Bardzo przydatną i praktyczną funkcją będzie automatyczne dodawanie numeru kolejnego każdemu nowemu klientowi. Dzięki temu każdy klient będzie miał swój indywidualny numer, co pozwoli na szybkie rozróżnienie, np. przy powtarzalności nazwisk.
Jest jasne, że na daną sugestię powinien mieć max 1 głos. Ale dlaczego nie może zaopiniować nawet i każdej jeśli przyjdzie mu na to ochota? Moim zdaniem im więcej zaopiniuje tym większy jego wkład w rozwój danego serwisu/produktu. Wiem, że ograniczanie jest opcjonalne (to bardzo dobrze) - nie rozumiem natomiast dlaczego ktoś miałby chcieć ograniczać.
Przydało by się, aby można było dodać notatkę do aktywności w karcie klienta.
Np. jest aktywność "Rozmowa telefoniczna" warto by mieć możliwość dodania notatki z ustaleń z tej rozmowy.
Wydłużcie nieco pole mój wpis to, bo teraz treść się nie mieści w formularzu, co jest szczególnie dotkliwe w przypadku, gdy mój wpis to POCHWAła. Teraz wychodzi na to, że "mój wpis to pochwa powered by sugester" Chyba nie taka była intencja? ;)
Prosta sprawa a otworzy Wam droge do integracji z setkami zachodnich aplikacji, sam czekam z niecierpliwoscia, aby podlaczyc sklep Magento i system ticketowy Freshdesk, a w glowie juz kolejna idea, aby zautomatyzowac przekazywanie interesow i/lub zadan wprost z formularzy
Dziękujemy za sugestię. Na pewno w przyszłości planujemy taką integrację, jednak nie jest to możliwe w najbliższym czasie. Jeśli pomysł zostanie wdrożony, wszyscy nasi klienci będą o tym powiadomieni.
Niektóre pomysły są słabe. Myślę, że taka możliwość dałaby lepszy obraz (przy każdej sugestii słupek z liczbą głosów pozytywnych i negatywnych) a wyświetla się oczywiście różnica (pozytywne minus negatywne).
Przydała by sie funkcja raportuj. Po kliknięciu wyskakiwało by okienko gdzie piszemy treść np Bezsensu pytanie. Lub poprostu by to pytanie szło do moderacji i by wiedziała co z nim zrobić.
Opcja "załącz plik" powinna zostać widoczna bezpośrednio przy kliencie, najlepiej gdzieś na samej górze- bez potrzeby wchodzenia w zakładkę "edycja". Ułatwi to dodawanie wzorów umów, samych umów etc.
Uważam, że w formatce powinno dać się przenosić lub przesuwać pola aby móc ustawić je w odpowiedniej i najwygodniejszej dla użytkownika kolejności.
W tej chwili po dodaniu nowego pola pojawia się ono na samym końcu, a czasami dodane pole jest najważniejsze i trzeba je uzupełnić jako pierwsze.
Najlepiej by było gdyby każdy mógł dostosować Sugestera do swoich potrzeb. Czy zezwala na pisanie anominimom, czy pozwala im głosować, czy można głosować tylko na tak, czy w obie strony, itd...
Ten limit 10 głosów tylko zniechęca innych do głosowania z profili i prowokuje użytkowników do masowego głosowania jako anonim (wystarczy wyczyścić dane przeglądania i od nowa jest 10 głosów). Tym bardziej, że "Głosy wracają, gdy administrator rozwiąże wpis", a zarządcy Sugestera w ogóle nie odpowiadają.
Już w momencie wpisywania frazy powinny pojawiać się odpowiednio przefiltrowane wyniki. W ten sposób byłoby dużo mniej duplikatów. Najlepiej żeby pole tytułu sugestii i wyszukiwarka zostały połączone. Wtedy zawsze przed dodaniem sugestii byłoby wyszukiwanie. A tak - góra 20% osób wyszukuje zanim coś napisze, o ile nie mniej.
Na chwile obecną w profilach użytkowników są trzy sekcje: "Założone fora wymiany sugestii", "Zgłoszone sugestie" i "Poparte sugestie". Powinna się tam jednak znaleźć także dodatkowa "Moje komentarze".
