodawać pozycje w interesach oddzielnie. Natomiast będziemy myśleć w przyszłości o dodawaniu produktów do Sugestera. Jak tylko się pokażą w systemie, będziemy o tym informować naszych klientów. Także prosimy o cierpliwość :)

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Automatyzacja - filtry maili sugestia Rozwiązane

Automatyzacja > Filtry maili - możemy dodać pole ,,przypisz do klienta"? Czyli jak przychodzi mail to dzięki filtrowi oprócz przypisania działu, użytkownika i katalogu, można jeszcze przypisać mail do konkretnego klienta.


csdp 2017-11-22 09:39 1 komentarz
Odpowiedź główna

W Sugesterze standardowo jeśli mamy danego klienta w bazie i ma on w kontaktach zapisany swój adres mailowy, to za każdym razem kiedy będzie wysyłał do nas wiadomość z tego adresu, podepnie się ona do profilu tego klienta. Jeśli dodatkowo w profilu klienta uzupełnimy pole Domena, to jeżeli klient napisze z innego adresu mailowego, ale w tej samej unikalnej domenie, to system automatycznie przypisze go do odpowiedniego klienta, który posiada już kontakt w tej domenie. W przypadku adresów mailowych typu @gmail.com, @wp.pl itd jeżeli klient pisze do nas z innego adresu mailowego niż dotychczas, zawsze można go z pozycji inboxu przypisać ręcznie do określonego klienta, korzystając z ikonki koła zębatego po prawej stronie posta i opcji Utwórz/Dołącz klienta.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Brakuje mi dodatkowego elementu "aktywność" (mimo, że opcja dodaj aktywność do kontaktu jest) , który powinien być wyświetlany na liście "Ostatnia aktywność" a tu wyświetlają się emaile a nie aktywności, które są bardzo istotną częścią relacji z klientem np. SPOTKANIE, TELEFON, LIST, SMS itp. Stwarza to problem raportów i analiz bo np. jakbyś chciał wyświetlić klientów z ostatnią aktywnością to system pominie wszystkie dodane notatki/aktywności np. spotkania u klienta, czy telefon z dnia wczorajszego.
Brakuje również dodatkowego przycisku w DASHBOARD, który skrócił by czas wprowadzenia takiej aktywności np. kiedy dzwoni klient. Sugester jakby skupiał się tylko na kontaktach wirtualnych a nie realnych a to chyba jeszcze istotny element pracy np. handlowca. no może w nieodległej przyszłości nie trzeba będzie wychodzić i spotykać ludzi bo wszyscy będziemy żyli w świecie wirtualnym :-)
Element powinien być też wyraźnie widoczny jako rodzaje aktywności w karcie klienta a nie gdzieś jako mało istotna notatka z lewej strony.


Adam 2017-11-15 21:37 1 komentarz
Odpowiedź główna

Przepraszamy za opóźnienie w odpowiedzi. Ale mamy za to dobrą wiadomość:) Za chwilę pokaże się w Sugesterze nowy raport aktywności usera, gdzie będą widoczne wszystkie aktywności danego usera, uwzględniające wszystkie maile, zadania, notatki, spotkania i każdą inną aktywność dodaną ręcznie do profilu klienta. W nowym raporcie będzie można wyświetlać takie informacje per user i w porównaniu z innymi userami z teamu/działu. Także znacznie ułatwi to analizę pracy każdego pracownika.
Natomiast jeśli chodzi o dodatkowy przycisk na dashboardzie, to na chwilę obecną nie chcielibyśmy go dodawać, a to tylko dlatego, że planujemy, by w niedalekiej przyszłości dashboard był konfigurowalny per konto i żeby każdy nasz klient miał wpływ na to, co ma mu się na dashboardzie wyświetlać. Nie podam niestety na ten moment konkretnego terminu zmian, ale są to plany na bliższą przyszłość :)

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów
Sugestia2

Po prostu szybciej i wygodniej :-). Przyciski warto ustawić w kolejności alfabetycznej.

P.S. Proszę usunąć wcześniejszą sugestię.


ulu468681 2017-11-09 11:13 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. Staramy się, by nasz program był funkcjonalny i przejrzysty, dlatego zdecydowaliśmy, by możliwość wyboru dodatkowych opcji na karcie klienta była w formie rozwijanej listy. Nie wszyscy nasi klienci korzystają ze wszystkich buttonów, a zależy nam by Sugester był uniwersalnym narzędziem. Oczywiście jeśli sugestia zdobędzie poparcie, pojawi się na pewno w systemie :)

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
5 głosów
Sugester

Na liście pojawia się "/1" która oznacza, że coś się działo. Ale ważne kiedy to się działo, nie tylko ile razy.


ub.469446 2017-11-07 18:25 1 komentarz
Odpowiedź główna

Przepraszamy za późną odpowiedź. Dziękujemy za zgłoszenie. Postaramy się rozwiązać sytuację jak najszybciej.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Jeśli wysyłamy mail do klienta z automatu, przez nasz inny system, z BCC do Sugestera, to Sugester nie potrafi przypisać go do odpowiedniego klienta.
Widocznie patrzy tylko na nadawcę (nasz system) a nie patrzy do kogo poszedł mail.

Musimy ręcznie przypisywać takie maile do poszczególnych klientów co jest mocno uciążliwe :(
Chciałbym prosić, żeby pole "To" także było analizowane pod kątem przypisania do klienta.


ub.469446 2017-11-03 17:43 1 komentarz
Odpowiedź główna

Przepraszamy za późną odpowiedź. Sugestia fajna, dziękujemy. Jak tylko zbierze ona większe poparcie, pomyślimy o jej wdrożeniu do Sugestera. O wszystkich nowościach informujemy naszych klientów w naszej bazie wiedzy http://pomoc.sugester.pl/Nowosci-w-systemie

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
2 głosów

Po pierwsze programy pocztowe często wycinają zdalną zawartość.
Po drugie - zdalna zawartość znacznie zwiększa prawdopodobieństwo trafienia do SPAMu.


anonim 2017-11-02 17:51 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujemy za cenną uwagę. Na pewno ten pomysł niebawem zostanie wdrożony.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Sztuczna inteligencja w chat-cie sugestia Rozwiązane

Sztuczna inteligencja, automatyzacja, to teraz modny trend.

Ciekawym pomysłem byłaby możliwość podpięcie pod Chat,
jakiegoś zewnętrznego bota.

W Facebooku jest to za darmo, to może synchronizacja Czatu
z Facebook Messenger i podpięcie Bot-a z FB

Dodatkowo Facebook Messenger staje się coraz bardziej popularny
do komunikacji, to może sensowne byłoby podpięcie się do niego?


anonim 2017-10-31 12:43 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
5 głosów

Automatyzacja z IFTTT sugestia Rozwiązane

Przydała by się większa elastyczność, możliwość wymiany danych i integracja z zewnętrznymi systemami.
Możliwość automatyzacji z https://ifttt.com/.


anonim 2017-10-31 12:37 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Witam serdecznie,
dziękujemy za trafną sugestię.
Jeżeli pojawi się zainteresowanie ze strony użytkowników powyższym tematem, to będziemy myśleć nad wdrożeniem takiej integracji.
Pozdrawiam ciepło.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dublowanie Tagów sugestia Rozwiązane

Żądanie dodania tagu w przypadku istnienia tagu powoduje jego dodanie niezależnie od tego czy już jest czy nie.


ulu468681 2017-10-27 15:52 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »

Pomoc

zachęcamy do zgłaszania uwag do Sugestera - dzięki temu możemy go ciągle udoskonalać więcej

  • Twoje głosy
  • Pozostało Ci 10 głosów
Odpowiadają na sugestie
marcin
sylwia
zuzanna
katarzyna
Aktywni użytkownicy więcej »
ukr462973
damiansmal
ua.444959
ub.469446
ubo470753
Adam
Mateusz
uma355172
pawel.makowiecki
csdp
udk472745
Seba3008
uk.438577
Adrian Stenka
uda360299
uka280912