Automatyzacja > Filtry maili - możemy dodać pole ,,przypisz do klienta"? Czyli jak przychodzi mail to dzięki filtrowi oprócz przypisania działu, użytkownika i katalogu, można jeszcze przypisać mail do konkretnego klienta.
Automatyzacja - filtry maili
sugestia RozwiązaneW Sugesterze standardowo jeśli mamy danego klienta w bazie i ma on w kontaktach zapisany swój adres mailowy, to za każdym razem kiedy będzie wysyłał do nas wiadomość z tego adresu, podepnie się ona do profilu tego klienta. Jeśli dodatkowo w profilu klienta uzupełnimy pole Domena, to jeżeli klient napisze z innego adresu mailowego, ale w tej samej unikalnej domenie, to system automatycznie przypisze go do odpowiedniego klienta, który posiada już kontakt w tej domenie. W przypadku adresów mailowych typu @gmail.com, @wp.pl itd jeżeli klient pisze do nas z innego adresu mailowego niż dotychczas, zawsze można go z pozycji inboxu przypisać ręcznie do określonego klienta, korzystając z ikonki koła zębatego po prawej stronie posta i opcji Utwórz/Dołącz klienta.
Komentarze
sylwia
2017-12-14 16:44
Dodaj komentarz