0 głosów

opisy title zgodne z kartami w CRM sugestia Rozwiązane

obecnie jest tak, że obojętnie jaka karta w sugester ma titile w zakładce przeglądaki Nazwa firmy - Sugester
co gdy mamy kilka kart otwartych utrudnia nawigacje mamy 4 zakładki z tiitle (Nazwa firmy Sugester) można by zrobić żeby dymicznie w tiitle zakładki wstawiała sie nazwa karty/stsrony otwartej z sugestera.
Wtedy gdy mamy wiele okien w przeglądarce łatwiej nam sie poruszać to jest prosta zmiana


ukm440198 2017-03-08 13:35 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. To bardzo dobra uwaga. Przedyskutujemy tę kwestie w zespole i postaramy się dodać taką opcję w niedługim czasie. Proszę śledzić nasze poczynania w kategorii Nowości w naszej bazie wiedzy : http://pomoc.sugester.pl/Nowosci-w-systemie

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

brakuje szybkiej wyszukiwarki klientów/kontaktów
trzeba ręcznie wchodzić w klienci i dopiero szukaj


ukm440198 2017-03-08 12:59 1 komentarz
Odpowiedź główna

Jest możliwość wstawienia okienka szybkiego wyszukiwania Klientów. Bardzo proszę o kontakt na helpdesk@sugester.pl , pomożemy to ustawić.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Mile widziany byłby button tworzenia "notatki" na głownym pasku nawigacyjnym u klienta, aby przyśpieszyć działanie w obrębie klienta.
tak jak mamy +zadanie +mail


ukm440198 2017-03-08 12:57 1 komentarz
Odpowiedź główna

Panie Krzysztofie,

rzeczywiście nie ma buttona na głównym pasku, jednak wydaje nam się, że rozwijana lista nie spowalnia znacząco pracy. W tym momencie taka zmiana jest możliwa w planie Enterprise z dodatkowo wykupionymi godzinami na wdrożenie.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Otwieram profil klienta, którego dodałem -> klikam "edytuj" -> rozmyślam się i chcę jednak anulować wprowadzanie jakichkolwiek zmian, więc klikam strzałkę powrotną przy "Zapisz" -> cofa mnie nie do profilu klienta ale do wyszukiwania klientów... DO POPRAWY


ums449223 2017-03-08 11:56 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam,
dziękujemy za sugestię. Obecnie rzeczywiście strzałka cofa do listy Klientów a nie do karty Klienta. Zdecydowaliśmy się na takie rozwiązanie, ponieważ dla większość naszych Klientów było ono praktyczniejsze. Jednak w przyszłości być może to zmienimy, jeśli tylko sugestia wzbudzi zainteresowanie.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Integracja API z Zapier sugestia Nowe

Prosta sprawa a otworzy Wam droge do integracji z setkami zachodnich aplikacji, sam czekam z niecierpliwoscia, aby podlaczyc sklep Magento i system ticketowy Freshdesk, a w glowie juz kolejna idea, aby zautomatyzowac przekazywanie interesow i/lub zadan wprost z formularzy


gsmdoktor 2017-03-08 09:21 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. Na pewno w przyszłości planujemy taką integrację, jednak nie jest to możliwe w najbliższym czasie. Jeśli pomysł zostanie wdrożony, wszyscy nasi klienci będą o tym powiadomieni.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Brak opcji przekładania terminu zadań lub jest to gdzieś bardzo ukryte
mam telefon na dziś, dzwonię do klienta i mam info że mam zadzwonić za tydzień
bardzo długo zajmuję zmiana daty wykonania zadania
może w widoku zadania koło daty wykonania krótki przycisk przełóż na inny termin?
teraz jest tak, że muszę kliknąć edytuj zadanie, więcej opcji i dopiero mam tam termin wykonania


ukm440198 2017-03-06 10:33 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękuję za sugestię. Myślę, że uda nam się wdrożyć taką zmianę w niedługim czasie, także proszę sprawdzać nowości:)

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Zadania współdzielone sugestia Rozwiązane

Warto dodać możliwość współdzielenia zadania przez kilku pracowników. Czasami chcemy widzieć kto zrobił zadanie, które mu zleciliśmy (np. doładowanie/spotkanie etc. Czasami zadania dotyczą ogólnie klienta i kilku pracowników jednocześnie (New Buisness Manager zleca np. audyt konta). Warto to dodać lub ułatwić proces (bo ja nie znalazłem tej możliwości).


ukm440198 2017-03-06 10:22 7 komentarze
Odpowiedź główna

W Sugesterze jest to rozwiązane grupami, czyli tworząc grupę można przypisać jedno zadanie kilku osobom. Załączam link do podpowiedzi z naszej bazy wiedzy
http://pomoc.sugester.pl/4609984-Zadania-przydzielone-do-kilku-uzytkownikow-grupy-uzytkownikow-

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

dodawanie notatki sugestia Rozwiązane

teraz jak dodajemy notatkę to otwiera się nowa strona
a może zrobić takie mini okno jak tworzymy zadanie wtedy widzimy w tle dane kontaktu i ew. możemy się wspomóc
jest też szybciej


ukm440198 2017-03-03 15:23 1 komentarz
Odpowiedź główna

Rzeczywiście to bardzo dobra sugestia, postaramy się zmodyfikować dodawanie notatek do klienta. Pewnie nie pojawi się to od razu w systemie, ale proszę śledzić nasze zmiany.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

dobrze by było żeby domsylnie odpowedzialna osobą za tworzenie był tworzący bo tak ręcznie trzeba zmieniać zawsze z brak na siebie


ukm440198 2017-03-03 15:14 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Dziękuję za sugestię. Na potrzeby naszych klientów zmieniliśmy właśnie, żeby pole Przydziel do było puste. Nasi klienci argumentowali to tym, że częściej tworzy się zadania dla kolegów/koleżanek z teamu niż dla siebie. Nie będziemy chcieli tego niestety ponownie zmieniać. Takie ustawienia są natomiast dostępne przy customizacji w planie Enterprise.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

widok klientów sugestia Rozwiązane

gdy mamy więcej niż 20 rekordów i klika podstron
przydałaby się opcja zaznacz wszystkich, bo tak możemy tylko tych z widok 1 i dopiero wykonać operację lub np. zmienić dział
przydałaby się opcja wyświtlaj x rekordów


ukm440198 2017-03-03 14:15 4 komentarzy
Odpowiedź główna

Tak, dokładnie. Wchodząc w Opcje wyświetlania w prawym rogu na liście klientów, można zaznaczyć do 100 rekordów wyświetlanych na stronie. Tutaj jest to opisane:
http://pomoc.sugester.pl/3234784-Jak-zmieniac-kolejnosc-wyswietlania-i-widocznosc-kolumn-w-klientach-CRM

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

W klientach i kontaktach, nie ma możliwości znalezienia kontrahenta po dacie dodania, jest tylko sortowanie. Proponował bym aby zrobić kalendarz wysuwany po kliknięciu w 'data dodania', że będziemy mogli sobie ustawić zakres np. kontrahentów z czerwca 2016.


ukm440198 2017-03-03 11:12 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. To ciekawa opcja, o którą rzeczywiście klienci pytają, dlatego dodaję ją do naszej listy nowych funkcji. Jak tylko opcja pojawi się w Sugesterze, będziemy o niej informować naszych klientów.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

witam teraz mamy notatkę w karcie kontrahenta jak chcemy dodać nową to musimy klikać edytuj
przydało by się po prostu to zamienić na komentarz

i dodac przycisk dodaj komentarz i potem mamy lisę komenatrzy
np. zadzwonić potem bo coś, oferta zmieniona bo x itd.
albo zostawić notatkę i dodać opcję komentarza
jest to istotne jak kontaktujemy się z klientem w celu sprzedaży kilka razy na rok , wtedy mamy historię kontaktu


