0 głosów

witam teraz mamy notatkę w karcie kontrahenta jak chcemy dodać nową to musimy klikać edytuj
przydało by się po prostu to zamienić na komentarz

i dodac przycisk dodaj komentarz i potem mamy lisę komenatrzy
np. zadzwonić potem bo coś, oferta zmieniona bo x itd.
albo zostawić notatkę i dodać opcję komentarza
jest to istotne jak kontaktujemy się z klientem w celu sprzedaży kilka razy na rok , wtedy mamy historię kontaktu


ukm440198 2017-02-16 11:53 4 komentarzy
Odpowiedź główna

witam, w zakładce Klienci oprócz notatki głównej, którą - dodając rzeczywiście trzeba edytować klienta - mają Państwo możliwość dodania notatek dodatkowych. W łatwy sposób mogą one funkcjonować jako komentarze i tworzyć historię kontaktu. Aby dodać taką notatkę, wystarczy rozwinąć strzałkę przy przycisku Wyślij mail na karcie klienta.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

WRGF sugestia Nowe

na by dodać przycisk typu "Zgłoś jako SPAM". Taki element będzie zwinięty. Pokaże się napis "Ten element oznaczono jako spam" odnośnik "pokaż". Moderatorowi forum


ugo448869 2017-02-15 17:25 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

YT sugestia Nowe

Dirty Dancing - Time Of My Life
LaLoNgCaT
LaLoNgCaT


ugo448869 2017-02-15 17:24 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Pole "stanowisko" w stopce emaila sugestia Rozwiązane

Cześć, niektórzy użytkownicy lubią swój tytuł zawodowy (magister, inżynier, architekt) i koniecznie chcą się nim podpisywać - przydałoby się takie pole w Edycji użytkownika.

pozdrawiam,
Krzysztof


k.surowiec 2017-02-14 06:35 0 komentarzy
Odpowiedź główna

Witam, dziękujemy za sugestię. Na chwilę obecną można dodać tytuł przed imieniem użytkownika, pojawi się on w stopce. Być może w przyszłości pojawi się osobne pole do wpisania tytułu w edycji usera, jak tylko sugestia wzbudzi zainteresowanie wśród pozostałych klientów.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Logo strony pytanie Rozwiązane

Witam

bawię sie od kilku dni konfiguracją mojego Sugestera, jakims cudem zainstalowałem pingwina jakomlogo i nijak nie umiem teraz tego zmienić, ani znaleźć miejsca do zmiany.

Pozdrowienia


uno455216 2017-02-12 22:57 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Żeby zmienić/usunąć logo na forum, należy wejść w Ustawienia>Konfiguracja feedbacku>Dostosowanie wyglądu. Przy wklejonym logo znajduje się ikonka kosza. Gdyby miał Pan dodatkowe pytania, jesteśmy do dyspozycji.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
2 głosów

Usprawnienie SMS sugestia Rozwiązane

Skoro jest już integracja z SMSapi.pl to może ją jeszcze bardziej wykorzystać? Widziałbym możliwość wysyłania sms z sugestera w module crm np. z ikonką "wiadomości" obok numeru telefonu klienta.

Przydałaby się też taka bramka sms z logowaniem (kto wysłał, do kogo, jaka treść i kiedy) oczywiście na koncie klienta w crm byłby ślad wysłania sms, ale niech będzie też możliwość wysłania sms bez przypisania klienta. Oczywiście żeby móc wysyłać sms, użytkownik musiałby mieć dane uprawnienia.

W samych ustawieniach integracji, brakuje mi jeszcze wpisania "Pola nadawcy" API smsapi zezwala na takie coś. Miło by było gdyby opcjonalnie były też ustawienia tzw. bezpiecznych godzin, czyli w tym przedziale czasowym sms byłby wysyłane, aby nikt nikomu o 2 w nocy nie wysłał sms, albo czasem nawet o 8 rano dla niektórych może to być za wcześnie ;)


Rimset 2017-01-21 02:12 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Potrzebna jest pilnie opcja BLOKADY możliwości otwierania starych, zamkniętych wątków.

Jak wątek jest zamknięty a klient an niego odpowiada po 2 miesiącach, to taka wiadomość jest nie od odszukania.

