Wróć do https://sugester.pl ↩
Sugester

Prosimy o uwagi do Sugestera......


2 głosów

Podzielony ekran w Inbox oraz w historii komunikacji z klientem.

sugestia Rozwiązane

Do tej pory korzystalem z Thunderbirda i Outlooka. Obydwa te programy oferuja mozliwosc podzielenia Inbox na dwie czesci.
Na gornej czesci ekranu znajduje sie lista maili a na dole podglad tresci maila. Klikajac w kolejne maila na gorze ekranu ponizej mamy podglad ich tresci i zalacznikow.
Przyspiesza to proces podejmowania decyzji co z nowym mailem zrobic. Nie musze maila otwierac , wystarczy ,ze go ''podswietle''.
Natomiast w historii komunikacji z klienem ulatwilo by to proces szukania jakiejs tresci lub zalacznikow ,ktorych dokladnej nazwy nie znamy.
Klikamy sobie mail po mailu w gornej czesci ekranu a na dole wyswietla sie tresc i nazwy zalacznikow.

krzysztof@biuropodatkowe.co.uk Zostało głosów: 2017-08-24
Odpowiedź główna

Witam serdecznie, dziękujemy za trafną sugestię. Jeżeli pojawi się zainteresowanie ze strony użytkowników powyższym tematem, to będziemy myśleć nad wdrożeniem aktualizacji programu. Pozdrawiam ciepło

Głosów 2: lukasz.olszewski@progressenergy.pl krzysztof@biuropodatkowe.co.uk + anonim

Komentarze

zuzanna
zuzanna
Odpowiedź główna   Witam serdecznie,

dziękujemy za trafną sugestię.

Jeżeli pojawi się zainteresowanie ze strony użytkowników powyższym tematem, to będziemy myśleć nad wdrożeniem aktualizacji programu.

Pozdrawiam ciepło

2017-08-25 17:14


ulu468681
lukasz.olszewski@progressenergy.pl
Jest zainteresowanie :-).

2017-10-27 14:01


Dodaj komentarz