0 głosów

Dzień dobry
czy jest możliwe utworzenie w Sugesterze raportu pokazującego historię wizyt u danego klienta (chodzi nie tylko o raport z datą i tytułem wizyty, ale także o to, aby zobaczyć treść wpisu z tej wizyty)? Taki raport byłby dla nas bardzo pomocny


Marzena Oniszczuk 2017-04-20 11:57 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. W tym momencie nie mamy takiego raportu. Jeśli jednak sugestia zyska uznanie wśród naszych Klientów, wprowadzimy taki raport w przyszłości.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Aktywność sugestia Rozwiązane

Wprowadzam aktywność na danym Kliencie. Wracam do listy Klientów i niestety w kolumnie "Ostatnia aktywność" brak jakiegokolwiek śladu po wprowadzonej aktywności. Jest to mylące w momencie gdy sprawdzam daty ostatniego kontaktu.


Adrian Stenka 2017-04-13 14:09 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. W kolumnie ostatnia aktywność odnotowują się tylko aktywności z czatu, skrzynki mailowej oraz wykonanych rozmów telefonicznych. Nie przenoszą się tu aktywności a karty Klienta. Na chwilę obecną nie planujemy zmian w tych założeniach.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Lista zadań sugestia Rozwiązane

Po przejściu w zakładkę zadania wyświetla się lista wszystkich zadań - tych otwartych oraz tych już rozwiązanych. Czy nie byłoby lepiej, gdyby pojawiały się tam tylko nowe zadania?
Widok tych już rozwiązanych niepotrzebnie utrudnia pracę - oznaczenie wykonania jest mało widoczne i łatwo wejść w zadanie, które już zostalo wykonane.


2017-04-05 12:44 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, rzeczywiście przez chwilę pojawiły się w zakładce Zadania wszystkie taski - otwarte i zamknięte, ponieważ wydawało nam się, że dzięki pełnemu obrazowi wszystkich zadań, będzie nimi łatwiej zarządzać. Słuchając jednak głosu naszych klientów, wycofaliśmy te zmiany, gdyż okazało się, że domyślny widok tylko zadań otwartych jest dla Państwa bardziej przejrzysty. Cieszymy się, że nasi klienci są czujni i szybko dają nam znać, jeśli zmiana nie przypadła im do gustu:)

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów
Zmiany%20suggester

widok notatki sugestia Rozwiązane

notatki nie są widoczne dla innych , dodatkowo są w taki miejscu że ich nie widać, proponuje zmiany jak w załączniku


2017-04-04 15:33 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. Jeśli chodzi o zmianę miejsca jakiegokolwiek pola na karcie klienta, jesteśmy to w stanie zrobić dla Państwa javascriptem. Wystarczy tylko zlecić nam taką zmianę. W tym celu można się z nami kontaktować na adres info@sugester.pl.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów
Inbox%20suggester

prosimy aby w skrzynce odbiorczej inbox był zawsze widoczny rozwinięty tak jak w załączniku


2017-04-04 10:28 1 komentarz
Odpowiedź główna

Nie ma problemu. Poinformuję Państwa jak zmiana zostanie wprowadzona.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
4 głosów

Witam,
Przy odbieraniu maili przez sugestera (helpdesk), w zaciągniętych wiadomościach brakuje załącznika jeśli ma on format .eml (wiadomość z outlooka).
Skutkowało już to kilkakrotnie nieporozumieniem z Klientem, który niestety w takiej formie przesyła czasami informacje.

Na serwerze poczty wiadomość e-mail taki załącznik posiada.


anonim 2017-04-04 10:25 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam. Rzeczywiście nie ma w tym momencie możliwości odbioru w Sugesterze załaczników o formacie .eml . Planujemy jednak to zmienić. Poinformujemy o tym w naszych nowościach: http://pomoc.sugester.pl/Nowosci-w-systemie

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów
Img 2451

Złe wyświetlanie w safari błąd Rozwiązane


2017-04-01 09:45 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za zgłoszenie. Juz pracujemy nad poprawieniem wyświetlania w tej przeglądarce

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

opisy title zgodne z kartami w CRM sugestia Rozwiązane

obecnie jest tak, że obojętnie jaka karta w sugester ma titile w zakładce przeglądaki Nazwa firmy - Sugester
co gdy mamy kilka kart otwartych utrudnia nawigacje mamy 4 zakładki z tiitle (Nazwa firmy Sugester) można by zrobić żeby dymicznie w tiitle zakładki wstawiała sie nazwa karty/stsrony otwartej z sugestera.
Wtedy gdy mamy wiele okien w przeglądarce łatwiej nam sie poruszać to jest prosta zmiana


ukm440198 2017-03-08 13:35 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. To bardzo dobra uwaga. Przedyskutujemy tę kwestie w zespole i postaramy się dodać taką opcję w niedługim czasie. Proszę śledzić nasze poczynania w kategorii Nowości w naszej bazie wiedzy : http://pomoc.sugester.pl/Nowosci-w-systemie

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

brakuje szybkiej wyszukiwarki klientów/kontaktów
trzeba ręcznie wchodzić w klienci i dopiero szukaj


ukm440198 2017-03-08 12:59 1 komentarz
Odpowiedź główna

Jest możliwość wstawienia okienka szybkiego wyszukiwania Klientów. Bardzo proszę o kontakt na helpdesk@sugester.pl , pomożemy to ustawić.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Mile widziany byłby button tworzenia "notatki" na głownym pasku nawigacyjnym u klienta, aby przyśpieszyć działanie w obrębie klienta.
tak jak mamy +zadanie +mail


ukm440198 2017-03-08 12:57 1 komentarz
Odpowiedź główna

Panie Krzysztofie,

rzeczywiście nie ma buttona na głównym pasku, jednak wydaje nam się, że rozwijana lista nie spowalnia znacząco pracy. W tym momencie taka zmiana jest możliwa w planie Enterprise z dodatkowo wykupionymi godzinami na wdrożenie.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Otwieram profil klienta, którego dodałem -> klikam "edytuj" -> rozmyślam się i chcę jednak anulować wprowadzanie jakichkolwiek zmian, więc klikam strzałkę powrotną przy "Zapisz" -> cofa mnie nie do profilu klienta ale do wyszukiwania klientów... DO POPRAWY


2017-03-08 11:56 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam,
dziękujemy za sugestię. Obecnie rzeczywiście strzałka cofa do listy Klientów a nie do karty Klienta. Zdecydowaliśmy się na takie rozwiązanie, ponieważ dla większość naszych Klientów było ono praktyczniejsze. Jednak w przyszłości być może to zmienimy, jeśli tylko sugestia wzbudzi zainteresowanie.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Integracja API z Zapier sugestia Nowe

Prosta sprawa a otworzy Wam droge do integracji z setkami zachodnich aplikacji, sam czekam z niecierpliwoscia, aby podlaczyc sklep Magento i system ticketowy Freshdesk, a w glowie juz kolejna idea, aby zautomatyzowac przekazywanie interesow i/lub zadan wprost z formularzy


gsmdoktor 2017-03-08 09:21 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. Na pewno w przyszłości planujemy taką integrację, jednak nie jest to możliwe w najbliższym czasie. Jeśli pomysł zostanie wdrożony, wszyscy nasi klienci będą o tym powiadomieni.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Brak opcji przekładania terminu zadań lub jest to gdzieś bardzo ukryte
mam telefon na dziś, dzwonię do klienta i mam info że mam zadzwonić za tydzień
bardzo długo zajmuję zmiana daty wykonania zadania
może w widoku zadania koło daty wykonania krótki przycisk przełóż na inny termin?
teraz jest tak, że muszę kliknąć edytuj zadanie, więcej opcji i dopiero mam tam termin wykonania


ukm440198 2017-03-06 10:33 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękuję za sugestię. Myślę, że uda nam się wdrożyć taką zmianę w niedługim czasie, także proszę sprawdzać nowości:)

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Zadania współdzielone sugestia Rozwiązane