Takie maile bardzo ciężko odnaleźć, szczególnie, że się pojawiają w inboksie osoby która zamykała - a ona już może np. nie pracować

Jak wątek jest zamknięty, to ma być zamknięty i jak klient odpowie, to niech się tworzy NOWY.


uwo374497 2017-01-18 09:58 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Widok wszystkie - filtry sugestia Nowe

Przydałoby się wyciągniecie popularnych filtrów z zaawansowanego wyszukiwania. W naszym przypadku -> Przypisana osoba


anonim 2017-01-06 13:36 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za zgłoszenie. Niestety na chwilę obecną nie planujemy zmian widoku filtrów w inboxie, założenie było takie, żeby wszystkie filtry znajdowały się w jednym miejscu, by wyszukiwanie było intuicyjne i nie wymagało zbyt wielu akcji na koncie.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Skoro coś ma status w trakcie to znaczy, że jest załątwiane i nie powinno wpadać do opóźnionych.


anonim 2017-01-06 13:33 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy bardzo za sugestię. Na chwilę obecną nie planujemy niestety w tym względzie zmian, ponieważ przy statusie np "w trakcie" mają Państwo możliwość odłożenia maila na później, co spowoduje, że nie trafi on do "opóźnionych". Aby odłożyć mail na inną datę wystarczy kliknąć ikonkę trybiku po prawej stronie wiadomości i wybrać "Przesuń na konkretną datę". Mam nadzieję, że to rozwiązanie będzie pomocne.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Problem pojawia się przy przeglądaniu widoku Wszystkie, gdyby była możliwość przyporządkowania koloru etykiety do osoby odpowiedzialnej ułatwiło by to pracę.


anonim 2017-01-06 13:31 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. Będziemy myśleć o rozróżnieniu graficznie maili przypisanych do odpowiednich userów, ale raczej będzie to rozróżnienie przy pomocy avatarów użytkowników, nie kolorów. Proszę śledzić zmiany w Sugesterze http://pomoc.sugester.pl/Nowosci-w-systemie

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dzięki temu lista maili byłaby bardziej czysta. W przypadku dużej ilości maili taka opcja ułatwi pracę.


anonim 2017-01-06 13:29 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. Jak tylko zbierze ona poparcie naszych klientów, będziemy myśleć o jej wdrożeniu do systemu.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dzień dobry,

sugerował bym wdrożenie auto-zapisu do pisanych e-maili. Obecnie jeżeli piszemy e-maila i z niego wyjdziemy lub wyłączymy przeglądarkę lub cokolwiek innego się wydarzy, nasz pisany e-mail przepada. Miło będzie gdy sam się zapisze i będziemy mogli do niego w każdej chwili wrócić.


anonim 2016-12-30 14:55 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
2 głosów

Kalendarz Google inegracja sugestia Rozwiązane

Sugeruję wdrożenie integracji z kalendarzem Google oraz google aps dla firm? Przydałaby się taka możliwość, szczególnie na czas gdy nie ma jeszcze aplikacji mobilnej sugestera.


anonim 2016-12-22 12:42 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękuję bardzo za tę sugestię. Rzeczywiście nasi klienci coraz częściej dopytują się o tę funkcjonalność, więc dodajemy ją do naszej listy planów wdrożeniowych. Proszę śledzić nasze zmiany na stronie pomoc.sugester.pl w kategorii Nowości.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Możliwość dodania krótkiej notatki przy każdym wątku. Notatka miałaby się wyświetlać po najechaniu w formie dymku tak jak to jest w sugesterze w przypadku znaków zapytania.


anonim 2016-12-15 16:21 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Dziękujemy bardzo za sugestię. W chwili obecnej Sugester oferuje zapisywanie krótkich notatek przy każdym mailu w wątku w formie komentarza wewnętrznego. Jest on wyróżniony graficznie w całym wątku, więc łatwo go odnaleźć. Polecam korzystanie z tego rozwiązania.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Szybkie dodawanie tagów sugestia Nowe

Chcielibyśmy oznaczać sobie klientów tagami tak by potem wykorzystać moduł E-mailingu i wysyłać do nich korespondencję mailową. Czy jest opcja dodać w widoku zgłoszeń lub w samych zgłoszeniach możliwość szybkiego dodania tagu. Tak jak jest to w przypadku szybkiej możliwości przypinania do projektów.


anonim 2016-12-15 16:17 5 komentarze
Odpowiedź główna

Klientów w łatwy sposób można oznaczyć tagiem na liście klientów. Wystarczy wejść w zakładkę Klienci, zaznaczyć checkboxem pozycje, które chcemy otagować, a następnie wybrać tag z belki, jaka pojawi się nad listą klientów. W ten sposób tworzą Państwo też listę tagową, którą można wykorzystać do mailingu.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
2 głosów

Ofertowanie sugestia Zaakceptowane

Możliwość ofertowania, zamieszczenia oferty w sieci i wysłania linka do tej oferty klientowi;
przykład: https://useselly.com


anonim 2016-12-13 19:49 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za uwagę. W tej chwili ofertę/umowę (lub inny dokument) zawierającą zmienne wygenerowane np. z Interesu lub klienta można pobrać jako PDF i wysłać klientowi (ewentualnie umieścić w Plikach w Sugesterze i wysłać link mailowo).
Mamy jednak w planach dodanie opcji udostępnienia dokumentów generowanych z klientów lub interesów w przyszłości.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
4 głosów

