Czy jest możliwość ewidencji czasu realizacji zgłoszenia przez konsultanta? Ewentualnie czas według zegara plus pole typu: Czas podlegający rozliczeniu. oraz oczywiście raportowanie tego czasu per klient w zadanym okresie czasu. Dla mnie bardzo ważny aspekt HelpDesku.
Ewidencja czasu realizacji zgłoszenia
pytanie Rozwiązane
anonim
2016-02-07
Odpowiedź główna
Dziękujemy za zgłoszenie.
Najprościej będzie osiągnąć taki efekt wchodząc w menu Skróty > Rejestracja czasu. Wtedy włączy się timer, który po zamknięciu poprosi pracownika o opisanie wykonywanego zadania. Jeśli potrzebuje Pan innej funkcjonalności, to proszę o kontakt na szymon@sugester.pl - wszystkie uwagi są dla nas wartościowe.
Głosów 0:
+
anonim
Komentarze
szymon
Najprościej będzie osiągnąć taki efekt wchodząc w menu Skróty > Rejestracja czasu. Wtedy włączy się timer, który po zamknięciu poprosi pracownika o opisanie wykonywanego zadania. Jeśli potrzebuje Pan innej funkcjonalności, to proszę o kontakt na szymon@sugester.pl - wszystkie uwagi są dla nas wartościowe.
2016-02-08 10:15
Dodaj komentarz