Nasi pracownicy mają deadline'y czasowe i związane z datą na wykonanie konkretnych zadań, kiedy wchodze w profil chciałbym widzieć poprzez kolor, które zadanie nie zostały wykonane w czasie (przełożone do odpowiednie rubryki wykonane) i mają kolor czerwony.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przypisywanie zadaniom godzinowego deadline'u to bardzo przydatna funkcja, którą na pewno dodamy w ciągu najbliższych tygodni (być może szybciej). Jeśli chodzi o rozróżnienia kolorystyczne to może to potrwać dłużej, ale proszę regularnie sprawdzać swoje konto - właściwie codziennie dodajemy poprawki :)
Dzień dobry, na ten moment niestety nie posiadamy takiej synchronizacji. Mamy oczywiście w Sugesterze własny kalendarz zintegrowany z inboxem i CRMem. Ułatwia to zarządzanie zadaniami i ich planowanie, przeglądanie tych archiwalnych, czy też sprawdzanie terminu realizacji. W kalendarzu Sugestera zadania można przeglądać w widoku dziennym, tygodniowym i miesięcznym. Dodatkowo może Pan korzystać z funkcji Timeline, co ułatwia weryfikację zadań pracowników w danym dniu lub tygodniu. Aby skorzystać z widoku kalendarza należy wejść w zakładkę "Zadania" i wybrać "Kalendarz". Planujemy dodać taką integrację już w tym roku, być może nawet w pierwszej połowie. Pozdrawiam
Witam,
Przy odbieraniu maili przez sugestera (helpdesk), w zaciągniętych wiadomościach brakuje załącznika jeśli ma on format .eml (wiadomość z outlooka).
Skutkowało już to kilkakrotnie nieporozumieniem z Klientem, który niestety w takiej formie przesyła czasami informacje.
Na serwerze poczty wiadomość e-mail taki załącznik posiada.
Witam. Rzeczywiście nie ma w tym momencie możliwości odbioru w Sugesterze załaczników o formacie .eml . Planujemy jednak to zmienić. Poinformujemy o tym w naszych nowościach: http://pomoc.sugester.pl/Nowosci-w-systemie
Dodanie Pixel tracking bardzo by wyostrzyło widoczność i skuteczność maili wysyłanych do klienta. Polecam zająć się tym tematem bo jest to bardzo przydatne narzędzie do zbierania informacji o wiadomości i kliencie.
Dziękujemy za uwagę. W tej chwili ofertę/umowę (lub inny dokument) zawierającą zmienne wygenerowane np. z Interesu lub klienta można pobrać jako PDF i wysłać klientowi (ewentualnie umieścić w Plikach w Sugesterze i wysłać link mailowo).
Mamy jednak w planach dodanie opcji udostępnienia dokumentów generowanych z klientów lub interesów w przyszłości.
Integracja z Google Apps sugestia Nowe
Witam,
Brakuje nam integracji z Google Apps (Google dla firm). Ułatwiłoby to wiele spraw.
http://www.googleapps.pl/
Pozdrawiamy
Autonumeracja klientów sugestia Nowe
Bardzo przydatną i praktyczną funkcją będzie automatyczne dodawanie numeru kolejnego każdemu nowemu klientowi. Dzięki temu każdy klient będzie miał swój indywidualny numer, co pozwoli na szybkie rozróżnienie, np. przy powtarzalności nazwisk.
Nie rozumiem idei ograniczania głosów użytkownikowi pytanie Nowe
Jest jasne, że na daną sugestię powinien mieć max 1 głos. Ale dlaczego nie może zaopiniować nawet i każdej jeśli przyjdzie mu na to ochota? Moim zdaniem im więcej zaopiniuje tym większy jego wkład w rozwój danego serwisu/produktu. Wiem, że ograniczanie jest opcjonalne (to bardzo dobrze) - nie rozumiem natomiast dlaczego ktoś miałby chcieć ograniczać.
Notatki do aktywności w karcie klienta. sugestia Nowe
Przydało by się, aby można było dodać notatkę do aktywności w karcie klienta.
Np. jest aktywność "Rozmowa telefoniczna" warto by mieć możliwość dodania notatki z ustaleń z tej rozmowy.
Dziękujemy z uwagę - przedyskutujemy tę propozycję w zespole i damy znać, czy będziemy dodawać taką funkcjonalność :)
Długość pola "mój wpis to" pochwała Sprawdzane
Wydłużcie nieco pole mój wpis to, bo teraz treść się nie mieści w formularzu, co jest szczególnie dotkliwe w przypadku, gdy mój wpis to POCHWAła.
