Wróć do https://sugester.pl ↩
Sugester

Prosimy o uwagi do Sugestera......


1 głos

Data ostatniego zakupu klienta i filtry

sugestia Rozwiązane

Kontrola częstotliwości zakupów klientów bywa utrudniona, jeśli w naszej bazie znajduje się kilka tysięcy klientów zakupowych.

Niestety nie ma możliwości, aby ustawić filtry w taki sposób, aby system wyświetlał klientów, którzy nie zrobili zakupu od np. 30 dni.
Gdyby wprowadzić "Datę ostatniego zakupu" z możliwością ustalenia dni wstecz (od jakiego czasu klient u nas nie zamawiał), swobodnie można by takie kontrolować wszelkie "spadki czy brak aktywności" regularnych klientów danej firmy.

Dla nas ta funkcja jest niezbędna. Myślę, że dla wielu firm handlowych również.
Jako Państwa klient, bardzo prosimy o wprowadzenie takiej funkcji do systemu.

anonim 2020-01-29
Odpowiedź główna

Dzień dobry, w Sugesterze, od planu Max, istnieje możliwość dostosowania systemu do wymagań Klienta. Jeśli brakuje pewnych funkcji, możecie Państwo drogą mailową przesłać nam dokładny ich opis, a wtedy my skonsultujemy z działem technicznym, czy będzie możliwe ich wprowadzenie, a jeśli tak, wycenimy zmiany. Zgłoszenia dotyczące automatyzacji będziemy przyjmować już w kwietniu, także jeśli Państwa prośba będzie nadal aktualna, zachęcamy do kontaktu na info@sugester.pl Pozdrawiamy

Głosów 1: + 1 anonim

Komentarze

katarzyna
katarzyna
Dzień dobry,

w Sugesterze, od planu Max, istnieje możliwość dostosowania systemu do wymagań Klienta. Jeśli brakuje pewnych funkcji, możecie Państwo drogą mailową przesłać nam dokładny ich opis, a wtedy my skonsultujemy z działem technicznym, czy będzie możliwe ich wprowadzenie, a jeśli tak, wycenimy zmiany. Zgłoszenia dotyczące automatyzacji będziemy przyjmować już w kwietniu, także jeśli Państwa prośba będzie nadal aktualna, zachęcamy do kontaktu na info@sugester.pl

Pozdrawiamy

2020-01-30 09:56


Avatar sugester medium
Tomasz
Pani Katarzyno,

Dziękujemy za odpowiedź.
Bardzo chcielibyśmy wprowadzić taką funkcję do systemu.

Kiedy i jak można się z Państwem skontaktować, aby omówić szczegóły dotyczące wprowadzenia zmian i ich wyceny?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Tomasz

2020-01-30 10:07


katarzyna
katarzyna
Panie Tomaszu,

serdecznie zapraszamy do kontaktu mailowego (na info@sugester.pl) na początku kwietnia.

Pozdrawiam

2020-01-30 10:12


Dodaj komentarz