Wróć do www.sugester.pl ↩ Sugester

Prosimy o uwagi do Sugestera......


0 głosów

Witam,

Jak są zgłoszenia i przy każdym jest strzałka którą je rozwijam i widzę opis. Przydałaby sie mozliwosc rozwinięcia wszystkich jednym ruchem.


Mateusz 2018-02-14 11:39 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Probowalam zarejestrowac się z dwoch sluzbowych maili
Obie proby nieudane . Jakie moga byc przyczyny.


anonim 2018-02-10 12:40 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
proszę podać mail bądź telefon - skontaktujemy się z Panią i wyjaśnimy tę sprawę.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Bug błąd Rozwiązane

Znalazłam Bug przy usuwaniu klientów :) chciałam usunąć klienta i wywaliło mnie do 404


ufr451531 2017-12-29 14:11 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

dziękuję za zgłoszenie. Skonsultowałam to z programistą - odezwę się do Pani w tej sprawie mailowo.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Integracja z postivo.pl sugestia Rozwiązane

Mamy smsy, mamy maile, ale brakuje możliwości wysyłania dokumentów tradycyjną pocztą.
Oczywiście wszystko za jednym kliknięciem :)

Pozdrawiam


uin201818 2017-12-23 19:41 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam,
ponieważ jest Pan pierwszą osobą zwracającą się z taką sugestią, proszę o zagłosowanie na ten pomysł Ze swojej strony będziemy monitorować tę sugestię. Zwiększająca się ilość głosów na ten post pozwoli nam sprawdzić zapotrzebowanie naszych Użytkowników, co przyspieszy wdrażanie danej funkcjonalności.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

opcja. ... dodaj interes ... mozesz dodać tylko jeden interes np. produkt. Kolejny produkt to nowy ineteres. Mam wrażenie, że sugestera tworzą ludzie niemający totalnego pojęcie o realiach rynku .... skupieni na kontrolowaniu współpracowników a nie kontrahentów


Adam 2017-11-26 22:53 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za uwagę. Interesy służą monitorowaniu historii finansowej klienta. Nie mamy u nas w programie jako takich produktów, dlatego rzeczywiście na tę chwilę trzeba dodawać pozycje w interesach oddzielnie. Natomiast będziemy myśleć w przyszłości o dodawaniu produktów do Sugestera. Jak tylko się pokażą w systemie, będziemy o tym informować naszych klientów. Także prosimy o cierpliwość :)

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Automatyzacja - filtry maili sugestia Rozwiązane

Automatyzacja > Filtry maili - możemy dodać pole ,,przypisz do klienta"? Czyli jak przychodzi mail to dzięki filtrowi oprócz przypisania działu, użytkownika i katalogu, można jeszcze przypisać mail do konkretnego klienta.


csdp 2017-11-22 09:39 1 komentarz
Odpowiedź główna

W Sugesterze standardowo jeśli mamy danego klienta w bazie i ma on w kontaktach zapisany swój adres mailowy, to za każdym razem kiedy będzie wysyłał do nas wiadomość z tego adresu, podepnie się ona do profilu tego klienta. Jeśli dodatkowo w profilu klienta uzupełnimy pole Domena, to jeżeli klient napisze z innego adresu mailowego, ale w tej samej unikalnej domenie, to system automatycznie przypisze go do odpowiedniego klienta, który posiada już kontakt w tej domenie. W przypadku adresów mailowych typu @gmail.com, @wp.pl itd jeżeli klient pisze do nas z innego adresu mailowego niż dotychczas, zawsze można go z pozycji inboxu przypisać ręcznie do określonego klienta, korzystając z ikonki koła zębatego po prawej stronie posta i opcji Utwórz/Dołącz klienta.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Brakuje mi dodatkowego elementu "aktywność" (mimo, że opcja dodaj aktywność do kontaktu jest) , który powinien być wyświetlany na liście "Ostatnia aktywność" a tu wyświetlają się emaile a nie aktywności, które są bardzo istotną częścią relacji z klientem np. SPOTKANIE, TELEFON, LIST, SMS itp. Stwarza to problem raportów i analiz bo np. jakbyś chciał wyświetlić klientów z ostatnią aktywnością to system pominie wszystkie dodane notatki/aktywności np. spotkania u klienta, czy telefon z dnia wczorajszego.
Brakuje również dodatkowego przycisku w DASHBOARD, który skrócił by czas wprowadzenia takiej aktywności np. kiedy dzwoni klient. Sugester jakby skupiał się tylko na kontaktach wirtualnych a nie realnych a to chyba jeszcze istotny element pracy np. handlowca. no może w nieodległej przyszłości nie trzeba będzie wychodzić i spotykać ludzi bo wszyscy będziemy żyli w świecie wirtualnym :-)
Element powinien być też wyraźnie widoczny jako rodzaje aktywności w karcie klienta a nie gdzieś jako mało istotna notatka z lewej strony.


Adam 2017-11-15 21:37 1 komentarz
Odpowiedź główna

Przepraszamy za opóźnienie w odpowiedzi. Ale mamy za to dobrą wiadomość:) Za chwilę pokaże się w Sugesterze nowy raport aktywności usera, gdzie będą widoczne wszystkie aktywności danego usera, uwzględniające wszystkie maile, zadania, notatki, spotkania i każdą inną aktywność dodaną ręcznie do profilu klienta. W nowym raporcie będzie można wyświetlać takie informacje per user i w porównaniu z innymi userami z teamu/działu. Także znacznie ułatwi to analizę pracy każdego pracownika.
Natomiast jeśli chodzi o dodatkowy przycisk na dashboardzie, to na chwilę obecną nie chcielibyśmy go dodawać, a to tylko dlatego, że planujemy, by w niedalekiej przyszłości dashboard był konfigurowalny per konto i żeby każdy nasz klient miał wpływ na to, co ma mu się na dashboardzie wyświetlać. Nie podam niestety na ten moment konkretnego terminu zmian, ale są to plany na bliższą przyszłość :)

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów
Sugestia2

Po prostu szybciej i wygodniej :-). Przyciski warto ustawić w kolejności alfabetycznej.

P.S. Proszę usunąć wcześniejszą sugestię.


2017-11-09 11:13 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. Staramy się, by nasz program był funkcjonalny i przejrzysty, dlatego zdecydowaliśmy, by możliwość wyboru dodatkowych opcji na karcie klienta była w formie rozwijanej listy. Nie wszyscy nasi klienci korzystają ze wszystkich buttonów, a zależy nam by Sugester był uniwersalnym narzędziem. Oczywiście jeśli sugestia zdobędzie poparcie, pojawi się na pewno w systemie :)

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
5 głosów
Sugester

Na liście pojawia się "/1" która oznacza, że coś się działo. Ale ważne kiedy to się działo, nie tylko ile razy.


bgluchow 2017-11-07 18:25 1 komentarz
Odpowiedź główna

Przepraszamy za późną odpowiedź. Dziękujemy za zgłoszenie. Postaramy się rozwiązać sytuację jak najszybciej.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Jeśli wysyłamy mail do klienta z automatu, przez nasz inny system, z BCC do Sugestera, to Sugester nie potrafi przypisać go do odpowiedniego klienta.
Widocznie patrzy tylko na nadawcę (nasz system) a nie patrzy do kogo poszedł mail.

Musimy ręcznie przypisywać takie maile do poszczególnych klientów co jest mocno uciążliwe :(
Chciałbym prosić, żeby pole "To" także było analizowane pod kątem przypisania do klienta.


bgluchow 2017-11-03 17:43 1 komentarz
Odpowiedź główna

Przepraszamy za późną odpowiedź. Sugestia fajna, dziękujemy. Jak tylko zbierze ona większe poparcie, pomyślimy o jej wdrożeniu do Sugestera. O wszystkich nowościach informujemy naszych klientów w naszej bazie wiedzy http://pomoc.sugester.pl/Nowosci-w-systemie

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
2 głosów

Po pierwsze programy pocztowe często wycinają zdalną zawartość.
Po drugie - zdalna zawartość znacznie zwiększa prawdopodobieństwo trafienia do SPAMu.


anonim 2017-11-02 17:51 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujemy za cenną uwagę. Na pewno ten pomysł niebawem zostanie wdrożony.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Sztuczna inteligencja w chat-cie sugestia Rozwiązane

Sztuczna inteligencja, automatyzacja, to teraz modny trend.

Ciekawym pomysłem byłaby możliwość podpięcie pod Chat,
jakiegoś zewnętrznego bota.

W Facebooku jest to za darmo, to może synchronizacja Czatu
z Facebook Messenger i podpięcie Bot-a z FB

Dodatkowo Facebook Messenger staje się coraz bardziej popularny
do komunikacji, to może sensowne byłoby podpięcie się do niego?


anonim 2017-10-31 12:43 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
5 głosów

Automatyzacja z IFTTT sugestia Rozwiązane

Przydała by się większa elastyczność, możliwość wymiany danych i integracja z zewnętrznymi systemami.
Możliwość automatyzacji z https://ifttt.com/.


anonim 2017-10-31 12:37 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Witam serdecznie,
dziękujemy za trafną sugestię.
Jeżeli pojawi się zainteresowanie ze strony użytkowników powyższym tematem, to będziemy myśleć nad wdrożeniem takiej integracji.
Pozdrawiam ciepło.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dublowanie Tagów sugestia Rozwiązane

Żądanie dodania tagu w przypadku istnienia tagu powoduje jego dodanie niezależnie od tego czy już jest czy nie.


2017-10-27 15:52 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos
Screenshot 2017 10 27 progressenergy klienci   sugester

Zamiast flag krzyżyki do usunięcia.


2017-10-27 15:20 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam serdecznie,
dziękujemy za trafną sugestię.
Jeżeli pojawi się zainteresowanie ze strony użytkowników powyższym tematem, to będziemy myśleć nad wdrożeniem aktualizacji programu.
Pozdrawiam ciepło

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Wyszukiwanie po części słowa sugestia Rozwiązane



Przykład zastosowania: Chcę znaleźć klienta urząd w jakimś mieście (gmina, miasto, starostwo, GOK). Kojarzę miejscowość, ale okazuje się, że w nazwie podmiotu jest odmieniona przez przypadki a nie w mianowniku. Podobnie z nazwiskami.

Wyszukiwanie po całym wyrazie powoduje, że trzeba wpisywać wszystkie przypadki.


2017-10-27 14:44 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
opcja wyszukiwania Klientów po fragmencie słowa ponownie pojawiła się w programie.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Jeden kontakt kilka maili? sugestia Rozwiązane

Czemu kontakt nie może mieć kilku maili? Nasz klient czyta zarówno mail bezpośrednio do siebie jak i przesyłany przez asystentkę z biuro@biuro. Może możnaby mieć dwa w jednym kontakcie?

Powoduje to dodatkową uciążliwość. Przy imporcie bazy danych rekordy z dwoma mailami są odrzucane i taki rekord trzeba wpisywać ręcznie.


2017-10-27 14:18 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam,
dlatego jest rozróżnienie w systemie na klientów i kontakty. Jeden Klient może mieć wiele kontaktów czyli kilka adresów mailowych czy też numerów telefonów.
Przy imporcie kontaktów do klientów każdy kontakt musi być zapisany jako osobny rekord. Wtedy nie powinno być błędów.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dzień Dobry

W wyszukiwaniach zaawansowanych nie ma tagów w liście rozwijanej. Chciałbym wpisać tag zawiera "xyz" i móc wybrać "Wszystkie poza spełniającymi warunki"


2017-10-27 13:58 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię, proszę o głos tej sprawie, a także o komentarze korygujące i opisy. Oddawanie głosów na ten post pomoże sprawdzić Nam zapotrzebowanie Użytkowników na wprowadzenie tego typu udogodnienia.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
2 głosów

Czat - dodanie dzwięku sugestia Rozwiązane

Ile razy bywa że piszecie na czacie z Panią Zuzanną z sugestera, nagle przeskakujecie po oknach lub ktoś Was zagada i zapominacie o otrzymanej wiadomości...?

Sugeruje proste dźwięki z możliwością wyłączenia ich przez Klienta, tak aby "pałaszując" inne strony wiedział że ktoś do niego napisał.


Damian 2017-10-25 12:37 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
będziemy mieli tą sugestię na uwadze. Jak tylko pozwoli na to czas przyjrzymy się jej bliżej. Obecnie trafi ona na kolejkę zadań oczekujących na realizację.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Witam,

Sugeruje rozbudować automatyzację filtrowania wiadomości, o możliwość filtru na podstawie czy wiadomość posiada załącznik.

Często bywa tak, że dostaje masę wiadomości od jednego Kontrahenta, a tylko w jednej wiadomości na 15 wysyła np. fakturę co ułatwiłoby przekazanie wiadomości do odpowiedniej osoby/katalogu/ etc


Damian 2017-10-25 12:33 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam,
dziękujemy za trafna sugestię, prosimy o głos w tej sprawie. Oddawanie głosów na ten post pomoże sprawdzić Nam zapotrzebowanie Użytkowników na wprowadzenie tego typu udogodnienia.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
2 głosów

Pierwsze kliknięcie ustawia klientów tak, że na górze listy mamy takich z którymi kontakt był najdawniej.
Mało przydatne.

Drugie kliknięcie ustawia klientów w dobrej kolejności, ale ... na górze listy są ci, z którymi kontaktu nie było nigdy.
Trzeba przebijać się przez kilkadziesiąt stron, żeby znaleźć klienta, z którym kontakt był przed chwilą...

Proszę o potraktowanie przy sortowaniu "NULL" jako "0000-00-00" - to rozwiąże problem.


bgluchow 2017-10-16 10:43 5 komentarze
Odpowiedź główna

Witam, dziękuję za zgłoszenie. Mamy świadomość takiego działania systemu i w najbliższym czasie planujemy poprawić sortowanie. Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Zespoły projektowe sugestia Rozwiązane

W jaki sposób można przypisać jedno zadanie dwóm lub więcej osobom, z podziałem na role.
Póki co testuję Sugestera+Fakturownię, więc być może moja niewiedza wynika z krótkiej praktyki. Jeśli jest takie rozwiązanie - poproszę o podpowiedź.
Pozdrawiam
Darek


2017-09-28 15:57 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, proszę stworzyć grupę (ustawienia-> użytkownicy -> grupy). Następnie zadanie przydzielić do tej grupy.
Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Klienci CRM wyświetlane pola sugestia Rozwiązane

Dzień dobry,

przy dodawaniu nowego klienta bardzo brakuje nam możliwości ograniczenia przez administratora liczby wyświetlanych pól.
Nasi doradcy potrzebują uzupełnić powiedzmy do 10 pól, a kilkadziesiąt, które są standardowo rozpraszają uwagę Doradcy i zniechęcają do uzupełniania bazy.


marcin 2017-09-12 15:33 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

istnieje możliwość ukrycia niepotrzebnych pól w edycji Klienta. Załączam artykuł z naszej Bazy Wiedzy z instrukcją: http://pomoc.sugester.pl/6583652-Wewnetrzna-samodzielna-konfiguracja-i-dostosowanie-systemu-do-wlasnych-potrzeb-za-pomoca-javascript-i-CSS#example_5 Opcja ta jest dostępna od planu MAX

Pozdrawiam

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

S sugestia Rozwiązane

G


uAr470364 2017-09-09 12:04 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
2 głosów

Do tej pory korzystalem z Thunderbirda i Outlooka. Obydwa te programy oferuja mozliwosc podzielenia Inbox na dwie czesci.
Na gornej czesci ekranu znajduje sie lista maili a na dole podglad tresci maila. Klikajac w kolejne maila na gorze ekranu ponizej mamy podglad ich tresci i zalacznikow.
Przyspiesza to proces podejmowania decyzji co z nowym mailem zrobic. Nie musze maila otwierac , wystarczy ,ze go ''podswietle''.
Natomiast w historii komunikacji z klienem ulatwilo by to proces szukania jakiejs tresci lub zalacznikow ,ktorych dokladnej nazwy nie znamy.
Klikamy sobie mail po mailu w gornej czesci ekranu a na dole wyswietla sie tresc i nazwy zalacznikow.


2017-08-24 11:53 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Witam serdecznie,

dziękujemy za trafną sugestię.

Jeżeli pojawi się zainteresowanie ze strony użytkowników powyższym tematem, to będziemy myśleć nad wdrożeniem aktualizacji programu.

Pozdrawiam ciepło

Zgłoś naruszenie zasad więcej »

Pomoc

zachęcamy do zgłaszania uwag do Sugestera - dzięki temu możemy go ciągle udoskonalać więcej

  • Twoje głosy
  • Pozostało Ci 10 głosów
Odpowiadają na sugestie
arturop
zuzanna
artur.juzwik
sylwia
michal
todo
mariaseta
pdryl
marcin
maciejp
Aktywni użytkownicy więcej »