Załącznik przy klientach sugestia Zaakceptowane

Opcja "załącz plik" powinna zostać widoczna bezpośrednio przy kliencie, najlepiej gdzieś na samej górze- bez potrzeby wchodzenia w zakładkę "edycja". Ułatwi to dodawanie wzorów umów, samych umów etc.


anonim 2016-12-09 14:24 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy, to bardzo dobra sugestia. Taki przycisk powinien pojawić się niebawem w systemie

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

schematy odpowiedzi sugestia Nowe

powinny być dostępne możliwe do zdefiniowania z klawiatury. Np. wpisując ;; pojawiają mi się opcje w miarę jak piszę


anonim 2016-12-08 17:33 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. Proszę o więcej szczegółów jak miałoby to wyglądać, żebyśmy mogli bliżej przyjrzeć się temu pomysłowi

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Proszę o dodanie w filtrach funkcjonalności pozwalającej na przydzielenie wiadomości przychodzącej do wskazanego działu. Aktualnie można je przydzielić jedynie do osoby i projektu.



anonim 2016-12-06 18:00 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy za sugestię. Dodaliśmy ją do naszej listy. Proszę śledzić zmiany, jakie zachodzą w naszym systemie tutaj:
http://pomoc.sugester.pl/Nowosci-w-systemie
Opcja w najbliższym możliwym czasie pojawi się w programie.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
10 głosów

Generalnie każdy użytkownik oraz każdy kontakt mają pełno wspólnych informacji. Dla funkcji Help Desk każdy kontakt jest potencjalnym kontem "gościa" dla CRM każdy "gość" jest potencjalnym kontaktem. Czemu nie zrobić wspólnej bazy ?

Na formatce kontaktu można by dodać pole Użytkownik gdzie podawało by się poziom "brak","gość","Beta tester" ...
W przypadku rejestracji na stronie nowego gościa który ma adres email w bazie kontaktów dane powinny być powiązane. (tu przydałaby się informacja dla administratora)


anonim 2016-12-06 15:20 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Hi, could you give some English websites cause I don't know what you mean. Thanks in advance

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
2 głosów

Witam,

dość dotkliwie odczuwam brak możliwości sformatowania tekstu w oknie opisu projektu i w dodatkowych polach tekstowych dodawanych do projektów.
Gdy chcę wrzucić przejrzysty opis z punktatorami (opis projektu z jego założeniami), to po zapisaniu zlewa się on w blok tekstu.
Lista TO DO nie pokrywa tego zapotrzebowania, tym bardziej, że nie da się jej edytować i nie jest zbyt mocno widoczna dla wykonawców.


anonim 2016-12-06 10:49 1 komentarz
Odpowiedź główna

Rzeczywiście ta opcja byłaby przydatna. Na pewno ją dodamy. Postaramy się w tym tygodniu.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
3 głosów

Lista TODO sugestia Rozwiązane

proszę wprowadzić opcję zarządzania listą TODO


anonim 2016-12-05 08:44 5 komentarze
Odpowiedź główna

Dziękuję za sugestię. Będę wdzięczna za dodatkowe informacje - co przydałoby się przy zarządzaniu tą listą, jakich funkcji Państwo potrzebują? będzie nam wtedy łatwiej ustosunkować się do Państwa sugestii.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Czy jest możliwość dodani i przypisania innemu użytkownikowi pod zadania


anonim 2016-11-23 22:48 1 komentarz
Odpowiedź główna

Na tę chwilę podział pracy na etapy, wyznaczanie nadrzędności jest możliwe przy projektach, nie zadaniach. Wystarczy stworzyć projekt, następnie dodać podprojekty oraz zadania jako poszczególne etapy pracy.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Często mam tak ze moje zadnia muszę przypisać do kilku kontaktów lub też klientów
Dobrze by było gdyby była możliwość przypisania dowolnej ilości klientów lub kontaktom do zadania


anonim 2016-11-23 22:38 1 komentarz
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

W przypadku gdy mamy jedną osobę odpowiedzialną za rejestracje czasu pracy w dziale. Aby przypisać zarejestrować czyjś czas należy najpierw dodać tą rejestrację na siebie następnie odszukać i otworzyć do edycji.

Prościej było by gdyby użytkownik był zawsze do wyboru a jedynie przypisany domyślnie.


anonim 2016-11-19 23:33 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dziękujemy bardzo za sugestię, na tę chwilę taka opcja byłaby dostępna, gdybyśmy zrobili customizację na Państwa koncie, w sprawie dodatkowych informacji proszę o kontakt. Natomiast jeżeli sugestia uzyska poparcie pozostałych klientów, w przyszłości zostanie ona dodana do Sugestera.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »