0 głosów

hej sugestia Rozwiązane

witam


osa 2017-07-10 01:12 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

W przypadku generowania raportu czasu pracy przy jednym projekcie, po przekroczeniu 1000 godzin łącznie, raport pokazuje że cały zespół pracował tylko jedną godzinę w ciągu ostatnich miesięcy


ubi407297 2017-07-06 11:04 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam,

dziękujemy za zgłoszenie. W celu weryfikacji problemu proszę o kontakt na adres mailowy: info@sugester.pl. Proszę też o podanie linku do przykładu takiej sytuacji oraz o udzielenie dostępu dla pomocy technicznej.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

testowa sugestia sugestia Rozwiązane

żeby sobie postestować


2017-06-06 15:00 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Jak widać działa :)

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

FP Likebox obok RSS sugestia Nowe

Ciekawym pomysłem jest umieszczenie wpisów z bloga klienta przez RSS. Można było by to rozszerzyć o kanały social jak Facebook / Twitter


2017-05-07 03:13 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. Przedyskutujemy tę propozycję w zespole i damy znać, czy będziemy dodawać taką funkcjonalność :)

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Jestem nowy w sugesterze i dopiero go poznaję, ale już widzę, że brakuje mi ważnej funkcji w sprzedaży, czyli wysylka oferty (interesu) do klienta bezpośrednio w systemie. Można oczywiście wydrukować pdf (już nauczyłem się tworzyć szablon oferty), ale mimo wszystko jest to okrężna droga.
Natomiast chyba brakuje, albo jeszcze nie wiem jak wstawiać w szablon własne pole (np. z wybranymi usługami)


2017-05-07 02:26 1 komentarz
Odpowiedź główna

Oferty rzeczywiście nie da się w tym momencie wysłać bezpośrednio z systemu - należy ją pobrać i zapisać PDF u siebie na komputerze. Następnie wysłać.
Natomiast jeśli chodzi o własne pole w szablonie - najpierw trzeba dodać takie pole do interesu. Później informacja zapisana w tym polu pojawi się na szablonie.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Nie aktywny link błąd Rozwiązane

W poście:
http://pomoc.sugester.pl/4062720-Wysylanie-newslettera-dodawanie-linkow-kodow-kampanii-z-google-analytics-oraz-wklejanie-zdjec
jest informacja:
"A jeżeli kod z Google Analytics chcemy połączyć z otagowaniem odbiorców (opisanym tutaj w naszej bazie wiedzy), będzie on miał formę jak poniżej"
Po przejściu do linku z bazy wiedzy pojawia się informacja "Private post!"
Poproszę dostęp do w.w. informacji.


Seba3008 2017-05-05 17:40 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Bardzo dziękujemy za informację. Rzeczywiście post był prywatny, ale już go udostępniliśmy naszym Klientom.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Chciałbym wyłączyć chat dla tabletów i smartfonów.
Jak to zrobić?


2017-05-01 19:51 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Ustawienia Sugestera są takie same dla wszystkich urządzeń, czyli jeśli włączy Pan czat na komputerze, będzie on włączony również na urządzeniach mobilnych. W tym momencie nie ma możliwości rozdzielenia tych ustawień. a dlaczego chciałby Pan wyłączyć czat na urządzeniach mobilnych?

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Dzień dobry
czy jest możliwe utworzenie w Sugesterze raportu pokazującego historię wizyt u danego klienta (chodzi nie tylko o raport z datą i tytułem wizyty, ale także o to, aby zobaczyć treść wpisu z tej wizyty)? Taki raport byłby dla nas bardzo pomocny


Marzena Oniszczuk 2017-04-20 11:57 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. W tym momencie nie mamy takiego raportu. Jeśli jednak sugestia zyska uznanie wśród naszych Klientów, wprowadzimy taki raport w przyszłości.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Aktywność sugestia Rozwiązane

Wprowadzam aktywność na danym Kliencie. Wracam do listy Klientów i niestety w kolumnie "Ostatnia aktywność" brak jakiegokolwiek śladu po wprowadzonej aktywności. Jest to mylące w momencie gdy sprawdzam daty ostatniego kontaktu.


Adrian Stenka 2017-04-13 14:09 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. W kolumnie ostatnia aktywność odnotowują się tylko aktywności z czatu, skrzynki mailowej oraz wykonanych rozmów telefonicznych. Nie przenoszą się tu aktywności a karty Klienta. Na chwilę obecną nie planujemy zmian w tych założeniach.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Lista zadań sugestia Rozwiązane

Po przejściu w zakładkę zadania wyświetla się lista wszystkich zadań - tych otwartych oraz tych już rozwiązanych. Czy nie byłoby lepiej, gdyby pojawiały się tam tylko nowe zadania?
Widok tych już rozwiązanych niepotrzebnie utrudnia pracę - oznaczenie wykonania jest mało widoczne i łatwo wejść w zadanie, które już zostalo wykonane.


2017-04-05 12:44 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, rzeczywiście przez chwilę pojawiły się w zakładce Zadania wszystkie taski - otwarte i zamknięte, ponieważ wydawało nam się, że dzięki pełnemu obrazowi wszystkich zadań, będzie nimi łatwiej zarządzać. Słuchając jednak głosu naszych klientów, wycofaliśmy te zmiany, gdyż okazało się, że domyślny widok tylko zadań otwartych jest dla Państwa bardziej przejrzysty. Cieszymy się, że nasi klienci są czujni i szybko dają nam znać, jeśli zmiana nie przypadła im do gustu:)

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów
Zmiany%20suggester

widok notatki sugestia Rozwiązane

notatki nie są widoczne dla innych , dodatkowo są w taki miejscu że ich nie widać, proponuje zmiany jak w załączniku


2017-04-04 15:33 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. Jeśli chodzi o zmianę miejsca jakiegokolwiek pola na karcie klienta, jesteśmy to w stanie zrobić dla Państwa javascriptem. Wystarczy tylko zlecić nam taką zmianę. W tym celu można się z nami kontaktować na adres info@sugester.pl.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów
Inbox%20suggester

prosimy aby w skrzynce odbiorczej inbox był zawsze widoczny rozwinięty tak jak w załączniku


2017-04-04 10:28 1 komentarz
Odpowiedź główna

Nie ma problemu. Poinformuję Państwa jak zmiana zostanie wprowadzona.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
4 głosów

Witam,
Przy odbieraniu maili przez sugestera (helpdesk), w zaciągniętych wiadomościach brakuje załącznika jeśli ma on format .eml (wiadomość z outlooka).
Skutkowało już to kilkakrotnie nieporozumieniem z Klientem, który niestety w takiej formie przesyła czasami informacje.

Na serwerze poczty wiadomość e-mail taki załącznik posiada.


anonim 2017-04-04 10:25 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam. Rzeczywiście nie ma w tym momencie możliwości odbioru w Sugesterze załaczników o formacie .eml . Planujemy jednak to zmienić. Poinformujemy o tym w naszych nowościach: http://pomoc.sugester.pl/Nowosci-w-systemie

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów
Img 2451

Złe wyświetlanie w safari błąd Rozwiązane


2017-04-01 09:45 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za zgłoszenie. Juz pracujemy nad poprawieniem wyświetlania w tej przeglądarce

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

opisy title zgodne z kartami w CRM sugestia Rozwiązane

obecnie jest tak, że obojętnie jaka karta w sugester ma titile w zakładce przeglądaki Nazwa firmy - Sugester
co gdy mamy kilka kart otwartych utrudnia nawigacje mamy 4 zakładki z tiitle (Nazwa firmy Sugester) można by zrobić żeby dymicznie w tiitle zakładki wstawiała sie nazwa karty/stsrony otwartej z sugestera.
Wtedy gdy mamy wiele okien w przeglądarce łatwiej nam sie poruszać to jest prosta zmiana


ukm440198 2017-03-08 13:35 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. To bardzo dobra uwaga. Przedyskutujemy tę kwestie w zespole i postaramy się dodać taką opcję w niedługim czasie. Proszę śledzić nasze poczynania w kategorii Nowości w naszej bazie wiedzy : http://pomoc.sugester.pl/Nowosci-w-systemie

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

brakuje szybkiej wyszukiwarki klientów/kontaktów
trzeba ręcznie wchodzić w klienci i dopiero szukaj


ukm440198 2017-03-08 12:59 1 komentarz
Odpowiedź główna

Jest możliwość wstawienia okienka szybkiego wyszukiwania Klientów. Bardzo proszę o kontakt na helpdesk@sugester.pl , pomożemy to ustawić.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Mile widziany byłby button tworzenia "notatki" na głownym pasku nawigacyjnym u klienta, aby przyśpieszyć działanie w obrębie klienta.
tak jak mamy +zadanie +mail


ukm440198 2017-03-08 12:57 1 komentarz
Odpowiedź główna

Panie Krzysztofie,

rzeczywiście nie ma buttona na głównym pasku, jednak wydaje nam się, że rozwijana lista nie spowalnia znacząco pracy. W tym momencie taka zmiana jest możliwa w planie Enterprise z dodatkowo wykupionymi godzinami na wdrożenie.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Otwieram profil klienta, którego dodałem -> klikam "edytuj" -> rozmyślam się i chcę jednak anulować wprowadzanie jakichkolwiek zmian, więc klikam strzałkę powrotną przy "Zapisz" -> cofa mnie nie do profilu klienta ale do wyszukiwania klientów... DO POPRAWY


2017-03-08 11:56 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam,
dziękujemy za sugestię. Obecnie rzeczywiście strzałka cofa do listy Klientów a nie do karty Klienta. Zdecydowaliśmy się na takie rozwiązanie, ponieważ dla większość naszych Klientów było ono praktyczniejsze. Jednak w przyszłości być może to zmienimy, jeśli tylko sugestia wzbudzi zainteresowanie.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Integracja API z Zapier sugestia Nowe

Prosta sprawa a otworzy Wam droge do integracji z setkami zachodnich aplikacji, sam czekam z niecierpliwoscia, aby podlaczyc sklep Magento i system ticketowy Freshdesk, a w glowie juz kolejna idea, aby zautomatyzowac przekazywanie interesow i/lub zadan wprost z formularzy


mobidr 2017-03-08 09:21 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. Na pewno w przyszłości planujemy taką integrację, jednak nie jest to możliwe w najbliższym czasie. Jeśli pomysł zostanie wdrożony, wszyscy nasi klienci będą o tym powiadomieni.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Brak opcji przekładania terminu zadań lub jest to gdzieś bardzo ukryte
mam telefon na dziś, dzwonię do klienta i mam info że mam zadzwonić za tydzień
bardzo długo zajmuję zmiana daty wykonania zadania
może w widoku zadania koło daty wykonania krótki przycisk przełóż na inny termin?
teraz jest tak, że muszę kliknąć edytuj zadanie, więcej opcji i dopiero mam tam termin wykonania


ukm440198 2017-03-06 10:33 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękuję za sugestię. Myślę, że uda nam się wdrożyć taką zmianę w niedługim czasie, także proszę sprawdzać nowości:)

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Zadania współdzielone sugestia Rozwiązane

Warto dodać możliwość współdzielenia zadania przez kilku pracowników. Czasami chcemy widzieć kto zrobił zadanie, które mu zleciliśmy (np. doładowanie/spotkanie etc. Czasami zadania dotyczą ogólnie klienta i kilku pracowników jednocześnie (New Buisness Manager zleca np. audyt konta). Warto to dodać lub ułatwić proces (bo ja nie znalazłem tej możliwości).


ukm440198 2017-03-06 10:22 7 komentarze
Odpowiedź główna

W Sugesterze jest to rozwiązane grupami, czyli tworząc grupę można przypisać jedno zadanie kilku osobom. Załączam link do podpowiedzi z naszej bazy wiedzy
http://pomoc.sugester.pl/4609984-Zadania-przydzielone-do-kilku-uzytkownikow-grupy-uzytkownikow-

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

dodawanie notatki sugestia Rozwiązane

teraz jak dodajemy notatkę to otwiera się nowa strona
a może zrobić takie mini okno jak tworzymy zadanie wtedy widzimy w tle dane kontaktu i ew. możemy się wspomóc
jest też szybciej


ukm440198 2017-03-03 15:23 1 komentarz
Odpowiedź główna

Rzeczywiście to bardzo dobra sugestia, postaramy się zmodyfikować dodawanie notatek do klienta. Pewnie nie pojawi się to od razu w systemie, ale proszę śledzić nasze zmiany.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

dobrze by było żeby domsylnie odpowedzialna osobą za tworzenie był tworzący bo tak ręcznie trzeba zmieniać zawsze z brak na siebie


ukm440198 2017-03-03 15:14 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Dziękuję za sugestię. Na potrzeby naszych klientów zmieniliśmy właśnie, żeby pole Przydziel do było puste. Nasi klienci argumentowali to tym, że częściej tworzy się zadania dla kolegów/koleżanek z teamu niż dla siebie. Nie będziemy chcieli tego niestety ponownie zmieniać. Takie ustawienia są natomiast dostępne przy customizacji w planie Enterprise.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

widok klientów sugestia Rozwiązane

gdy mamy więcej niż 20 rekordów i klika podstron
przydałaby się opcja zaznacz wszystkich, bo tak możemy tylko tych z widok 1 i dopiero wykonać operację lub np. zmienić dział
przydałaby się opcja wyświtlaj x rekordów


ukm440198 2017-03-03 14:15 4 komentarzy
Odpowiedź główna

Tak, dokładnie. Wchodząc w Opcje wyświetlania w prawym rogu na liście klientów, można zaznaczyć do 100 rekordów wyświetlanych na stronie. Tutaj jest to opisane:
http://pomoc.sugester.pl/3234784-Jak-zmieniac-kolejnosc-wyswietlania-i-widocznosc-kolumn-w-klientach-CRM

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

W klientach i kontaktach, nie ma możliwości znalezienia kontrahenta po dacie dodania, jest tylko sortowanie. Proponował bym aby zrobić kalendarz wysuwany po kliknięciu w 'data dodania', że będziemy mogli sobie ustawić zakres np. kontrahentów z czerwca 2016.


ukm440198 2017-03-03 11:12 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. To ciekawa opcja, o którą rzeczywiście klienci pytają, dlatego dodaję ją do naszej listy nowych funkcji. Jak tylko opcja pojawi się w Sugesterze, będziemy o niej informować naszych klientów.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »