Dzień dobry.
Na wybranym koncie email skonfigurowanym w Helpdesku włączona jest "Automatyczna odpowiedź".
Gdy z tego konta wysyłana jest wiadomość na błędny adres, to docelowy serwer pocztowy odsyła informację o błędzie.
Gdy wiadomość o błędzie trafia na to konto, wysyłana jest automatyczna odpowiedź - znowu na błędny adres.
Operacja ta zapętla się i konto jest zasypywane wiadomościami o błędzie.
Autoresponder - zapętlenie wiadomości
błąd Rozwiązane
anonim
2016-11-03
Odpowiedź główna
Witam,
dziękuję bardzo za zgłoszenie.Prosiłabym o link do konkretnego przykładu, będzie nam wtedy łatwiej zdiagnozować błąd. Z góry dziękuje za pomoc.
Głosów 0:
+
anonim
Komentarze
sylwia
dziękuję bardzo za zgłoszenie.Prosiłabym o link do konkretnego przykładu, będzie nam wtedy łatwiej zdiagnozować błąd. Z góry dziękuje za pomoc.
2016-11-15 10:48
Dodaj komentarz