Wróć do https://sugester.pl ↩
Sugester

Prosimy o uwagi do Sugestera......


0 głosów

Ewidencja czasu realizacji zgłoszenia

pytanie Rozwiązane

Czy jest możliwość ewidencji czasu realizacji zgłoszenia przez konsultanta? Ewentualnie czas według zegara plus pole typu: Czas podlegający rozliczeniu. oraz oczywiście raportowanie tego czasu per klient w zadanym okresie czasu. Dla mnie bardzo ważny aspekt HelpDesku.

anonim 2016-02-07
Odpowiedź główna

Dziękujemy za zgłoszenie.

Najprościej będzie osiągnąć taki efekt wchodząc w menu Skróty > Rejestracja czasu. Wtedy włączy się timer, który po zamknięciu poprosi pracownika o opisanie wykonywanego zadania. Jeśli potrzebuje Pan innej funkcjonalności, to proszę o kontakt na szymon@sugester.pl - wszystkie uwagi są dla nas wartościowe.

Głosów 0: + anonim

Komentarze

szymon
szymon
Dziękujemy za zgłoszenie.

Najprościej będzie osiągnąć taki efekt wchodząc w menu Skróty > Rejestracja czasu. Wtedy włączy się timer, który po zamknięciu poprosi pracownika o opisanie wykonywanego zadania. Jeśli potrzebuje Pan innej funkcjonalności, to proszę o kontakt na szymon@sugester.pl - wszystkie uwagi są dla nas wartościowe.

2016-02-08 10:15


Dodaj komentarz