Warto dodać możliwość współdzielenia zadania przez kilku pracowników. Czasami chcemy widzieć kto zrobił zadanie, które mu zleciliśmy (np. doładowanie/spotkanie etc. Czasami zadania dotyczą ogólnie klienta i kilku pracowników jednocześnie (New Buisness Manager zleca np. audyt konta). Warto to dodać lub ułatwić proces (bo ja nie znalazłem tej możliwości).


ukm440198 2017-03-06 10:22 7 komentarze
Odpowiedź główna

W Sugesterze jest to rozwiązane grupami, czyli tworząc grupę można przypisać jedno zadanie kilku osobom. Załączam link do podpowiedzi z naszej bazy wiedzy
http://pomoc.sugester.pl/4609984-Zadania-przydzielone-do-kilku-uzytkownikow-grupy-uzytkownikow-

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

dodawanie notatki sugestia Rozwiązane

teraz jak dodajemy notatkę to otwiera się nowa strona
a może zrobić takie mini okno jak tworzymy zadanie wtedy widzimy w tle dane kontaktu i ew. możemy się wspomóc
jest też szybciej


ukm440198 2017-03-03 15:23 1 komentarz
Odpowiedź główna

Rzeczywiście to bardzo dobra sugestia, postaramy się zmodyfikować dodawanie notatek do klienta. Pewnie nie pojawi się to od razu w systemie, ale proszę śledzić nasze zmiany.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

dobrze by było żeby domsylnie odpowedzialna osobą za tworzenie był tworzący bo tak ręcznie trzeba zmieniać zawsze z brak na siebie


ukm440198 2017-03-03 15:14 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Dziękuję za sugestię. Na potrzeby naszych klientów zmieniliśmy właśnie, żeby pole Przydziel do było puste. Nasi klienci argumentowali to tym, że częściej tworzy się zadania dla kolegów/koleżanek z teamu niż dla siebie. Nie będziemy chcieli tego niestety ponownie zmieniać. Takie ustawienia są natomiast dostępne przy customizacji w planie Enterprise.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

widok klientów sugestia Rozwiązane

gdy mamy więcej niż 20 rekordów i klika podstron
przydałaby się opcja zaznacz wszystkich, bo tak możemy tylko tych z widok 1 i dopiero wykonać operację lub np. zmienić dział
przydałaby się opcja wyświtlaj x rekordów


ukm440198 2017-03-03 14:15 4 komentarzy
Odpowiedź główna

Tak, dokładnie. Wchodząc w Opcje wyświetlania w prawym rogu na liście klientów, można zaznaczyć do 100 rekordów wyświetlanych na stronie. Tutaj jest to opisane:
http://pomoc.sugester.pl/3234784-Jak-zmieniac-kolejnosc-wyswietlania-i-widocznosc-kolumn-w-klientach-CRM

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

W klientach i kontaktach, nie ma możliwości znalezienia kontrahenta po dacie dodania, jest tylko sortowanie. Proponował bym aby zrobić kalendarz wysuwany po kliknięciu w 'data dodania', że będziemy mogli sobie ustawić zakres np. kontrahentów z czerwca 2016.


ukm440198 2017-03-03 11:12 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. To ciekawa opcja, o którą rzeczywiście klienci pytają, dlatego dodaję ją do naszej listy nowych funkcji. Jak tylko opcja pojawi się w Sugesterze, będziemy o niej informować naszych klientów.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

witam teraz mamy notatkę w karcie kontrahenta jak chcemy dodać nową to musimy klikać edytuj
przydało by się po prostu to zamienić na komentarz

i dodac przycisk dodaj komentarz i potem mamy lisę komenatrzy
np. zadzwonić potem bo coś, oferta zmieniona bo x itd.
albo zostawić notatkę i dodać opcję komentarza
jest to istotne jak kontaktujemy się z klientem w celu sprzedaży kilka razy na rok , wtedy mamy historię kontaktu


ukm440198 2017-02-16 11:53 4 komentarzy
Odpowiedź główna

witam, w zakładce Klienci oprócz notatki głównej, którą - dodając rzeczywiście trzeba edytować klienta - mają Państwo możliwość dodania notatek dodatkowych. W łatwy sposób mogą one funkcjonować jako komentarze i tworzyć historię kontaktu. Aby dodać taką notatkę, wystarczy rozwinąć strzałkę przy przycisku Wyślij mail na karcie klienta.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

WRGF sugestia Nowe

na by dodać przycisk typu "Zgłoś jako SPAM". Taki element będzie zwinięty. Pokaże się napis "Ten element oznaczono jako spam" odnośnik "pokaż". Moderatorowi forum


ugo448869 2017-02-15 17:25 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

YT sugestia Nowe

Dirty Dancing - Time Of My Life
LaLoNgCaT
LaLoNgCaT


ugo448869 2017-02-15 17:24 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Pole "stanowisko" w stopce emaila sugestia Rozwiązane

Cześć, niektórzy użytkownicy lubią swój tytuł zawodowy (magister, inżynier, architekt) i koniecznie chcą się nim podpisywać - przydałoby się takie pole w Edycji użytkownika.

pozdrawiam,
Krzysztof


k.surowiec 2017-02-14 06:35 0 komentarzy
Odpowiedź główna

Witam, dziękujemy za sugestię. Na chwilę obecną można dodać tytuł przed imieniem użytkownika, pojawi się on w stopce. Być może w przyszłości pojawi się osobne pole do wpisania tytułu w edycji usera, jak tylko sugestia wzbudzi zainteresowanie wśród pozostałych klientów.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Logo strony pytanie Rozwiązane

Witam

bawię sie od kilku dni konfiguracją mojego Sugestera, jakims cudem zainstalowałem pingwina jakomlogo i nijak nie umiem teraz tego zmienić, ani znaleźć miejsca do zmiany.

Pozdrowienia


Piotr 2017-02-12 22:57 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Żeby zmienić/usunąć logo na forum, należy wejść w Ustawienia>Konfiguracja feedbacku>Dostosowanie wyglądu. Przy wklejonym logo znajduje się ikonka kosza. Gdyby miał Pan dodatkowe pytania, jesteśmy do dyspozycji.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
3 głosów

Usprawnienie SMS sugestia Rozwiązane

Skoro jest już integracja z SMSapi.pl to może ją jeszcze bardziej wykorzystać? Widziałbym możliwość wysyłania sms z sugestera w module crm np. z ikonką "wiadomości" obok numeru telefonu klienta.

Przydałaby się też taka bramka sms z logowaniem (kto wysłał, do kogo, jaka treść i kiedy) oczywiście na koncie klienta w crm byłby ślad wysłania sms, ale niech będzie też możliwość wysłania sms bez przypisania klienta. Oczywiście żeby móc wysyłać sms, użytkownik musiałby mieć dane uprawnienia.

W samych ustawieniach integracji, brakuje mi jeszcze wpisania "Pola nadawcy" API smsapi zezwala na takie coś. Miło by było gdyby opcjonalnie były też ustawienia tzw. bezpiecznych godzin, czyli w tym przedziale czasowym sms byłby wysyłane, aby nikt nikomu o 2 w nocy nie wysłał sms, albo czasem nawet o 8 rano dla niektórych może to być za wcześnie ;)


Rimset 2017-01-21 02:12 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. Na pewno będziemy poszerzać możliwości SMSAPI. W najbliższym czasie pojawi się możliwość tworzenia kampanii smsowych, będzie to działało na podobnych zasadach co kampanie mailingowe i wtedy informacja o tym że sms został wysłany będzie widoczna na karcie klienta. Co do pozostałych sugestii - bramki sms i godzin, w których można wysyłać wiadomości - na te chwilę niestety nie będziemy mogli ich wdrożyć, ale będziemy je mieć na uwadze.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Potrzebna jest pilnie opcja BLOKADY możliwości otwierania starych, zamkniętych wątków.

Jak wątek jest zamknięty a klient an niego odpowiada po 2 miesiącach, to taka wiadomość jest nie od odszukania.

Takie maile bardzo ciężko odnaleźć, szczególnie, że się pojawiają w inboksie osoby która zamykała - a ona już może np. nie pracować

Jak wątek jest zamknięty, to ma być zamknięty i jak klient odpowie, to niech się tworzy NOWY.


uwo374497 2017-01-18 09:58 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »