Prosta sprawa a otworzy Wam droge do integracji z setkami zachodnich aplikacji, sam czekam z niecierpliwoscia, aby podlaczyc sklep Magento i system ticketowy Freshdesk, a w glowie juz kolejna idea, aby zautomatyzowac przekazywanie interesow i/lub zadan wprost z formularzy
Sugester - forum sugestii
Wydłużcie nieco pole mój wpis to, bo teraz treść się nie mieści w formularzu, co jest szczególnie dotkliwe w przypadku, gdy mój wpis to POCHWAła.
Teraz wychodzi na to, że "mój wpis to pochwa powered by sugester" Chyba nie taka była intencja? ;)
Opcja "załącz plik" powinna zostać widoczna bezpośrednio przy kliencie, najlepiej gdzieś na samej górze- bez potrzeby wchodzenia w zakładkę "edycja". Ułatwi to dodawanie wzorów umów, samych umów etc.
Dla stron havy-js przydała by się opcja ładowania asynchronicznego, podobnie jak robi to google dla G+:
(function() {
var po = document.createElement('script'); po.type = 'text/javascript'; po.async = true;
po.src = 'https://apis.google.com/js/plusone.js';
var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(po, s);
})()
Niestety wasz kod wysypuje się przy próbie takiego ładowania :)
Niektóre pomysły są słabe. Myślę, że taka możliwość dałaby lepszy obraz (przy każdej sugestii słupek z liczbą głosów pozytywnych i negatywnych) a wyświetla się oczywiście różnica (pozytywne minus negatywne).
Przydała by sie funkcja raportuj. Po kliknięciu wyskakiwało by okienko gdzie piszemy treść np Bezsensu pytanie. Lub poprostu by to pytanie szło do moderacji i by wiedziała co z nim zrobić.
Nasi pracownicy mają deadline'y czasowe i związane z datą na wykonanie konkretnych zadań, kiedy wchodze w profil chciałbym widzieć poprzez kolor, które zadanie nie zostały wykonane w czasie (przełożone do odpowiednie rubryki wykonane) i mają kolor czerwony.
Ten limit 10 głosów tylko zniechęca innych do głosowania z profili i prowokuje użytkowników do masowego głosowania jako anonim (wystarczy wyczyścić dane przeglądania i od nowa jest 10 głosów). Tym bardziej, że "Głosy wracają, gdy administrator rozwiąże wpis", a zarządcy Sugestera w ogóle nie odpowiadają.
Uważam, że w formatce powinno dać się przenosić lub przesuwać pola aby móc ustawić je w odpowiedniej i najwygodniejszej dla użytkownika kolejności.
W tej chwili po dodaniu nowego pola pojawia się ono na samym końcu, a czasami dodane pole jest najważniejsze i trzeba je uzupełnić jako pierwsze.
Witam,
Dodanie Pixel tracking bardzo by wyostrzyło widoczność i skuteczność maili wysyłanych do klienta. Polecam zająć się tym tematem bo jest to bardzo przydatne narzędzie do zbierania informacji o wiadomości i kliencie.
Pozdraiam
Slack staje się coraz popularniejszym komunikatorem biznesowym, a także centralnym miejscem do otrzymywania różnego rodzaju powiadomień. Świetnie byłoby mieć możliwość otrzymywania tym kanałem powiadomień o nowych zgłoszeniach.
https://api.slack.com/
Już w momencie wpisywania frazy powinny pojawiać się odpowiednio przefiltrowane wyniki. W ten sposób byłoby dużo mniej duplikatów. Najlepiej żeby pole tytułu sugestii i wyszukiwarka zostały połączone. Wtedy zawsze przed dodaniem sugestii byłoby wyszukiwanie. A tak - góra 20% osób wyszukuje zanim coś napisze, o ile nie mniej.
Moglibyście wysyłać swojego JSa i CSS skompresowany gzipem. Pomogłoby to zmniejszyć duży narzut spowodowany dodaniem waszego gadżetu.
Na chwile obecną w profilach użytkowników są trzy sekcje: "Założone fora wymiany sugestii", "Zgłoszone sugestie" i "Poparte sugestie".
Powinna się tam jednak znaleźć także dodatkowa "Moje komentarze".
w lightboxie powinna być możliwość wyboru kategorii, albo powinny być oddzielne widgety dla każdej kategorii :)
Witam,
Przy odbieraniu maili przez sugestera (helpdesk), w zaciągniętych wiadomościach brakuje załącznika jeśli ma on format .eml (wiadomość z outlooka).
Skutkowało już to kilkakrotnie nieporozumieniem z Klientem, który niestety w takiej formie przesyła czasami informacje.
Na serwerze poczty wiadomość e-mail taki załącznik posiada.
Proponowałbym aby anonimi nie mogli pisać sugestii oraz komentarzy. Będzie o wiele mniej spamu
Pozdrawiam
Proszę o usunięcie mojego forum sugestii. Nie widzę takiej możliwości na tej stronię. Prosił bym też o usunięcie mojego sugestera.
Pozdrawiam
W widoku zgłoszeń brak ważnej funkcji, auto-odświeżania. Trzeba użyć przycisku odświeżenia ..a powinno dziać się to samo i np. powiadamiać dźwiękiem.
Wpis z rodzajem "Wiadomość prywatna", po wysłaniu go, w ogóle nie wyświetla się jako dodany wpis. Każdy inny rodzaj wpisu działa prawidłowo.
można wejść w sugestie z własnej domeny, ale widget w dalszym ciągu przenosi na *.sugester.pl, a powinien też do niej przenosić
Funkcja byłaby przydatna w przypadku powtarzających się tematycznie wielu wątków. Wprowadziłoby to porządek w sugestiach. Użytkownicy zgłaszający sugestie nie czytają poprzednich zgłoszeń i dodają nowe, które często już jest poruszone i trwa wymiana uwag w tym temacie.
Problem polega na tym, że biorąc czynny udział w głosowaniach, swój limit (10 głosów) już dawno wykorzystałem. Teraz by móc dalej głosować muszę odszukać temat w którym brałem udział i swój głos odklikać. Uważam, że tematy zakończone MAJĄCE STATUS ZAMKNIĘTE automatycznie powinny zwracać głos do puli. Zabierając głos z popartego tematu pokazujemy, że nie trzeba głosować by coś np. wdrożyć :)
Ps. Swoją drogą uważam za błąd możliwość cofnięcia głosu. Lepiej dać czas na jego odklikanie (dla takich niezdecydowanych) np. jeśli głos w temacie wisi dłużej niż 7 dni, po tym czasie nie można go cofnąć.
Przydatną opcją byłaby możliwość powiązania powiadomienia mailowego z kategorią wpisu - tak, aby mail był wysyłany przy dodaniu wpisu typu "zgłoszenie błędu" (który może być wynikiem awarii serwisu i wymaga błyskawicznego podjęcia akcji), ale nie był - po dodaniu pochwały czy sugestii (mogą poczekać).
np. z emaila informującego o nowej sugestrii lub komentarzu