Teraz wychodzi na to, że "mój wpis to pochwa powered by sugester" Chyba nie taka była intencja? ;)
Integracja API z Zapier sugestia Nowe
Prosta sprawa a otworzy Wam droge do integracji z setkami zachodnich aplikacji, sam czekam z niecierpliwoscia, aby podlaczyc sklep Magento i system ticketowy Freshdesk, a w glowie juz kolejna idea, aby zautomatyzowac przekazywanie interesow i/lub zadan wprost z formularzy
Dziękujemy za sugestię. Na pewno w przyszłości planujemy taką integrację, jednak nie jest to możliwe w najbliższym czasie. Jeśli pomysł zostanie wdrożony, wszyscy nasi klienci będą o tym powiadomieni.
głosowanie "na nie" sugestia Nowe
Niektóre pomysły są słabe. Myślę, że taka możliwość dałaby lepszy obraz (przy każdej sugestii słupek z liczbą głosów pozytywnych i negatywnych) a wyświetla się oczywiście różnica (pozytywne minus negatywne).
asynchroniczne ładowanie sugestia Nowe
Dla stron havy-js przydała by się opcja ładowania asynchronicznego, podobnie jak robi to google dla G+:
(function() {
var po = document.createElement('script'); po.type = 'text/javascript'; po.async = true;
po.src = 'https://apis.google.com/js/plusone.js';
var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(po, s);
})()
Niestety wasz kod wysypuje się przy próbie takiego ładowania :)
Funkcja Raportuj sugestia Zaakceptowane
Przydała by sie funkcja raportuj. Po kliknięciu wyskakiwało by okienko gdzie piszemy treść np Bezsensu pytanie. Lub poprostu by to pytanie szło do moderacji i by wiedziała co z nim zrobić.
Załącznik przy klientach sugestia Zaakceptowane
Opcja "załącz plik" powinna zostać widoczna bezpośrednio przy kliencie, najlepiej gdzieś na samej górze- bez potrzeby wchodzenia w zakładkę "edycja". Ułatwi to dodawanie wzorów umów, samych umów etc.
Dziękujemy, to bardzo dobra sugestia. Taki przycisk powinien pojawić się niebawem w systemie
Formatka - zmiana kolejności pól sugestia Nowe
Uważam, że w formatce powinno dać się przenosić lub przesuwać pola aby móc ustawić je w odpowiedniej i najwygodniejszej dla użytkownika kolejności.
W tej chwili po dodaniu nowego pola pojawia się ono na samym końcu, a czasami dodane pole jest najważniejsze i trzeba je uzupełnić jako pierwsze.
Dziękujemy za podpowiedź. Jest to bardzo dobry pomysł. Postaramy się dodać tę funkcjonalność jak najszybciej.
Sugester do własnych potrzeb sugestia Nowe
Najlepiej by było gdyby każdy mógł dostosować Sugestera do swoich potrzeb. Czy zezwala na pisanie anominimom, czy pozwala im głosować, czy można głosować tylko na tak, czy w obie strony, itd...
Limit 10 głosów. błąd Sprawdzane
Ten limit 10 głosów tylko zniechęca innych do głosowania z profili i prowokuje użytkowników do masowego głosowania jako anonim (wystarczy wyczyścić dane przeglądania i od nowa jest 10 głosów). Tym bardziej, że "Głosy wracają, gdy administrator rozwiąże wpis", a zarządcy Sugestera w ogóle nie odpowiadają.
Wyszukiwanie sugestii na forum z wykorzystaniem Ajaxa sugestia Zaakceptowane
Już w momencie wpisywania frazy powinny pojawiać się odpowiednio przefiltrowane wyniki. W ten sposób byłoby dużo mniej duplikatów. Najlepiej żeby pole tytułu sugestii i wyszukiwarka zostały połączone. Wtedy zawsze przed dodaniem sugestii byłoby wyszukiwanie. A tak - góra 20% osób wyszukuje zanim coś napisze, o ile nie mniej.
Moje komentarze - dodatkowa sekcja w profilu... sugestia Zaakceptowane
Na chwile obecną w profilach użytkowników są trzy sekcje: "Założone fora wymiany sugestii", "Zgłoszone sugestie" i "Poparte sugestie".
Powinna się tam jednak znaleźć także dodatkowa "Moje komentarze".