ukm440198 2017-02-16 11:53 4 komentarzy
Odpowiedź główna

witam, w zakładce Klienci oprócz notatki głównej, którą - dodając rzeczywiście trzeba edytować klienta - mają Państwo możliwość dodania notatek dodatkowych. W łatwy sposób mogą one funkcjonować jako komentarze i tworzyć historię kontaktu. Aby dodać taką notatkę, wystarczy rozwinąć strzałkę przy przycisku Wyślij mail na karcie klienta.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

WRGF sugestia Nowe

na by dodać przycisk typu "Zgłoś jako SPAM". Taki element będzie zwinięty. Pokaże się napis "Ten element oznaczono jako spam" odnośnik "pokaż". Moderatorowi forum


ugo448869 2017-02-15 17:25 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

YT sugestia Nowe

Dirty Dancing - Time Of My Life
LaLoNgCaT
LaLoNgCaT


ugo448869 2017-02-15 17:24 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Pole "stanowisko" w stopce emaila sugestia Rozwiązane

Cześć, niektórzy użytkownicy lubią swój tytuł zawodowy (magister, inżynier, architekt) i koniecznie chcą się nim podpisywać - przydałoby się takie pole w Edycji użytkownika.

pozdrawiam,
Krzysztof


k.surowiec 2017-02-14 06:35 0 komentarzy
Odpowiedź główna

Witam, dziękujemy za sugestię. Na chwilę obecną można dodać tytuł przed imieniem użytkownika, pojawi się on w stopce. Być może w przyszłości pojawi się osobne pole do wpisania tytułu w edycji usera, jak tylko sugestia wzbudzi zainteresowanie wśród pozostałych klientów.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Logo strony pytanie Rozwiązane

Witam

bawię sie od kilku dni konfiguracją mojego Sugestera, jakims cudem zainstalowałem pingwina jakomlogo i nijak nie umiem teraz tego zmienić, ani znaleźć miejsca do zmiany.

Pozdrowienia


Piotr 2017-02-12 22:57 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Żeby zmienić/usunąć logo na forum, należy wejść w Ustawienia>Konfiguracja feedbacku>Dostosowanie wyglądu. Przy wklejonym logo znajduje się ikonka kosza. Gdyby miał Pan dodatkowe pytania, jesteśmy do dyspozycji.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
2 głosów

Usprawnienie SMS sugestia Rozwiązane

Skoro jest już integracja z SMSapi.pl to może ją jeszcze bardziej wykorzystać? Widziałbym możliwość wysyłania sms z sugestera w module crm np. z ikonką "wiadomości" obok numeru telefonu klienta.

Przydałaby się też taka bramka sms z logowaniem (kto wysłał, do kogo, jaka treść i kiedy) oczywiście na koncie klienta w crm byłby ślad wysłania sms, ale niech będzie też możliwość wysłania sms bez przypisania klienta. Oczywiście żeby móc wysyłać sms, użytkownik musiałby mieć dane uprawnienia.

W samych ustawieniach integracji, brakuje mi jeszcze wpisania "Pola nadawcy" API smsapi zezwala na takie coś. Miło by było gdyby opcjonalnie były też ustawienia tzw. bezpiecznych godzin, czyli w tym przedziale czasowym sms byłby wysyłane, aby nikt nikomu o 2 w nocy nie wysłał sms, albo czasem nawet o 8 rano dla niektórych może to być za wcześnie ;)


Rimset 2017-01-21 02:12 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Potrzebna jest pilnie opcja BLOKADY możliwości otwierania starych, zamkniętych wątków.

Jak wątek jest zamknięty a klient an niego odpowiada po 2 miesiącach, to taka wiadomość jest nie od odszukania.

Takie maile bardzo ciężko odnaleźć, szczególnie, że się pojawiają w inboksie osoby która zamykała - a ona już może np. nie pracować

Jak wątek jest zamknięty, to ma być zamknięty i jak klient odpowie, to niech się tworzy NOWY.


uwo374497 2017-01-18 09:58 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Widok wszystkie - filtry sugestia Nowe

Przydałoby się wyciągniecie popularnych filtrów z zaawansowanego wyszukiwania. W naszym przypadku -> Przypisana osoba


anonim 2017-01-06 13:36 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za zgłoszenie. Niestety na chwilę obecną nie planujemy zmian widoku filtrów w inboxie, założenie było takie, żeby wszystkie filtry znajdowały się w jednym miejscu, by wyszukiwanie było intuicyjne i nie wymagało zbyt wielu akcji na koncie.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Skoro coś ma status w trakcie to znaczy, że jest załątwiane i nie powinno wpadać do opóźnionych.


anonim 2017-01-06 13:33 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy bardzo za sugestię. Na chwilę obecną nie planujemy niestety w tym względzie zmian, ponieważ przy statusie np "w trakcie" mają Państwo możliwość odłożenia maila na później, co spowoduje, że nie trafi on do "opóźnionych". Aby odłożyć mail na inną datę wystarczy kliknąć ikonkę trybiku po prawej stronie wiadomości i wybrać "Przesuń na konkretną datę". Mam nadzieję, że to rozwiązanie będzie pomocne.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Problem pojawia się przy przeglądaniu widoku Wszystkie, gdyby była możliwość przyporządkowania koloru etykiety do osoby odpowiedzialnej ułatwiło by to pracę.


anonim 2017-01-06 13:31 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. Będziemy myśleć o rozróżnieniu graficznie maili przypisanych do odpowiednich userów, ale raczej będzie to rozróżnienie przy pomocy avatarów użytkowników, nie kolorów. Proszę śledzić zmiany w Sugesterze http://pomoc.sugester.pl/Nowosci-w-systemie

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dzięki temu lista maili byłaby bardziej czysta. W przypadku dużej ilości maili taka opcja ułatwi pracę.


anonim 2017-01-06 13:29 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. Jak tylko zbierze ona poparcie naszych klientów, będziemy myśleć o jej wdrożeniu do systemu.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dzień dobry,

sugerował bym wdrożenie auto-zapisu do pisanych e-maili. Obecnie jeżeli piszemy e-maila i z niego wyjdziemy lub wyłączymy przeglądarkę lub cokolwiek innego się wydarzy, nasz pisany e-mail przepada. Miło będzie gdy sam się zapisze i będziemy mogli do niego w każdej chwili wrócić.


anonim 2016-12-30 14:55 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
2 głosów

Kalendarz Google inegracja sugestia Rozwiązane

Sugeruję wdrożenie integracji z kalendarzem Google oraz google aps dla firm? Przydałaby się taka możliwość, szczególnie na czas gdy nie ma jeszcze aplikacji mobilnej sugestera.


anonim 2016-12-22 12:42 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękuję bardzo za tę sugestię. Rzeczywiście nasi klienci coraz częściej dopytują się o tę funkcjonalność, więc dodajemy ją do naszej listy planów wdrożeniowych. Proszę śledzić nasze zmiany na stronie pomoc.sugester.pl w kategorii Nowości.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Możliwość dodania krótkiej notatki przy każdym wątku. Notatka miałaby się wyświetlać po najechaniu w formie dymku tak jak to jest w sugesterze w przypadku znaków zapytania.


anonim 2016-12-15 16:21 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Dziękujemy bardzo za sugestię. W chwili obecnej Sugester oferuje zapisywanie krótkich notatek przy każdym mailu w wątku w formie komentarza wewnętrznego. Jest on wyróżniony graficznie w całym wątku, więc łatwo go odnaleźć. Polecam korzystanie z tego rozwiązania.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »