10 głosów

Połączyć bazę użytkowników i kontaktów sugestia Rozwiązane

Generalnie każdy użytkownik oraz każdy kontakt mają pełno wspólnych informacji. Dla funkcji Help Desk każdy kontakt jest potencjalnym kontem "gościa" dla CRM każdy "gość" jest potencjalnym kontaktem. Czemu nie zrobić wspólnej bazy ?

Na formatce kontaktu można by dodać pole Użytkownik gdzie podawało by się poziom "brak","gość","Beta tester" ...
W przypadku rejestracji na stronie nowego gościa który ma adres email w bazie kontaktów dane powinny być powiązane. (tu przydałaby się informacja dla administratora)

anonim 2016-12-06 15:20
Odpowiedź główna

Hi, could you give some English websites cause I don't know what you mean. Thanks in advance

Zgłoś naruszenie zasad
Głosów 10: + 10 anonim

Komentarze


sylwia
sylwia
Odpowiedź główna   Hi, could you give some English websites cause I don't know what you mean. Thanks in advance

2017-01-19 12:53

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz