Wróć do https://sugester.pl ↩
Sugester

Prosimy o uwagi do Sugestera......


Sugester - forum sugestii

134 głosów

Bardziej odpowiadałoby mi, jakbyście dali przycisk, który będ mógł umieścić w bardziej widocznym miejscu. Ten przycisk, który jest przyklejony do prawej krawędzi okna może być słabo widoczny.



więcej »
112 głosów

Mogłaby być przydatna możliwość umieszczenia Sugestera jako iframe'u lub formularza zamiast skryptu z lightboksem (najlepiej też z możliwością dodania własnych informacji, patrz http://sugester.sugester.pl/Sugester/294-Wlasne-informacje). Taki formularz lub ramkę można by umieścić na stronie kontaktowej lub na stronie z komunikatem błędu.



więcej »
72 głosów

Witam,

Brakuje nam integracji z Google Apps (Google dla firm). Ułatwiłoby to wiele spraw.

https://www.googleapps.pl/

Pozdrawiamy


anonim 2015-07-09 , 4 komentarzy

więcej »
48 głosów

Przydałaby się możliwość dopisania w jakiś sposób własnego kawałka informacji do zgłoszeń wysyłanych przez skrypt na mojej stronie. Przykładem takiej informacji może być np. ścieżka, login (jeśli wysyła użytkownik zarejestrowany w moim serwisie), szczegóły wizyty (np. odnośnik do logów). Idealnie byłoby, jakby można było podać własną funkcję javascriptową wołaną przez skrypt Sugestera przy dodaniu sugestii (przewidywany przykład użycia: funkcja wysyła AJAXowo "ping" z dodatkowymi informacjami diagnostycznymi na mój serwer; informacje idą do logów, a funkcja zwraca numer, pod którym w logach znajdę szczegóły. Funkcja jest wołana przez Sugester w momencie wysyłania zgłoszenia (idealnie) lub w momencie otwierania lightboxa z formularzem).

Możliwość dopisania własnych danych do raportu mogłaby być zbawienna przy debugowaniu - nie zawsze można liczyć na pełny opis sytuacji od użytkownika.



więcej »
37 głosów

Bardzo przydatną i praktyczną funkcją będzie automatyczne dodawanie numeru kolejnego każdemu nowemu klientowi. Dzięki temu każdy klient będzie miał swój indywidualny numer, co pozwoli na szybkie rozróżnienie, np. przy powtarzalności nazwisk.


anonim 2016-02-24 , 2 komentarzy

więcej »
34 głosów

Przydało by się, aby można było dodać notatkę do aktywności w karcie klienta.
Np. jest aktywność "Rozmowa telefoniczna" warto by mieć możliwość dodania notatki z ustaleń z tej rozmowy.


anonim 2015-11-29 , 3 komentarzy

więcej »
28 głosów

przydałby się widget który można by wkleić na stronę, jak tutaj: http://www.timecamp.com/contact



więcej »
23 głosów

W systemie brakuje możliwości skasowania własnego konta oraz możliwości skasowania własnego forum.
Załóżmy że konto było założone dla konkretnej strony. Po x czasie strona przestaje istnieć, więc forum jest zbędne. Tak samo konto ,załóżmy iż to było konto redakcji tej strony, jest ono tak samo zbędne.



więcej »
23 głosów

Przydałby się kanał RSS z nowymi sugestiami.



więcej »
21 głosów

nie wiem do czego służy niebieski kwadrat, pod spodem zielone kółko.
klikam i nic się nie dzieje.
chyba coś nie działa jak należy.
ważne jest aby była możliwość pisania sugestii bez konieczności rejestracji - użytkownik nie będzie się specjalnie rejestrował w jakimś obcym serwisie, żeby tylko napisać, że coś tam nie działa albo co można by poprawić.
ale ogólnie to dobrze, że jest wreszcie wersja po polsku:)


anonim 2009-03-26 , 8 komentarzy

więcej »
21 głosów

Sugeruję wdrożenie integracji z kalendarzem Google oraz google aps dla firm? Przydałaby się taka możliwość, szczególnie na czas gdy nie ma jeszcze aplikacji mobilnej sugestera.


anonim 2016-12-22 , 7 komentarzy

więcej »
21 głosów

przcisk zamykania formularza mógłby być bardziej widoczny i "na swoim miejscu" czyli w prawym górnym rogu.
Odnalezienie go na dole wymaga chwili zastanowienia...



więcej »
20 głosów

Uważam, że link "powered by Sugester" powinien być schowany bliżej dolnej krawędzi okna. Myślę, że gościom naszych serwisów czy sklepów raczej nie jest on przydatny, a osoby które szukają, to bez problemu znajdą.


anonim 2009-08-26 , 3 komentarzy

więcej »
19 głosów

Brakuje opcji wysyłania przez Sugester powiadomienia e-mail w momencie pojawienia się odpowiedzi w zadaniu do osoby, która to zadanie zgłosiła/utworzyła.
Takie powiadomienie pojawia się w systemie ale aby zgłaszający został o nim poinformowany musiałby cały czas być zalogowany do systemu.
Powiadomienie e-mail bardzo by ułatwiło komunikację i przyśpieszyło realizację zadań.


anonim 2022-12-19 , 0 komentarzy

więcej »
18 głosów

proponuje żeby była możliwość wyboru przylegania na własnej stronie tego 'dodaj sugestie'. lub nawet pozycji po tej danej stronie (u góry, tak jak normalnie, na dole).



więcej »
17 głosów

Korzystamy z VoIP FCN i super byłoby mieć integrację Sugestera również z tym dostawcą.


anonim 2016-09-12 , 7 komentarzy

więcej »
17 głosów

tak aby była podobna do strony / produktu której dotyczy



więcej »
17 głosów

Dzień dobry,
Czy nie można by zrobić prostego mechanizmu gdzie by można było w treści e-maila wklejać grafiki z schowka?
Bo w chwili obecnej wklejanie grafik do treści e-mial to jest proces gdzie trzeba wrzucić plik do was zamiast od razu do wiadomość.
Dokładnie chodzi o szybkie dodawanie screenów (Ctrl+C, Ctrl+V).


anonim 2021-04-06 , 0 komentarzy

więcej »
16 głosów

Byłoby miło aby w końcu ta opcja się pojawiła już ze dwa razy było blisko jej wdrożenia :)


anonim 2018-05-28 , 9 komentarzy

więcej »
15 głosów

Fajnie gdyby była możliwość zintegrowania Sugestera z Facebookiem - logowanie przez Fb, ew. aplikacja umożliwiająca zgłaszaszanie uwag przez Fb.


anonim 2009-12-18 , 3 komentarzy

więcej »
14 głosów

Przydalby sie taki status do wybrania, bo zdarza sie dosc czesto, ze sugestie sie powtarzaja.


anonim 2009-06-08 , 2 komentarzy

więcej »
14 głosów

Przydałoby się stworzyć aplikacje minimum dla duetu Android / IOS.
Layout jest co prawda responsywny, ale obsługa sugestera (z naciskiem na helpdesk) z poziomu tabletu, czy smartfona nie jest wygodna.


anonim 2016-08-11 , 11 komentarzy

więcej »
14 głosów

Oba te elementy i najlepiej wszystkie tego typu elementy powinny mieć ustawiony title żeby od razu było widać o co chodzi.
Po napisie w z linka nie zawsze można się zorientować ;)


anonim 2009-04-06 , 0 komentarzy

więcej »
13 głosów

warto dodać rodzaj "wiadomość prywatna" której nie widziałby nikt poza adminem danego forum


anonim 2009-04-20 , 1 komentarzy

więcej »
13 głosów
- -