dwie uwagi:
1. "zaczepka" działa/jest rozumiana przez system jak zgłoszenie Klienta zewnętrznego i powoduje masową produkcję maili / powiadomień
2. przy dwóch osobach / pracownikach obsługujących czat i rozmawiajacych/piszących z dwoma różnymi Klientami robi się trochę masło maślane, bo każdy może zaglądać do rozmowy każdemu - tj rozmowa nie jest "podejmowana" przez konkretnego operatora/pracownika
działanie czatu
sugestia Rozwiązane
anonim
2018-03-09
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
faktycznie, zauważyliśmy wskazany przez Pana błąd i niebawem zostanie on rozwiązany. Co do drugiego problemu, myślimy również o wprowadzeniu możliwości informowania operatorów o tym, że ktoś już prowadzi rozmowę na czacie. Uwagi naszych Klientów są dla nas bardzo ważne, dlatego zachęcam do opublikowania Pana sugestii na naszym forum: https://sugester.sugester.pl/, aby inni użytkownicy również wyrazili swoją opinię na ten temat. Zapraszam także do śledzenia "Nowości" w Bazie Wiedzy. Dziękuję za uwagi i w razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam,
Katarzyna Sobańska
Głosów 0:
+
anonim
Komentarze
katarzyna
faktycznie, zauważyliśmy wskazany przez Pana błąd i niebawem zostanie on rozwiązany. Co do drugiego problemu, myślimy również o wprowadzeniu możliwości informowania operatorów o tym, że ktoś już prowadzi rozmowę na czacie. Uwagi naszych Klientów są dla nas bardzo ważne, dlatego zachęcam do opublikowania Pana sugestii na naszym forum: https://sugester.sugester.pl/, aby inni użytkownicy również wyrazili swoją opinię na ten temat. Zapraszam także do śledzenia "Nowości" w Bazie Wiedzy. Dziękuję za uwagi i w razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam,
Katarzyna Sobańska
2018-03-12 09:53
Dodaj komentarz