Bardziej odpowiadałoby mi, jakbyście dali przycisk, który będ mógł umieścić w bardziej widocznym miejscu. Ten przycisk, który jest przyklejony do prawej krawędzi okna może być słabo widoczny.
Sugester - forum sugestii
Mogłaby być przydatna możliwość umieszczenia Sugestera jako iframe'u lub formularza zamiast skryptu z lightboksem (najlepiej też z możliwością dodania własnych informacji, patrz http://sugester.sugester.pl/Sugester/294-Wlasne-informacje). Taki formularz lub ramkę można by umieścić na stronie kontaktowej lub na stronie z komunikatem błędu.
Witam,
Brakuje nam integracji z Google Apps (Google dla firm). Ułatwiłoby to wiele spraw.
https://www.googleapps.pl/
Pozdrawiamy
Przydałaby się możliwość dopisania w jakiś sposób własnego kawałka informacji do zgłoszeń wysyłanych przez skrypt na mojej stronie. Przykładem takiej informacji może być np. ścieżka, login (jeśli wysyła użytkownik zarejestrowany w moim serwisie), szczegóły wizyty (np. odnośnik do logów). Idealnie byłoby, jakby można było podać własną funkcję javascriptową wołaną przez skrypt Sugestera przy dodaniu sugestii (przewidywany przykład użycia: funkcja wysyła AJAXowo "ping" z dodatkowymi informacjami diagnostycznymi na mój serwer; informacje idą do logów, a funkcja zwraca numer, pod którym w logach znajdę szczegóły. Funkcja jest wołana przez Sugester w momencie wysyłania zgłoszenia (idealnie) lub w momencie otwierania lightboxa z formularzem).
Możliwość dopisania własnych danych do raportu mogłaby być zbawienna przy debugowaniu - nie zawsze można liczyć na pełny opis sytuacji od użytkownika.
Bardzo przydatną i praktyczną funkcją będzie automatyczne dodawanie numeru kolejnego każdemu nowemu klientowi. Dzięki temu każdy klient będzie miał swój indywidualny numer, co pozwoli na szybkie rozróżnienie, np. przy powtarzalności nazwisk.
Przydało by się, aby można było dodać notatkę do aktywności w karcie klienta.
Np. jest aktywność "Rozmowa telefoniczna" warto by mieć możliwość dodania notatki z ustaleń z tej rozmowy.
przydałby się widget który można by wkleić na stronę, jak tutaj: http://www.timecamp.com/contact
W systemie brakuje możliwości skasowania własnego konta oraz możliwości skasowania własnego forum.
Załóżmy że konto było założone dla konkretnej strony. Po x czasie strona przestaje istnieć, więc forum jest zbędne. Tak samo konto ,załóżmy iż to było konto redakcji tej strony, jest ono tak samo zbędne.
Przydałby się kanał RSS z nowymi sugestiami.
nie wiem do czego służy niebieski kwadrat, pod spodem zielone kółko.
klikam i nic się nie dzieje.
chyba coś nie działa jak należy.
ważne jest aby była możliwość pisania sugestii bez konieczności rejestracji - użytkownik nie będzie się specjalnie rejestrował w jakimś obcym serwisie, żeby tylko napisać, że coś tam nie działa albo co można by poprawić.
ale ogólnie to dobrze, że jest wreszcie wersja po polsku:)
Sugeruję wdrożenie integracji z kalendarzem Google oraz google aps dla firm? Przydałaby się taka możliwość, szczególnie na czas gdy nie ma jeszcze aplikacji mobilnej sugestera.
przcisk zamykania formularza mógłby być bardziej widoczny i "na swoim miejscu" czyli w prawym górnym rogu.
Odnalezienie go na dole wymaga chwili zastanowienia...
Uważam, że link "powered by Sugester" powinien być schowany bliżej dolnej krawędzi okna. Myślę, że gościom naszych serwisów czy sklepów raczej nie jest on przydatny, a osoby które szukają, to bez problemu znajdą.
Brakuje opcji wysyłania przez Sugester powiadomienia e-mail w momencie pojawienia się odpowiedzi w zadaniu do osoby, która to zadanie zgłosiła/utworzyła.
Takie powiadomienie pojawia się w systemie ale aby zgłaszający został o nim poinformowany musiałby cały czas być zalogowany do systemu.
Powiadomienie e-mail bardzo by ułatwiło komunikację i przyśpieszyło realizację zadań.
proponuje żeby była możliwość wyboru przylegania na własnej stronie tego 'dodaj sugestie'. lub nawet pozycji po tej danej stronie (u góry, tak jak normalnie, na dole).
tak aby była podobna do strony / produktu której dotyczy
Korzystamy z VoIP FCN i super byłoby mieć integrację Sugestera również z tym dostawcą.
Dzień dobry,
Czy nie można by zrobić prostego mechanizmu gdzie by można było w treści e-maila wklejać grafiki z schowka?
Bo w chwili obecnej wklejanie grafik do treści e-mial to jest proces gdzie trzeba wrzucić plik do was zamiast od razu do wiadomość.
Dokładnie chodzi o szybkie dodawanie screenów (Ctrl+C, Ctrl+V).
Byłoby miło aby w końcu ta opcja się pojawiła już ze dwa razy było blisko jej wdrożenia :)
Fajnie gdyby była możliwość zintegrowania Sugestera z Facebookiem - logowanie przez Fb, ew. aplikacja umożliwiająca zgłaszaszanie uwag przez Fb.
Przydalby sie taki status do wybrania, bo zdarza sie dosc czesto, ze sugestie sie powtarzaja.
Oba te elementy i najlepiej wszystkie tego typu elementy powinny mieć ustawiony title żeby od razu było widać o co chodzi.
Po napisie w z linka nie zawsze można się zorientować ;)
Przydałoby się stworzyć aplikacje minimum dla duetu Android / IOS.
Layout jest co prawda responsywny, ale obsługa sugestera (z naciskiem na helpdesk) z poziomu tabletu, czy smartfona nie jest wygodna.
warto dodać rodzaj "wiadomość prywatna" której nie widziałby nikt poza adminem danego forum
Na wypadek, gdyby się jednak nie sprawdzał?