Dodanie godziny i deadlinów do zadan sugestia Nowe
Nasi pracownicy mają deadline'y czasowe i związane z datą na wykonanie konkretnych zadań, kiedy wchodze w profil chciałbym widzieć poprzez kolor, które zadanie nie zostały wykonane w czasie (przełożone do odpowiednie rubryki wykonane) i mają kolor czerwony.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przypisywanie zadaniom godzinowego deadline'u to bardzo przydatna funkcja, którą na pewno dodamy w ciągu najbliższych tygodni (być może szybciej). Jeśli chodzi o rozróżnienia kolorystyczne to może to potrwać dłużej, ale proszę regularnie sprawdzać swoje konto - właściwie codziennie dodajemy poprawki :)
Brak możliwości pisania komnetarzy oraz sugestii anonimom sugestia Nowe
Proponowałbym aby anonimi nie mogli pisać sugestii oraz komentarzy. Będzie o wiele mniej spamu
Pozdrawiam
Synchronizacja kalendarzy sugestia Nowe
nie widzę możliwiosci synchronizacji kalendarza z kalendarzami zewnętrznymi- googgla czy ical
Dzień dobry, na ten moment niestety nie posiadamy takiej synchronizacji. Mamy oczywiście w Sugesterze własny kalendarz zintegrowany z inboxem i CRMem. Ułatwia to zarządzanie zadaniami i ich planowanie, przeglądanie tych archiwalnych, czy też sprawdzanie terminu realizacji. W kalendarzu Sugestera zadania można przeglądać w widoku dziennym, tygodniowym i miesięcznym. Dodatkowo może Pan korzystać z funkcji Timeline, co ułatwia weryfikację zadań pracowników w danym dniu lub tygodniu. Aby skorzystać z widoku kalendarza należy wejść w zakładkę "Zadania" i wybrać "Kalendarz". Planujemy dodać taką integrację już w tym roku, być może nawet w pierwszej połowie. Pozdrawiam
Brak załączników w formacie .eml błąd Nowe
Witam,
Przy odbieraniu maili przez sugestera (helpdesk), w zaciągniętych wiadomościach brakuje załącznika jeśli ma on format .eml (wiadomość z outlooka).
Skutkowało już to kilkakrotnie nieporozumieniem z Klientem, który niestety w takiej formie przesyła czasami informacje.
Na serwerze poczty wiadomość e-mail taki załącznik posiada.
Witam. Rzeczywiście nie ma w tym momencie możliwości odbioru w Sugesterze załaczników o formacie .eml . Planujemy jednak to zmienić. Poinformujemy o tym w naszych nowościach: http://pomoc.sugester.pl/Nowosci-w-systemie
Dodanie Pixel Tracking do wiadomości wysyłanych sugestia Sprawdzane
Witam,
Dodanie Pixel tracking bardzo by wyostrzyło widoczność i skuteczność maili wysyłanych do klienta. Polecam zająć się tym tematem bo jest to bardzo przydatne narzędzie do zbierania informacji o wiadomości i kliencie.
Pozdraiam
Jak usunąć forum sugestii. pytanie Nowe
Proszę o usunięcie mojego forum sugestii. Nie widzę takiej możliwości na tej stronię. Prosił bym też o usunięcie mojego sugestera.
Pozdrawiam
Kompresja gzip sugestia Zaakceptowane
Moglibyście wysyłać swojego JSa i CSS skompresowany gzipem. Pomogłoby to zmniejszyć duży narzut spowodowany dodaniem waszego gadżetu.
kategorie sugestia Sprawdzane
w lightboxie powinna być możliwość wyboru kategorii, albo powinny być oddzielne widgety dla każdej kategorii :)
Ofertowanie sugestia Zaakceptowane
Możliwość ofertowania, zamieszczenia oferty w sieci i wysłania linka do tej oferty klientowi;
przykład: https://useselly.com
Dziękujemy za uwagę. W tej chwili ofertę/umowę (lub inny dokument) zawierającą zmienne wygenerowane np. z Interesu lub klienta można pobrać jako PDF i wysłać klientowi (ewentualnie umieścić w Plikach w Sugesterze i wysłać link mailowo).
Mamy jednak w planach dodanie opcji udostępnienia dokumentów generowanych z klientów lub interesów w przyszłości.
Autoodświeżanie sugestia Nowe
W widoku zgłoszeń brak ważnej funkcji, auto-odświeżania. Trzeba użyć przycisku odświeżenia ..a powinno dziać się to samo i np. powiadamiać dźwiękiem.
Dziękujemy za zgłoszenie. Pracujemy nad dodaniem takiego mechanizmu, ale w tej chwili trudno mi powiedzieć kiedy będzie gotowe.