Wróć do www.sugester.pl ↩

Sugester

Prosimy o uwagi do Sugestera......


7 głosów

Dołączanie korespondencji każdego rodzaju pod kartotekę klienta sugestia Rozwiązane

W Sugesterze jest możliwość automatyzowania pewnych działań za pomocą makr i filtrów. Między innymi można wysyłać automatycznie powiadomienia w odpowiedzi na zdarzenia, które występują w systemie, przykładowo powiadomienie klienta o zawieszeniu usługi powiedzmy z powodu zaległości płatniczych. I to jest super.
Niestety, tak wysłane wiadomości nie dodają się do historii korespondencji w kartotece klienta i to jest potężny brak, bo nie mamy pełnego obrazu współpracy z klientem, nie wiemy co i kiedy zostało mu wysłane.
W związku z tym postuluję o rozszerzenie wspomnianego mechanizmu o zapewnienie kompletnej historii korespondencji, najlepiej zarówno mail jak i SMS.
A szczytem rozkoszy byłoby, gdyby dało się synchronizować również powiadomienia z systemów zintegrowanych, np. Fakturownia.

anonim 2019-04-05 11:35
Odpowiedź główna

Dzień dobry, dziękujemy za sugestię. Z pewnością funkcje, które Pan opisuje, byłyby przydatne, dlatego na pewno je rozważymy kiedy tylko będziemy wprowadzali zmiany w karcie klienta i w powiadomieniach. Pozdrawiam.

Zgłoś naruszenie zasad
Głosów 7: + 7 anonim

Komentarze

katarzyna
katarzyna
Odpowiedź główna   Dzień dobry, dziękujemy za sugestię. Z pewnością funkcje, które Pan opisuje, byłyby przydatne, dlatego na pewno je rozważymy kiedy tylko będziemy wprowadzali zmiany w karcie klienta i w powiadomieniach. Pozdrawiam.

2019-04-08 09:37

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz



Dodaj nową sugestię

Pomoc

zachęcamy do zgłaszania uwag do Sugestera - dzięki temu możemy go ciągle udoskonalać więcej

  • Twoje głosy
  • Pozostało Ci 10 głosów
Odpowiadają na sugestie
zuzanna
katarzyna
Aktywni użytkownicy więcej »
ukr462973
ubo470753
Adam
damiansmal
pawel.makowiecki
ua.444959
uma355172
ub.469446
Mateusz
csdp
udk472745
Marzena Oniszczuk
Seba3008
uka280912
marcin
uk.438577